mslello Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden 5 minutter siden, Marius2002 skrev: BMW M Electrified - tredje episode ute nå. Det der tror jeg blir bra! Ron Jeremy og Marius2002 reagerte på dette 2
mslello Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden 1 time siden, Saltkjelen skrev: Her er det bare å stålsette seg for tidenes facelift siden E65. Dette er etter sigende G90 M5, og ikke G84 M3 som enkelte trodde i starten. Dette underbygges blant annet av skulderlinjen som G50/G84 ikke har. Såpass ja.. regner med det kommer til resten av 5'erne også da? Skulle til å si at da er det mange som fort får gammel bil.. Men det blir ikke så mange i Norge iallfall 🤭🤭 Marius2002 og Saltkjelen reagerte på dette 2
Fredrik 90 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 4 timer siden, Saltkjelen skrev: Her er det bare å stålsette seg for tidenes facelift siden E65. Dette er etter sigende G90 M5, og ikke G84 M3 som enkelte trodde i starten. Dette underbygges blant annet av skulderlinjen som G50/G84 ikke har. Så det eneste som faktisk begynner å vokse litt på meg…altså utseende skal endres radikalt. Flott! 🤪 3 timer siden, Saltkjelen skrev: Jeg leste denne artikkelen om oppgradert rekkevidde på i5, og bet meg merke i de helt sinnsvake salgstallene i 2024. Det er greit vi er i dyrtid, men biler som i4 og iX har til sammenligning helt andre salgstall. Dette beviser jo bare at vi har rett, folk ser at dette ikke er på ett nivå som er en 900 000,- bil verdig. Videre så tror jeg også at BMW har brukt opp en del av 5-serie kundegruppen på i4. Men dette er også litt interessant tall messig. Disse tallene for 2024 er kun marginalt bedre enn årene 2021-2023 hvor det mest aktuelle BMW hadde å tilby var G30/31 530e. Man skulle jo tro at når de nå kommer med en elbil i ett elbil dominert marked skulle selge bedre. Hvis vi ser bort bra dette med drivlinje så skal man i følge OFV helt tilbake til E34 og årene 1992-1993 for å finne dårligere 5-serie salg i Norge. Dette var to år med historisk dårlig nybilsalg i landet og de som hadde penger til stor sedan gikk til Opel Omega og Volvo 940 ser det ut som. Faktisk så har 5-serien ligget å vaket rundt 800-1200 nybil registreringer helt siden E60/61 gjorde sitt inntog på 2000 tallet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå