Saltkjelen Skrevet November 15 Share Skrevet November 15 Patenttegninger av NA5 iX3 som starter produksjon 07/2025. Konseptbilen: Marius2002, mr.pingu, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 15 Share Skrevet November 15 Med andre ord…bare å glede seg 😂😂 Synd BMW Norge priser seg helt ut på hybriden av vanlig X3, denne kunne nok vært ett aktuelt alternativ til iX3 for veldig mange nordmenn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 15 Share Skrevet November 15 56 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Med andre ord…bare å glede seg 😂😂 Synd BMW Norge priser seg helt ut på hybriden av vanlig X3, denne kunne nok vært ett aktuelt alternativ til iX3 for veldig mange nordmenn. Hadde dagens iX3 hatt 4x4 så hadde nok en M50-utgave av denne solgt som bare juling. Jeg skjønner iX3 ikke skal føkke opp salget av iX, men likevel. Jeg liker konseptbilen NKX, så ser ut som at om patenttegningene får litt farge og freshe felger så er de ikke langt unna konseptet - tror jeg. mslello, fupsaker og Ron Jeremy reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet November 15 Share Skrevet November 15 Enig, dette lignet bra mye på konseptet. Ser faktisk fram til denne, har troa! Marius2002 og mslello reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Lørdag kl. 19:14 Share Skrevet Lørdag kl. 19:14 Følgende sies om neste generasjon X5/iX5 av BMW-insider; Sitat You would actually be surprised how X5/iX5 are visually similar to the iX3. The details are subtle identifiers such as intakes, sculpture and the iconic X headlight s. Everything else such as the front fascia and rear end are all similar. Effectively it's a longer, taller iX3. Etterfulgt av følgende illustrasjon; X5 får "X-lys", så det kan tyde på at strekdesignet bare er en snarvisitt. Man har i alle fall mistet all identitet i lyssignaturen sin. fupsaker og Ron Jeremy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Søndag kl. 00:45 Share Skrevet Søndag kl. 00:45 Godt at min neste bil mest sannsynlig blir nye MB E450d/ E53 AMG eller G31 Alpina D5S LCI. Ser ut som G05 blir min første og siste X5 😅 Jeg virkelig hater det Neue Klasse designet.. Snagg30, Peak, Ingen og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Søndag kl. 13:08 Share Skrevet Søndag kl. 13:08 12 hours ago, Fredrik 90 said: Jeg virkelig hater det Neue Klasse designet Jeg er ikke like kategorisk som deg ang NK. En del av meg er positiv, men samtidig kjenner jeg at jeg måler det opp mot det BMW har prestert de siste 3-4 årene, og da er jo listen egentlig lagt svært lavt. Målt opp mot BMW fra ca 2020 og bakover, synes jeg imidlertid ikke NK er allverden, selv om det ligger et snev av tradisjon i linjeføringen der. Jeg vil si det skal svært lite til før det hadde blitt veldig mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet Søndag kl. 13:37 Share Skrevet Søndag kl. 13:37 On 11/13/2024 at 1:24 PM, mslello said: Litt avventende enda her ja merker jeg.. Kanskje den må ha høyt panser for Panoramic vision? Ser på Bimmerpost at produksjonstart er forventet til 11.26. Så lenge å vente enda.. Sånne dørhåndtak er kanskje litt 2015 også? Mulig men kan også være det virker høyere på grunn av linjer. Legg merke til for eksempel F30 som har lav linje på siden som går parallel med panseret så det virker som det flat panser men i virkelighhet går den oppover sikkert på grunn av forgjenger sikkerhet. mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Søndag kl. 13:44 Share Skrevet Søndag kl. 13:44 Synes den X5en også var kul jeg. Jaja, de X-lyktene er jo så som så, er nå de skulle kjørt full comeback med angel eyes. Igjen, med litt farger og felger så er den ikke dum Men jeg liker jo NK. fupsaker, Ron Jeremy og mslello reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Søndag kl. 15:51 Share Skrevet Søndag kl. 15:51 Jeg tenker Neue Klasse X har potensiale, selv om jeg tror bilen hadde hatt en helt annen fremtoning med angel eyes. Det må for øvrig bemerkes at patenttegningen av iX3 på forrige side er av den kinesiske iX3 LWB. Marius2002, mslello og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Søndag kl. 17:57 Share Skrevet Søndag kl. 17:57 En ganske ærlig omtale av G90, av noen som virkelig krysser fingrene for at den er bedre enn menigheten påstår den er: HenrikSolberg, Ingen og Snagg30 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mandag kl. 10:46 Share Skrevet Mandag kl. 10:46 Denne kom opp på IG i dag 😅 Er vel kanskje enig i at vi alle skal si unnskyld til Chris Bangle for alt hatet han har fått for BMW sitt design de siste 20 åra. Lite viste vi da at denne mannen sitt design rett og slett var genialt 👍 Peak, mr.pingu, Yngvejos og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mandag kl. 11:06 Share Skrevet Mandag kl. 11:06 Enig, Chris Bangle er rett og slett maskin! Noen "tribute" til E60 kan man i alle fall ikke si G60 er. Drømmescenario må være å få Chris Bangle og Karim Habib tilbake der de hører hjemme! BMWE39turbo, BimmerFan!, fupsaker og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mandag kl. 14:44 Share Skrevet Mandag kl. 14:44 E60 og E85 satt som en kule hos meg fra dag 1. E90 og E87 trengte litt tid, men vokste fort på meg. Tror Bangle i stor grad ble dømt på E65 (Hvem husker vel ikke vitsen med søppelspannet), og alt som kom etterpå havnet i samme båsen på ren autopilot. E65 var den første og mest kontroversielle bilen han kom med. Selv i dag liker jeg ikke den noe særlig, men som LCI ble den ganske bra. Bangle tenkte definitivt nytt, men tok med seg nok elementer til at identiteten ble værende. Og linjeføringen hang sammen. Habib er vel hos KIA nå. Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Mandag kl. 16:30 Share Skrevet Mandag kl. 16:30 Bangle gjorde mye bra. Jeg har egentlig sansen for E65 også. Problemet med den var at de første pressebildene ikke ytet bilen rettferdighet. For de som husker tilbake så var de i en ubestemmelig gråfarge som gjorde at alt bare fløyt i hverandre. Merkelig nok så har BMW fortsatt med den samme praksisen fram til i dag. De bruker noen rare farger på pressebildene som ødelegger hele inntrykket. Rart det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå