Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Som da de første bildene av hekken til 8-serie ble lekket så er disse bildene tatt i en litt uheldig kombinasjon av vinkel, lys og farge. Jeg venter til BMW sine offisielle bilder med å gjøre meg opp en mening. Men jeg kan vel allerede nå si at dette blir en liten snåling av en bil 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2022 den 0.15, Fredrik 90 skrev:

Artig når BMW stiller selveste Porsche i ett "dårlig lys" 😎 Bedre ytelse, bedre Lauchcontroll, bedre bremser og overraskende nok en utrolig rask konverterkasse. Særlig i Sport modus så virker det som konverterkassa i M5 reagerer raskere enn dobbelclutch kassa i Porsche 👍 Man kan si mye om BMW om dagen, men dagens M modeller legger lista høyt 😀

 

Sparer mye penger på å kjøpe M3 G80 xDrive, den gjorde jo kvart mila på 11,2 originalt, og bare med tuning box så matcher den fint disse bilene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste pust fra en ekte S motor uten drahjelp.. jeg er usikker på om bildene yter nye M2 rettferdighet.
Ser ut som et Lego skapning, firkanta og rar. La oss håpe at det blir en verdig avløser fra en glimrende forgjenger.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan se ut som om BMW har valgt et felles designspråk på G87 M2 og U11 X1 når det gjelder spesielt fangeren bak. U11 iX1 har et annet design på fangeren. Jeg må si at jeg er litt overrasket over hvor lite elegant designet er. Mest av alt minner fangeren om hvordan europeiske biler fikk en annen og mye mer utstående fanger i USA på 70 og 80-tallet.

Ellers ser man tydelig at den nye X1 ikke er en ordentlig SUV på hvor lavt man sitter foran. Det ser nesten litt merkelig ut med tanke på hvor stor bilen ellers er (f.eks kun 3,4 cm lavere enn G01 X3). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MagnusAG99 skrev:

Lagde denne ut av boredom istad, skulle ønske det var sånn den faktisk så ut... 

image.thumb.png.4676676f8b544c57f1271bde210a97e5.png

De fleste er vel enige med deg. Kanskje heller ha G21-grill enn 8-serie. Men for puristene nå finnes jo Alpina B3, litt mer subtil, men samme motor. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, fupsaker skrev:

De fleste er vel enige med deg. Kanskje heller ha G21-grill enn 8-serie. Men for puristene nå finnes jo Alpina B3, litt mer subtil, men samme motor. ;) 

Og endelig så baserer de modellen sin på M sport. Ikke skjønt kjærligheten til Alpina egt når de har basert bilene på std fangere….

Men det er nå meg.

Dagens line up av Alpina er det mer sikle faktor over enn Bmw sin line up

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fupsaker skrev:

De fleste er vel enige med deg. Kanskje heller ha G21-grill enn 8-serie. Men for puristene nå finnes jo Alpina B3, litt mer subtil, men samme motor. ;) 

Jeg vill helt ærlig ha M8 fronten istedenfor M340i fronten haha, synes de ser mye bedre ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

XM er lekket. Langt bedre enn hva jeg så for meg, foruten verdens styggeste eksosløsning. Ingen fan av todelte lykter, men dette er vel den modellen av de som har det som har gjort det penest. Interiøret er i mine øyne spot on, oser kvalitet og finish! Dog trist at de ikke videreførte fysiske knapper for klimabetjening fra konseptet.

attachment.php?attachmentid=2993545&stc=attachment.php?attachmentid=2993546&stc=
attachment.php?attachmentid=2993547&stc=
attachment.php?attachmentid=2993572&stc=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...