Fredrik Skrevet Juli 1, 2018 Share Skrevet Juli 1, 2018 Chris A og Gustav C. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 20, 2018 Share Skrevet Juli 20, 2018 8-serie Cabriolet spottet under filming av lanseringsvideo. Trond H. Olsen, Gustav C., Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juli 20, 2018 Share Skrevet Juli 20, 2018 Merker jeg er sykt spent på M8 GC, det blir nok en helt rå skute - men dog relativt uoppnåelig prismessig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juli 20, 2018 Share Skrevet Juli 20, 2018 Endelig ser det ut til at Samsung sitt nye 120Ah batteriet er på vei til i3. Det ryktes tidligere om en juli lansering, men det ser ut til å drøye til slutten av 2018/ begynnelsen av 2019? Kanskje kommer det ann på hvilket marked vi snakker om? Jeg hadde første generasjon med 60Ah, på en god dag midt på sommeren med vind i ryggen var bilens estimat ca 150km. Denne nye kan altså klare ca 30 mil under tilsvarende forhold, det hjelper seg. Ikke minst vil vi se at de kunstige høye prisene på 94Ah versjonen vil falle, samtidig som originalen også vil se ytterligere prisjustering. https://www.electrive.com/2018/07/19/possible-battery-upgrade-for-bmw-i3/ ogee1, Chris A, Fredrik og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 23, 2018 Share Skrevet Juli 23, 2018 X4 M. ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 23, 2018 Share Skrevet Juli 23, 2018 Lurer på hva slags maskin det kommer i den. Er vel nesten sikkert at det blir en rekkesekser, men er usikker på effekt uttaket. ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 2, 2018 Share Skrevet August 2, 2018 Det har lekket noen patentbilder av X7. Har vel sett penere front på en bil ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet August 2, 2018 Share Skrevet August 2, 2018 Så ut som baklyktene var stjålet fra e-klasse stv🤔 Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet August 2, 2018 Share Skrevet August 2, 2018 Aerodynamiske felger, da! Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet August 3, 2018 Share Skrevet August 3, 2018 Aerodynamiske felger, slicks - dette er nok M utgaven! ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet August 4, 2018 Share Skrevet August 4, 2018 Neste 3 serie. Jeg håpet egentlig at jeg har hatt min siste touring, men nå ble jeg usikker gitt! hemperen, ogee1, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet August 4, 2018 Share Skrevet August 4, 2018 4 timer siden, mslello skrev: Neste 3 serie. Jeg håpet egentlig at jeg har hatt min siste touring, men nå ble jeg usikker gitt! Jøss, det var skikkelig fulltreff på begge variantene. Touringen kan jo nesten konkurrere med F11i tøft utseende. mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet August 4, 2018 Share Skrevet August 4, 2018 5 timer siden, mslello skrev: Neste 3 serie. Jeg håpet egentlig at jeg har hatt min siste touring, men nå ble jeg usikker gitt! Denne er ikke offisiell, kun et utkast som sies å ligge tett opptil originalen. Som vanlig kommer sedanene først, begynner vel produksjonen Q4. Spent på hybrid versjonen, så håper jeg endelig BMW har klart å adressere hjulstøy i en 3 serie... mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 4, 2018 Share Skrevet August 4, 2018 20 minutter siden, Ron Jeremy skrev: Denne er ikke offisiell, kun et utkast som sies å ligge tett opptil originalen. Som vanlig kommer sedanene først, begynner vel produksjonen Q4. Spent på hybrid versjonen, så håper jeg endelig BMW har klart å adressere hjulstøy i en 3 serie... Etter hva de visstnok har klart med 5-serien lover det jo godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 4, 2018 Share Skrevet August 4, 2018 Tja, photoshopen ser vel strengt tatt ikke så ille ut, men jeg frykter vi kommer til å få se en av tidenes styggeste baklys. Ellers synes jeg fronten på denne M-sport-photoshopen fungerer bra! mslello og Ron Jeremy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå