Ron Jeremy Skrevet Januar 15, 2018 Share Skrevet Januar 15, 2018 Ser X2 kommer med preface girskifter fra 2 serie at og grand tourer. Rart når sistnevnte kommer i mars med en lang mer anstendig (elektronisk) og elegant løsning..? Er det en ting som trekker ned er det slikt man bruker ofte og som samtidig er et blikkfang i kupeen. LCI girskifteren på E60 fra 2007 er betydelig mer elegant og sofistikert en X2 2018 model. Fredrik og Saltkjelen reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 23, 2018 Share Skrevet Januar 23, 2018 Jeg får nok så hatten flagrer av dette innlegget, men igjen synes jeg det er aktuelt å stille spørsmålstegn ved kvaliteten på G3x. Kom over denne på finn.no.. Ron Jeremy og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 24, 2018 Share Skrevet Januar 24, 2018 Det så ikke bra ut, bør være en klar garantisak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 24, 2018 Share Skrevet Januar 24, 2018 Lekket bilde av M2 CS. Forskjellen ser kanskje ut til å være minimal ved første øyekast, men her er det mange gode detaljer som setter prikken over i´en. Det første er vel kanskje de savnede M-speilene. Frontfangeren er spissere og mer agressiv, noen nye linjer har funnet plass og grillen er strukket nærmere lyktene. Virkelig lekkert! 9 timer siden, Fredrik 90 skrev: Det så ikke bra ut, bør være en klar garantisak! Det er det nok definitivt. Bare synd man må demontere "halve bilen" fordi kvaliteten på taktrekket er for dårlig. Håper ikke dette er en gjentagende ting med G3x. And-reas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Januar 25, 2018 Share Skrevet Januar 25, 2018 (endret) Etter å sett på bildene i denne artikkelen får jeg litt mer trua på 8-serien: http://bilnorge.no/artikkel.php?aid=49326 Blir spennede å se endelige bilen. Får bare håpe de dropper megatrenden med heldigitalt instrumentpanel. Merk min ord, om noen år får klassiske instrumenter sin renesannse:) Endret Januar 25, 2018 av laffe Skulebollen, Marius2002 og papertiger reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Januar 26, 2018 Share Skrevet Januar 26, 2018 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=112778941&fks=112778941 G30 med Performance-deler ser jo ut som en pimpa Avensis. Helt grusomt. Werther, HenrikSolberg, Marius2002 og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 26, 2018 Share Skrevet Januar 26, 2018 Da må jeg si Avensis har tatt seg opp betraktelig... Marius2002 og ogee1 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 26, 2018 Share Skrevet Januar 26, 2018 Alltid synes G30 er en fin bil estetisk sett og M-Performance er vel og bra, men ble mye kræsj her synes jeg. Fargekombinasjonene står vel ene og alene for dette. Stripen oppe på døren kunne de droppet, den er forbeholdt Alpina og de få eldre BMW med M-striper på siden. Gjør seg når Performancedelene "blend in" med fargen og av samme grunn mer diskret. Se under: Eksempel på BMW med godkjente sidestriper(i mitt hode): ogee1 og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Januar 26, 2018 Share Skrevet Januar 26, 2018 4 hours ago, Walkabout said: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=112778941&fks=112778941 G30 med Performance-deler ser jo ut som en pimpa Avensis. Helt grusomt. Eneste jeg kommer på av ord er Harry.... ogee1, Ron Jeremy, Walkabout og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Januar 26, 2018 Share Skrevet Januar 26, 2018 4 timer siden, Walkabout skrev: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=112778941&fks=112778941 G30 med Performance-deler ser jo ut som en pimpa Avensis. Helt grusomt. Haha helt enig, det har f tatt av Marius2002 og Walkabout reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Januar 26, 2018 Share Skrevet Januar 26, 2018 4 timer siden, Marius2002 skrev: Alltid synes G30 er en fin bil estetisk sett og M-Performance er vel og bra, men ble mye kræsj her synes jeg. Fargekombinasjonene står vel ene og alene for dette. Stripen oppe på døren kunne de droppet, den er forbeholdt Alpina og de få eldre BMW med M-striper på siden. Gjør seg når Performancedelene "blend in" med fargen og av samme grunn mer diskret. Se under: Eksempel på BMW med godkjente sidestriper(i mitt hode): Enig der. Du må google Abu Dhabi Motors + Individual. De har visst hatt kanskje den største enkeltbestillingen mot BMW Indivdual. Du finner alt fra en ny 760iL i Kiwi Green!!! til mer eksotiske farger. Enig i at en coachline på en BMW kun kan inneholde M farger. Marius2002 og Ron Jeremy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Januar 26, 2018 Share Skrevet Januar 26, 2018 On 1/23/2018 at 21.27, Saltkjelen skrev: Jeg får nok så hatten flagrer av dette innlegget, men igjen synes jeg det er aktuelt å stille spørsmålstegn ved kvaliteten på G3x. Kom over denne på finn.no.. Ikke uvanlig at helt nye modeller har litt barnesykdomer. Det har skjedd med alle serier gjennom tidene. Ren garantisak som de fikser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 26, 2018 Share Skrevet Januar 26, 2018 24 minutter siden, quandt1960 skrev: Enig der. Du må google Abu Dhabi Motors + Individual. De har visst hatt kanskje den største enkeltbestillingen mot BMW Indivdual. Du finner alt fra en ny 760iL i Kiwi Green!!! til mer eksotiske farger. Enig i at en coachline på en BMW kun kan inneholde M farger. Hehe, de har skjønt det de. Spreke fargevalg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 26, 2018 Share Skrevet Januar 26, 2018 Avusblau G12 var ikke feil i hvertfall! Walkabout og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 26, 2018 Share Skrevet Januar 26, 2018 Lurer litt på hvorfor X2 får det "gamle" rattet og ikke det som er i G01 X3? http://f48.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1460287 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå