*MrB* Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Ser bilen kommer til Bergen (Jæger) 15 og 16 oktober. SUV har aldri vært reelt alternativ for meg, men jeg er interessert i å se NK på nært hold før jeg kommer med min endelige dom, så mulig jeg tar turen dit. Det blir nok et vinn eller forsvinn for mitt forhold til BMW.
papertiger Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) Kommer til Stavanger 18-19. oktober, men jeg er selvsagt bortreist den helga. Så mars neste sjanse 😅. Godt å høre at den falt i smak hos @mslello også. Enig med farge og felger, det er den komboen jeg har endt opp med som førstevalg når jeg har brukt konfiguratoren. Interiør er jeg svært usikker på, men hadde mest sannsynlig landa på M sport setene med standard Mperformtex for uttrekkbar lårstøtte og litt mer sidestøtte. Med mindre standardsetene er utrolig mye mer komfortable. Endret 7 timer siden av papertiger Ron Jeremy og mslello reagerte på dette 2
mslello Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 42 minutter siden, papertiger skrev: Kommer til Stavanger 18-19. oktober, men jeg er selvsagt bortreist den helga. Så mars neste sjanse 😅. Godt å høre at den falt i smak hos @mslello også. Enig med farge og felger, det er den komboen jeg har endt opp med som førstevalg når jeg har brukt konfiguratoren. Interiør er jeg svært usikker på, men hadde mest sannsynlig landa på M sport setene med standard Mperformtex for uttrekkbar lårstøtte og litt mer sidestøtte. Med mindre standardsetene er utrolig mye mer komfortable. Hadde nok bestilt med Msport jeg også tenker jeg. Men syntes det kjentes bra ut. 1 års ventetid om man bestiller nå. Så regner med man får prøvekjørt før bestilling låses uansett. Ron Jeremy, Marius2002 og papertiger reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå