Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Jarod skrev:

Førstemann til mølla. BMW i3 til 400k. 

BMW i3 | FINN.no

Tja, en kan le, men en maken en ble solgt for 409k for 2 uker siden… Personlig synes jeg derimot ikke prisen forsvarer bilen :lol: 

@E.C. helt enig. Sålenge selger er ærlig og åpen, noe som han var i dette tilfellet, så kan ikke kjøper klage på noe i ettertid som kjøper visste ved salg. Vedkommende visste at 330e var trimmet og gikk "sinnsykt godt" og at det ikke var godkjent. Hadde selger unnlatt å fortelle om trimmingen, så hadde saken stilt seg annerledes. Dette er også en grunn til at jeg er skeptisk til å selge privat. En informerer om alt en vet om og kjøper har undersøkelsesplikt, men så plustselig dukker det opp noe en ikke visste om 2-3 måneder senere og helvette er igang. Kjøper man hos forretning får en gjerne med bruktbilgaranti, som kan berge en det første halve året. Jada, reklamasjonsrett, men det betyr ikke at en får reklamasjonen godkjent :) 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Daniel. skrev:

Likte interiøret på denne F01en :) 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=262015986

Er på jakt etter en 740, denne frister noe voldsomt.. Synd den ikke har sort øvre del av dash, var også vel mørk utvendig syns jeg.. 

Men nydelig med så specet bil🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Skulebollen skrev:

Er på jakt etter en 740, denne frister noe voldsomt.. Synd den ikke har sort øvre del av dash, var også vel mørk utvendig syns jeg.. 

Men nydelig med så specet bil🥰

Kanskje, men så ikke så gale ut da :D

7-serie får da lov å være litt mørk? 🤔😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Reef89 skrev:

Den har jo sort øvre del av dash, slik som på dørene.
Men ja, bra spec. på den bilen der.

Ja visst pokkern! Ville dog hatt det litt lengre ned slik som på min g11.. 

 

Tro om det er stor nedgradering og gå fra g11 til f01🤔 Er vel mest utdatert utseende ( syns g11 ser 10 år nyere og mer eksklusiv ut ) og idrive biten som er verst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Daniel. skrev:

Klarer du å leve med to svarte biler da? 🤔 Eller tenkte du på E70?

Livet er et kompromiss😂 e70’n forblir uansett

7 minutter siden, Skulebollen skrev:

Ja visst pokkern! Ville dog hatt det litt lengre ned slik som på min g11.. 

 

Tro om det er stor nedgradering og gå fra g11 til f01🤔 Er vel mest utdatert utseende ( syns g11 ser 10 år nyere og mer eksklusiv ut ) og idrive biten som er verst

blir ikke stort tøffere en fargeskille i øvre kant, slik blir det på e70’n også🥰

DD6AEFA9-C846-4C60-9882-7E346F818DBD.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Skulebollen skrev:

Ja visst pokkern! Ville dog hatt det litt lengre ned slik som på min g11.. 

 

Tro om det er stor nedgradering og gå fra g11 til f01🤔 Er vel mest utdatert utseende ( syns g11 ser 10 år nyere og mer eksklusiv ut ) og idrive biten som er verst

Det er en oppgradering å gå fra G11 til F01. Blant annet nevnes touch-hendler (med mindre du ikke har par første årene av G11) og trinnløse dørstoppere. Man kan enkelt ettermontere NBT EVO ID5/6 i en F01 også. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Det er en oppgradering å gå fra G11 til F01. Blant annet nevnes touch-hendler (med mindre du ikke har par første årene av G11) og trinnløse dørstoppere. Man kan enkelt ettermontere NBT EVO ID5/6 i en F01 også. :D 

Hadde 16mod. Med touch hendler😬 Der var også trinnløse dørstoppere.. Var vel ett "knekk" når døren var halvveis åpen.  Ellers trinnløst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...