Skulebollen Skrevet Mars 24, 2022 Share Skrevet Mars 24, 2022 1 time siden, Ron Jeremy skrev: Hva med S54 med carboninnsug? S85? S65? Lyden i 8’erne etter E39 M5 har vært tamt. Her regjerer AMG. S54 er da ingenting vs s50 og s38 Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 24, 2022 Share Skrevet Mars 24, 2022 1 time siden, Ron Jeremy skrev: Hva med S54 med carboninnsug? S85? S65? Lyden i 8’erne etter E39 M5 har vært tamt. Her regjerer AMG. Enig i at S54 og S65 høres bra ut, men fremdeles ikke bra nok sammenlignet med konkurrentene. Det jeg synes er litt latterlig med S55 og S58 non competition og competition er at det kun er en software endring på selve lyden. Det sitter eksakt samme eksosanlegg på begge. På Competition utgavene synes jeg Bmw kunne kommet ut med M Performance anlegg som standard. fupsaker og Ron Jeremy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 24, 2022 Share Skrevet Mars 24, 2022 Trist. Bare trist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 24, 2022 Share Skrevet Mars 24, 2022 X7 som var så stilig front. Men nå minner den er om en Hyundai Kona. Trist. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 24, 2022 Share Skrevet Mars 24, 2022 Det er en vanlig X7 som….. fupsaker, Walkabout, papertiger og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 24, 2022 Share Skrevet Mars 24, 2022 Mye kan sies om Hamann, men de felgene de lager får Alpina til å se ut som lillebroren... Klassikere! HenrikSolberg, Ron Jeremy, Saltkjelen og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 27, 2022 Share Skrevet Mars 27, 2022 Ikke en helt ny bil i dag, men stadig ganske ny for de aller fleste Marius2002, fupsaker og Ron Jeremy reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mars 30, 2022 Share Skrevet Mars 30, 2022 Ny favorittfelger til i4 (om de tåler vekta) Marius2002, Pekka, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mars 30, 2022 Share Skrevet Mars 30, 2022 1 time siden, mslello skrev: Ny favorittfelger til i4 (om de tåler vekta) Det gjør de sikkert, er vel dekkene som er det viktige her. Jeg vil ha de felgene på bilen min når den kommer. Den var bare griselekker. Og 495hk.. 🤪😍 mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mars 30, 2022 Share Skrevet Mars 30, 2022 31 minutter siden, fupsaker skrev: Det gjør de sikkert, er vel dekkene som er det viktige her. Jeg vil ha de felgene på bilen min når den kommer. Den var bare griselekker. Og 495hk.. 🤪😍 Felgene må også være godkjent for akselvekt, men nå er jo tunge biler blitt vanligere, så får krysse fingrene for at de har tatt i litt. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mars 30, 2022 Share Skrevet Mars 30, 2022 41 minutter siden, mslello skrev: Felgene må også være godkjent for akselvekt, men nå er jo tunge biler blitt vanligere, så får krysse fingrene for at de har tatt i litt. Jeg tar meg selv i å sende en epost til Alpina, for du får jo Alpina-felg til X3 og X4, de veier jo mer. 5-serie og de større modellene veier jo over 2 tonn, så burde være mulig å få til. Kanskje forrige generasjon felger da.. mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet Mars 31, 2022 Share Skrevet Mars 31, 2022 Vokst opp til musikken hans, men å finne ut av at han cheesy duden her har en forkjærlighet for E46 og drifting gjorde dagen min 😂 papertiger og mathiseeen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Mars 31, 2022 Share Skrevet Mars 31, 2022 3 minutter siden, Dusy skrev: Vokst opp til musikken hans, men å finne ut av at han cheesy duden her har en forkjærlighet for E46 og drifting gjorde dagen min 😂 Haha, herlig! Dusy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mars 31, 2022 Share Skrevet Mars 31, 2022 20 timer siden, mslello skrev: Felgene må også være godkjent for akselvekt, men nå er jo tunge biler blitt vanligere, så får krysse fingrene for at de har tatt i litt. Til info så er B4 Gran Coupe oppgitt til 1945kg i vekt, så den er da 200kg unna offisiell vekt på i4 M50, det skulle åpne for at de er dimensjonert for bilen. Venter i spenning på svaret fra Alpina nå. mslello og Pekka reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 31, 2022 Share Skrevet Mars 31, 2022 6 minutter siden, fupsaker skrev: Til info så er B4 Gran Coupe oppgitt til 1945kg i vekt, så den er da 200kg unna offisiell vekt på i4 M50, det skulle åpne for at de er dimensjonert for bilen. Venter i spenning på svaret fra Alpina nå. Eventuelt går man for Alpina-felger fra B5 touring som veier 2 120kg. Da får man i tillegg et penere felgdesign enn det nye på B4. Skal man derimot gjøre det helt perfekt, kjører man på med 21” fra B7 med samme profil som på OEM 20”, slik at bakkeklaringen fortsatt er innafor med senk. mslello, fupsaker, Pekka og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå