Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Makky123 skrev:

Ja dessverre er det stor fare for det 

Vi får vel kanskje ikke med oss xDrive versjonen heller før nyttår? Menmen, vi får vel bare være glad for de 5-6 åra  vi har hatt med historisk lave bilavgifter...var gøy så lenge det varte 😀 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hydrogen har dessverre null infrastruktur, er det tanken på fylletiden eller ideen som gjør den spennende Lasse?

Har tro på hydrogen, men ikke i personbiler, lastebil/tog/ferje ja, men da må brenselscellen industrialiserer betydelig først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Ron Jeremy skrev:

Hydrogen har dessverre null infrastruktur, er det tanken på fylletiden eller ideen som gjør den spennende Lasse?

Har tro på hydrogen, men ikke i personbiler, lastebil/tog/ferje ja, men da må brenselscellen industrialiserer betydelig først!

Først og fremst er den jo interessant fordi det er en "gavepakke" i et av BMWs fineste karosserier per dags dato. Ulempen er naturligvis mangel på infrastruktur, men nå som elbilandelen øker voldsomt i Europa og flere prøver ut hydrogen, vil jeg tro vi vil se en massiv utbygging av hydrogenstasjoner. Jeg er i alle fall spent på å se hva dette er. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare hvorfor lane change assistant må bli deaktivert om man har en av de individual paint option`e?

b088df65be0423cc6895eaa9b4d39a9f.png

 

 

Men må si jeg elsker denne fargen (speed yellow), ser veldig ut som "lightning yellow" fra MK5 Supra?

c1d26acbf024eec5443ee4a7fe27deea.jpg

97f7746d8d664bb1a1cbab3d6cdd07ff.png

76d0f4eb706e3f50d1f9236223b9678a.png

Endret av MagnusAG99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.6.2021 den 15.09, Saltkjelen skrev:

Skal vi tro siste oppdatering i fremtidstråden på Bimmerpost, så vil BMW fra MY2023 degradere setene til den lavere modellserien ved at man skal tilby korsryggstøtte og sidestøttejustering kun for førersetet. Antar dette da dreier seg om 1-4-serie, da disse ofte deler mye likt. Først fjerner de auto dim på passasjerspeilet, og så fjerner de en del funksjoner fra passasjersetet. Det må da være andre måter for BMW å spare penger på enn å kjipe ned på modell etter modell. BMW er virkelig kule om dagen...

...og her ser vi første BMW iX3 med dette syndromet. Her mangler altså passasjerstolen korsryggstøtte og setebreddejustering. Jeg leste noen rykter om at dette skyldes chipmangelen, så vi får håpe dette ikke er noen vedvarende kostnadsbesparende tiltak fra BMW. I så måte kan de jo snart få på plass sveivevinduer på passasjersiden også, nå som setefunksjoner og autodim er borte.

306_624613308.jpg306_1455643298.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Saltkjelen skrev:

...og her ser vi første BMW iX3 med dette syndromet. Her mangler altså passasjerstolen korsryggstøtte og setebreddejustering. Jeg leste noen rykter om at dette skyldes chipmangelen, så vi får håpe dette ikke er noen vedvarende kostnadsbesparende tiltak fra BMW. I så måte kan de jo snart få på plass sveivevinduer på passasjersiden også, nå som setefunksjoner og autodim er borte.

306_624613308.jpg306_1455643298.jpg

Akkurat som på toyota jo😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...