Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, papertiger skrev:

Av en eller annen merkelig grunn tenkte jeg på @Fredrik 90 når denne dukket opp på Finn-fremsiden min. Kan ikke skjønne hvorfor. Disse begynner jo å komme seg litt ned i pris nå?

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=284699858

 

Jeg tror de har litt å gå på der, men disse begynner å få en fornuftig pris, ytelser og kjøreegenskaper tatt i betraktning. Selv om jeg kanskje ville messet om en 2018 D5S. 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Snagg30 skrev:

Fy så lekkert! G21 LCI M340d individual. Drømme spec for min del med Verde Ermes / merino Tartufo. Men 1.34 million er mye for en 3-serie med sekser diesel (hadde vært mye for bensin og)

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=287131122

Det det er ett smykke av en bil, ikke annet å si om det 👍 Men koster den ikke 1,175 000,-? Men jeg er enig i at det er for mye for en non M 3-serie. Men folk betaler jo samme prisene for en iX50 så det er kanskje ikke så galt…

7 timer siden, papertiger skrev:

Av en eller annen merkelig grunn tenkte jeg på @Fredrik 90 når denne dukket opp på Finn-fremsiden min. Kan ikke skjønne hvorfor. Disse begynner jo å komme seg litt ned i pris nå?

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=284699858

 

Hehe, ja den er rett opp min gate den der. Hadde den kommer i LCI versjon så hadde den vært aktuell. Jeg har veldig lyst på G31 LCI med sekser, men fyttigrisen så dyre de er. Lønner seg ikke stort å importere heller, G31 LCI 540i/d er dyre i utlandet også. Hjalp jo ikke at de heiv på avgiftene noe voldsomt heller… Men som @fupsaker er inne på så er G31 Alpina D5S ett herlig alternativ. Da får man ikke LCI (til under millionen) men man får en fantastisk bil. Sliter med å finne biler med lav km stand, de har jo gått over 80 000 km alle sammen nesten.

34 minutter siden, E.C. skrev:

Har en E61 525d med manuell. Synes at kassene i disse er herlige. Girskift ved litt aktiv kjøring sitter perfekt. 

Jeg hadde en E90 325d med manuell, likte den godt ja. Førstegiret var jo like kort som Svensk krigshistorie, men ellers så er jeg glad jeg hadde denne i manuell. Var med denne bilen jeg ble så overrasket over hvor turtallsvillig en dieselmotor faktisk kunne være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Daniel. skrev:

G31 LCI 540d i Rosso Corsa var jo ikke dumt

AutoScout24 - BMW 540d xDrive Touring

Tøft 👍 Men den prisen er akkurat det jeg mener, med moms og avgift så koster jo den der det samme som å kjøpe den ny i Norge. Biler har blitt dyrt i Tyskland også 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, skoglund skrev:

Veldig kult, men den blir dyr her. Og det å spekke opp en slik i Norge ender på nærmere 1.8. Om du tar inn denne: BMW M3 xDrive Competition Touring Neufahrzeug als Kombi in Wielenbach (mobile.de) via Tyskland med utstyret der, ender den inn på ca 1.34MNOK, og kanskje 1.4 med litt tillegg, 5 års garanti osv. Så ligger det fortsatt en hinsides fortjeneste hos forhandlere i Norge på disse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   3 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...