Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

On 9/23/2020 at 12:38 AM, Saltkjelen said:

Ja, er det en gang man skal investere penger i Rieger, så er det vel nettopp nå. Dette er rett og slett pinlig.

Her er en M3 med M-performance detaljer. Jeg liker felgene, men det er vel det. Trist!

attachment.php?attachmentid=2419716&d=16

 

Det første jeg tenkte på var alle de med sølv E46 og E39 som kjøper en uoriginal M-sport frontfanger i mykplast og setter den på ulakkert. Ca. sånn ser det ut, men nå originalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi kommer til å bli vant med dette progressive designet etter hvert. Det er selvsagt noen elementer her som ikke er bra, men etter noen måneder med bevergrill så tror jeg det ikke fremstår så frastøtende som nå innledningsvis. 

En ting skal iallfall BMW ha kudos for, og det er å differensiere M3 fra standard 3-serie. M3 og M4 har solgt i hopetall og da må BMW finne på noe smart for å få eksisterende modell til å se utdatert ut for å øke kjøpelysten til eksisterende eiere. Se bare på "tabben" BMW gjorde med F10 kontra G30, minimale oppgraderinger slik at F10 fortsatt fremstår som moderne - og alle som eier F10/11 føler ikke da på samme behovet for å oppdatere til G31/31. F80 og F82 vil jo plutselig se "utdatert" ut over natta nå. 

M3 og M4 er jo heller ikke bilen for den vanlige mann i gata, men den som skal ha det lille ekstra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en rask og enkel justering i Paint så blir det f.eks. med ett mye bedre bare ved å lakkere/foliere den del av grillomrisset som går nedenfor luftinntaket i fangeren. Det forutsetter jo da at man har sort grill. Dette synes jeg ble ganske så tøft. 

M4 render.jpg

bmw-m4.jpg

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Walkabout said:

Etter en rask og enkel justering i Paint så blir det f.eks. med ett mye bedre bare ved å lakkere/foliere den del av grillomrisset som går nedenfor luftinntaket i fangeren. Det forutsetter jo da at man har sort grill. Dette synes jeg ble ganske så tøft. 

Dette gir meg enda større håp for en helsort G80.

EDIT: Ser ut til at G80 konfiguratoren er åpen i England. Ble faktisk ikke så ille dette, og det vil nok se enda bedre ut i virkeligheten.

M3 Black.jpg

M3 Black 2.jpg

M3 Black 3.jpg

Endret av BrokeBoi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Daniel. skrev:

Once you see it, you can't unsee it....

120070760_3718306371553528_7392284836318606701_o.thumb.jpg.5465212fb24eb14f29afa46ba7f2883e.jpg120073146_10157630108146769_4853053787649208055_o.thumb.jpg.f7e050b2f4f353331aafca8a6f18be61.jpg

Så nettopp en film BMW la ut på Youtube nå. Da framhevet di bredden på bakskjermene selv. Den er faktisk 8 cm bredere enn G20. Blir spennende å se bilen live! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...