Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

42 minutter siden, Saltkjelen skrev:

På G11 (alle G-biler for øvrig) har man bare en tynn duk som ikke isolerer noe - verken for lyd eller varme/kulde. 

På min G30 har jeg en tykk polstret plate som dekker til takluken innenfra. Så det er ikke alle G modeller som har denne duken du nevner. 

Jeg har heller ikke nevneverdig sus fra takluka i høyere hastigheter, iallfall ikle som har plaget meg. Mulig den aktuelle G11 hadde en takluke som trengte litt finjusteringer 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

På min G30 har jeg en tykk polstret plate som dekker til takluken innenfra. Så det er ikke alle G modeller som har denne duken du nevner. 

Jeg har heller ikke nevneverdig sus fra takluka i høyere hastigheter, iallfall ikle som har plaget meg. Mulig den aktuelle G11 hadde en takluke som trengte litt finjusteringer 😀

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

På min G30 har jeg en tykk polstret plate som dekker til takluken innenfra. Så det er ikke alle G modeller som har denne duken du nevner. 

Jeg har heller ikke nevneverdig sus fra takluka i høyere hastigheter, iallfall ikle som har plaget meg. Mulig den aktuelle G11 hadde en takluke som trengte litt finjusteringer 😀

Stemmer, beklager. Det er kun G30 og G11 med vanlig glassluke som har plate (usikker på om det ble duk på LCI). Alle andre med vanlig luke eller panoramatak har duk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Stemmer, beklager. Det er kun G30 og G11 med vanlig glassluke som har plate (usikker på om det ble duk på LCI). Alle andre med vanlig luke eller panoramatak har duk. 

Har duk på G20 skolevogna vår, både ser og virker litt billig når sola skinner rett gjennom 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Smykke av en bil 👍 Reagerte litt på prisen men det er kanskje der den må være for en urørt, rustfri manuell 328i 😀

Reagerte på prisen selv, kan liksom ikke se for meg noen i Norge som er villig til og betale såpass for en i utgangspunktet utrolig kjedelig 3 serie som er litt for gammel til å være bruksbil men alt for ny til å være veteran.

Hadde noen for 10 år siden forlangt 170 000 for en 20 år gammel 328i så hadde man jo bare blitt ledd av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rune-K skrev:

Reagerte på prisen selv, kan liksom ikke se for meg noen i Norge som er villig til og betale såpass for en i utgangspunktet utrolig kjedelig 3 serie som er litt for gammel til å være bruksbil men alt for ny til å være veteran.

Hadde noen for 10 år siden forlangt 170 000 for en 20 år gammel 328i så hadde man jo bare blitt ledd av.

Det virker som betalingsevnen er stor når det kommer til 3-serie med stor motor. Så det forbauser meg ikke om den blir solgt 😅

Men med 170 000,- kommer man langt hvis man ser på tilsvarende gammel 5-serie eller 7-serie. Jeg er ikke tvil om hva jeg hadde valgt 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sveigis skrev:

Synes det er fornuftig jeg hvertfall når det kommer til e36 😎

Jeg er enig! :) Tenker helt motsatt jeg en de over her, for meg gir det mye mening samt glede å få kloa i en så strøken E36 som jeg kjøpte tross sin pris. Den både føles og ser spesiell ut, og jeg kan ikke på noen måte si den er kjedelig, heller stikk motsatt. Perfekte bilen å lufte over Trollstigen på flotte sommer dager, det hadde en utdatert 7-serie aldri vært for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo også en av dem som har gitt nok penger for noe som egentlig er en 23 år gammel 5-serie Touring. Men jeg velger å se det som en investering, enten det er Alpina, M eller klassisk BMW så er dette penger man får igjen. Og kjøregleden og eiergleden kan man ikke sette en pris på synes jeg, enten det er E36, E39 eller E38. Personlig er ikke E36 min greie, da bruker jeg heller pengene på noe annet. Men jeg sier jo ikke neitakk til en M3 3,0 eller 3,2…for ikke å snakke om Alpina B8 4,6 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om den er heelt urørt men. Var noen panelgap her som ikke stemmer helt.

De innerskjermene har jeg heller ikke sett før. Men jeg er ikke veldig bevandret i sedan verden, så mulig den har innerskjermer som ser annerledes ut en coupe? 

IMG_0610.thumb.jpeg.c8331eb66957995e19e52d842b79a28e.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, E.C. skrev:

…en liten kilevink på nesa ser det ut som den har fått 😂

B18B011B-6BFF-4C66-A553-7F10125AA544.thumb.png.49a6be7d14154ce8c81b359a26156e0b.png

Litt stiv pris kanskje men jeg synes denne E39 540i fra Sverige ser ut som ett smykke av en bil 😀

https://www.blocket.se/annons/halland/bmw_540_i_sedan_automat_m_sport__business_286hk_unik_facelif/103954055

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...