Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

15 timer siden, Cbrooen skrev:

Stemmer, min gamle. Var gått 118 når jeg solgte den. Fin bil, men jeg hadde orginale 20 Alpina felger på den som ser bedre ut syntes jeg. Ser han har brukte noen av bildene jeg tok. Fin bil hvertfall og sjelden mulighet

denne har vært fast innslag på ccn treff på våler i det siste, har hatt maaaaange runder rundt denne ! nydelig bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

BMW 4-serie | FINN.no

Se overskriften på denne ;) Ett noe desperat forsøk? 

Bilen er i og for seg nydelig, karosseriet har jeg lagt min elsk på. Drivlinjen derimot… Det er overhodet ikke slik at alle kan kjøre elbil, og dieselmotoren er blant markedets beste i sitt segment. En god bil på alle måter og jeg tror mange kunne funnet seg mer enn godt til rette bak rattet i en slik. MEN når en tilsvarende bil er elektrifisert, altså i4, er den billigere om vi går på eDrive40. Eller enda bedre sammenligning om vi tar M50 med 3 gangen i ytelser på alle kanter, og litt mer sportsbil, litt mer utstyr, litt mer alt, så koster den ca. akkurat det samme. Så mener jeg valget er enkelt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marius2002 skrev:

Bilen er i og for seg nydelig, karosseriet har jeg lagt min elsk på. Drivlinjen derimot… Det er overhodet ikke slik at alle kan kjøre elbil, og dieselmotoren er blant markedets beste i sitt segment. En god bil på alle måter og jeg tror mange kunne funnet seg mer enn godt til rette bak rattet i en slik. MEN når en tilsvarende bil er elektrifisert, altså i4, er den billigere om vi går på eDrive40. Eller enda bedre sammenligning om vi tar M50 med 3 gangen i ytelser på alle kanter, og litt mer sportsbil, litt mer utstyr, litt mer alt, så koster den ca. akkurat det samme. Så mener jeg valget er enkelt. :) 

Jeg er helt enig, det hadde dog stilt seg annerledes hvis hvis det var en 430d eller M440i (synes jeg). Men da snakker vi også en annen pris :) 

Noe som for øvrig er litt artig er når man er i utlandet, det være seg Sverige eller Tyskland så er det dette som er den vanlige motoriseringen i G26. Det ville det vært i Norge også for noen år siden, helt sykt hvor fort ting har forandret seg i Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Jeg er helt enig, det hadde dog stilt seg annerledes hvis hvis det var en 430d eller M440i (synes jeg). Men da snakker vi også en annen pris :) 

Noe som for øvrig er litt artig er når man er i utlandet, det være seg Sverige eller Tyskland så er det dette som er den vanlige motoriseringen i G26. Det ville det vært i Norge også for noen år siden, helt sykt hvor fort ting har forandret seg i Norge. 

Enig heller  bladd opp litt mer av lommeboka og kjøp den for eksempel https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=272779345

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, mossing 92 skrev:

Enig heller  bladd opp litt mer av lommeboka og kjøp den for eksempel https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=272779345

Absolutt, bare hive på to dører til der 👍 Jeg har G26 M440i på min "short list" når jeg skal finne en arvtager til min 540d. Så kan jeg ragge rundt å vise eksosrøra mine og sekserlyden til alle med i4 😂 Skal i såfall ha inn en god tune i den også, så har man M50 ytelser også 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt enig.

Er nok riktig at alle kan ikke kjøre elektrisk, men skulle jeg hatt en fosil utgave av G26 karosseri hadde jeg heller valgt den siste, tross at den bare har 2 dører (Må ikke ha egne bak lengre...) Fikk prøve denne noen runder i fjor sommer, og var fantastisk bil :) Og BMW med 6'er blir aldri feil :) - kjenner savnet 😅

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.9.2022 den 21.45, ViKi skrev:

Hva kommer noe sånt som dette på ferdig registrert i Norge? Hadde gladelig byttet ut F82'en i denne her. For et smykke og fantastiske modifiseringer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...