Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
16 timer siden, Saltkjelen skrev:

Pre-LCI vs. LCI. Det levner i mine øyne liten tvil om at dette er en forbedring, i alle fall.

Skjermbilde2026-03-12kl_21_07_16.thumb.png.c8a39ed4956dc631f40bb1ba5ce931c0.png

Får nesten litt firkantet RR følelse av DRL på LCI, det tenker jeg er positivt.

Skrevet

Jeg begynner å skjønne hvorfor folk like gjerne kjøper en Tesla Model 3. Intensjonen bak "grillen" var god, og fungerte rett forfra, men her ser det bare ut som et lysende juletre der alt for mye skjer. Ellers for mye FWD-proporsjoner etter min smak. Bilen virker smal, stutt og høy med dårlige proporsjoner. Mulig G50 kommer til å gi bilen en helt annen attitude.

Fra denne vinkelen ser bilen relativt bra ut, men det blir jo slitsomt å se bilen fra fugleperspektiv hele tiden. 🙃

Skjermbilde2026-03-16kl_19_35_20.thumb.png.d7c318e87542b96c9cfae988288647cf.png

Skrevet
32 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Jeg begynner å skjønne hvorfor folk like gjerne kjøper en Tesla Model 3. Intensjonen bak "grillen" var god, og fungerte rett forfra, men her ser det bare ut som et lysende juletre der alt for mye skjer. Ellers for mye FWD-proporsjoner etter min smak. Bilen virker smal, stutt og høy med dårlige proporsjoner. Mulig G50 kommer til å gi bilen en helt annen attitude.

Fra denne vinkelen ser bilen relativt bra ut, men det blir jo slitsomt å se bilen fra fugleperspektiv hele tiden. 🙃

Skjermbilde2026-03-16kl_19_35_20.thumb.png.d7c318e87542b96c9cfae988288647cf.png

Litt som jeg frykta, i4 blir nok penere bil. Men får antagelig dobbelt så lang rekkevidde som i4 da. 

Kjører forhåpentligvis bedre enn tesla, som jo er ganske viktig med BMW. 

M2 så jo ganske stusselig ut på de første bildene den også, men er ganske barsk live, så jeg har håpet enda 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...