Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
46 minutter siden, zkogeng_ skrev:

en av de mest fornuftige bmw'ene du kan kjøpe dette, billig innkjøp og billig å drifte sammenlignet med nyere modeller. samtidig har den alt det moderne utstyret du trenger. hadde nok selv kjørt rundt i noe lignende hadde jeg ikke hatt hjerneskade som tilsier at e39 er livets bil :P

Skrevet
På 21.11.2024 den 20.55, Peak skrev:

Dette kan omtales som ren svindel.
Burde vært et krav til kunnskap blant alle disse bakgårds firmaene som driver med bruktbil nå om dagen. Her bør lovverket endres noe.

Haha, la inn en rapport til Finn for moro forrige uke, bare for å se hva de ville svare.
Fikk svar i dag om at de faktisk har fjernet annonsen.
Ble litt imponert :)

Skrevet (endret)
11 hours ago, Peak said:

Uvanlig farge og motorisering etter dagens standard i markedet. Tilsynelatende bra stand.

https://www.finn.no/mobility/item/382391124

Rimelig strøken for å være snart 15 år gammel (eller generelt for å være en E6X i Norge)! En-eiers biler har en tendens til å ende enten på den ene eller andre siden av tilstandsskalan, dvs enten godt bevart eller fullstendig ødelagt. Heldigvis er ikke denne det sistenevnte.

Håper den ikke ender hos en klovn som styler den opp med 55 forskjellige M-performance deler fra ebay.

Endret av BrokeBoi
Skrevet
8 minutter siden, papertiger skrev:

Her burde jo noen på forumet virkelig kjenne sin besøkelsestid og redde denne. For et nydelig eksemplar, disse vokser ikke på trær lengre. 

Til den prisen der så tror jeg ikke denne trenger å reddes. Den ender nok ikke opp som spinnebrakke med ledbar og dieselstuss slik som 99% av alle andre M57 E6x i Norge gjør. 

Bygdeungdommen kan virkelig det å bruke opp disse bilene 😅

Skrevet
12 minutter siden, Ron788m skrev:

Ser småsexy ut med de hvite sømmene og mot det svarte?

Kul bil da med fin km, motor og utseende!

Ja jeg liker jo interiøret på bildene her, og er på utkikk etter konebil og synes denne er tøff. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...