Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

On 3/9/2024 at 8:09 PM, Snagg30 said:

Klarer ikke å telle så høyt. Men denne var gjennomført IMG_9600.thumb.jpeg.45716831339cf3398781c2dda7b96062.jpeg

Kr 500 på klistremerker (gitt at de er originale) som kun mekanikeren ser.😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruktbil til salgs: BMW 5-serie - 2011 - Grå - 381 Hk - Stasjonsvogn | FINN.no

 

Veldig pen M550d, litt voldsom pris. Men litt @Saltkjelen-vibber over modsene. LCI Adaptive LED-lykter, komplett sett M5-bremser, M5-felger, NBT EVO 6 fra G30 og andre morsomme ting. Dog er den 13 år nå, så vanskelig å tro han skal få like mye som en 2016 med xDrive... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Haug530D skrev:

Må si jeg har virkelig sansen for M4:)

 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=342974368

Ingen tvil om at en M4 er en potent kjøremaskin, men LCI for rundt 150-200k mindre er mer min kopp med te. :) Men det er godt alle har forskjellig smak, ellers ville bilparken vært dørgende kjedelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, flobben skrev:

En nabo har rullet rundt i den noen måneder. Var dritt lei el-jaggen, men fikk inntrykk av at han ble fort lei denne også

Det svir å kjøre tørst bensin bil etter at man har kjørt el bil gratis en periode. 
Det er ikke for alle og sette fyr på pengene på den måten :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Fredrik92 skrev:

Er denne priset riktig med tanke på at den er bygd om?

Det er ikke godt å si - det er jo kjøper som til sist setter verdien på objektet.

E30 prisene er jo "all over the place" - og en ting er jo hva de annonseres for, noe annet er hva de blir solgt for. 325i M-tech II har jo vært annonsert for rundt 300 og over, så rundt der en plass for en velbygd E30 med S50? 375 er på "litt-sliten-E46-M3-nivå", så det kan jo være et alternativ... 

Jeg reagerer litt på "Bilen er ikke godkjent med motoren, men ombyggingen er omsøkt godkjenning flere ganger med positivt svar. Jeg venter selv på svar fra SVV om godkjenning i mitt navn." Jeg synes det høres litt tvilsomt ut; hvor mange positive svar fra SVV trenger man? Og er ikke søknaden(e) knyttet opp mot chassisnummer og motornummer, og ikke eier av bilen?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Orjan skrev:

Det er ikke godt å si - det er jo kjøper som til sist setter verdien på objektet.

E30 prisene er jo "all over the place" - og en ting er jo hva de annonseres for, noe annet er hva de blir solgt for. 325i M-tech II har jo vært annonsert for rundt 300 og over, så rundt der en plass for en velbygd E30 med S50? 375 er på "litt-sliten-E46-M3-nivå", så det kan jo være et alternativ... 

Jeg reagerer litt på "Bilen er ikke godkjent med motoren, men ombyggingen er omsøkt godkjenning flere ganger med positivt svar. Jeg venter selv på svar fra SVV om godkjenning i mitt navn." Jeg synes det høres litt tvilsomt ut; hvor mange positive svar fra SVV trenger man? Og er ikke søknaden(e) knyttet opp mot chassisnummer og motornummer, og ikke eier av bilen?

 

 

Mener å ha sett at søknad kun er gyldig til nåverande eiger, så om du kjøper bilen må det søkast på nytt. 
Er i allefall det argumentet eg har fått mot meg når eg har annonsert min ombygde Golf 2 GTI at sjølv om søknaden er godkjent på meg så må det søkast på nytt.    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knyttet til eier og ikke regnr ja. 

Ang pris så lå det en 320 ombygd og godkjent med S14 til 699. Først 799 også gikk den i innbytte på en Nissan GTR R35 til 699 🤔 Tviler på at det er så mange som gidder 700k for en 320 mtp verdistigning  kontra en original M3.🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.3.2024 den 21.46, Fredrik 90 skrev:

Han fikk garantert ikke ikke prisforlangende, det er iallfall helt sikkert 😂 

Ser flere folk i G05 gruppa vil tilbake til 45e etter å ha hatt 50e. Mange som kommer fra iX også, hadde først 45e på leasing og bytta til IX når den kom. Nå vil de ut av IXen og tilbake til 45e. Ser også ut som om prisene har stabilisert seg på 45e nå. 

Snakket med eier av denne bilen før helgen. Meget hyggelig kar forresten. I følge han fikk han det han det han forlangte. Han var i vertfall fornøyd:)

Han var veldig nær å kjøpe min men det blev før kostbart, og mye styr å ettermontere M stoler da dette var et "Must"

Endret av Chris A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...