Saltkjelen Skrevet 4 timer siden Share Skrevet 4 timer siden Patenttegninger av NA5 iX3 som starter produksjon 07/2025. Konseptbilen: Marius2002 og mslello reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet 4 timer siden Share Skrevet 4 timer siden Med andre ord…bare å glede seg 😂😂 Synd BMW Norge priser seg helt ut på hybriden av vanlig X3, denne kunne nok vært ett aktuelt alternativ til iX3 for veldig mange nordmenn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet 3 timer siden Share Skrevet 3 timer siden 56 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Med andre ord…bare å glede seg 😂😂 Synd BMW Norge priser seg helt ut på hybriden av vanlig X3, denne kunne nok vært ett aktuelt alternativ til iX3 for veldig mange nordmenn. Hadde dagens iX3 hatt 4x4 så hadde nok en M50-utgave av denne solgt som bare juling. Jeg skjønner iX3 ikke skal føkke opp salget av iX, men likevel. Jeg liker konseptbilen NKX, så ser ut som at om patenttegningene får litt farge og freshe felger så er de ikke langt unna konseptet - tror jeg. mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet 2 timer siden Share Skrevet 2 timer siden Enig, dette lignet bra mye på konseptet. Ser faktisk fram til denne, har troa! Marius2002 og mslello reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå