Ampera Skrevet Tirsdag kl. 11:36 Skrevet Tirsdag kl. 11:36 (endret) Her er det en auksjon for de som har kroner til overs. 6 stk 911 Porsch og biltransport for og kjøre til og fra tracday, eller for og vise seg fram i nabolaget. https://rmsothebys.com/auctions/s0425/lots/r0004-six-cars-one-truck-the-delivery-mileage-porsche-collection-sold-as-one-lot/ Six Cars, One Truck - The Delivery Mileage Porsche Collection - Sold as One Lot Endret Tirsdag kl. 11:39 av Ampera Kolstad Jr., papertiger, Orjan og 5 andre reagerte på dette 8
Orjan Skrevet Tirsdag kl. 12:11 Skrevet Tirsdag kl. 12:11 Grei måte å starte Porsche-samlinga på Ingen, teerex, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4
E.C. Skrevet Tirsdag kl. 12:11 Skrevet Tirsdag kl. 12:11 For mye jobb å ta C-lappen, så da utgår den. fupsaker, Daniel., ///M-ini95 og 9 andre reagerte på dette 12
Snagg30 Skrevet Tirsdag kl. 12:13 Skrevet Tirsdag kl. 12:13 (endret) Imponerende samling! Men at alle bilene blir levert med 0 km på telleren har jeg ikke mye positivt å si om. Vedkommende burde ikke fått lov å kjøpe slike biler, er mange i køa som faktisk hadde brukt de. @E.C. jeg mangler kun oppkjøring på C/CE så om du og noen til vil kjøpe kan jeg sikkert motvillig ha bilene stående hos meg og slikt. Stelle litt og sjekke alt fungerer mot et lite tillegg Endret Tirsdag kl. 12:15 av Snagg30 Olaandref, Makky123, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 6
Dusy Skrevet Tirsdag kl. 13:25 Skrevet Tirsdag kl. 13:25 Melder meg frivillig til å holde vakt utenfor lokalet @Snagg30 sammen med den skumle vakt bikkja mi. Orjan, Fredrik 90, Shattered og 1 annen reagerte på dette 4
sveigis Skrevet Tirsdag kl. 15:21 Skrevet Tirsdag kl. 15:21 Ja dette var jaggu litt av en samling ❤️❤️. Lurer på hvor mange mill dette ryker for .. Dette er ikke småtterier nei .
Olaandref Skrevet Tirsdag kl. 15:39 Skrevet Tirsdag kl. 15:39 3 timer siden, E.C. skrev: For mye jobb å ta C-lappen, så da utgår den. Jaa, og så koster den så himla mye 😅
Fredrik 90 Skrevet Tirsdag kl. 17:49 Skrevet Tirsdag kl. 17:49 Gjesp tenker jeg, hadde gladelig fylt den traileren der med godsaker fra Buchloe og München fremfor en haug Folkevogner 😅 fupsaker reagerte på dette 1
BrokeBoi Skrevet Tirsdag kl. 18:10 Skrevet Tirsdag kl. 18:10 Noen som vet om 1. gen R8 med V8ern er verdt 450k mer i manuell versjon enn med automat? Jeg sliter litt med å forstå prisen på den ene her til 1,2 mill (man får facelift variant med V10 til samme pris). https://www.finn.no/mobility/item/392253264 https://www.finn.no/mobility/item/396429591
Snagg30 Skrevet Tirsdag kl. 18:35 Skrevet Tirsdag kl. 18:35 45 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Gjesp tenker jeg, hadde gladelig fylt den traileren der med godsaker fra Buchloe og München fremfor en haug Folkevogner 😅 Sikker? Tipper alle folkevognene har skinn dash Markus E30, Ingvaldsen og fupsaker reagerte på dette 1 2
Fredrik 90 Skrevet Tirsdag kl. 18:47 Skrevet Tirsdag kl. 18:47 10 minutter siden, Snagg30 skrev: Sikker? Tipper alle folkevognene har skinn dash Godsaker fra Buchloe og München fås også med skinn på dasjbord 😎 fupsaker reagerte på dette 1
Ingvaldsen Skrevet Tirsdag kl. 22:04 Skrevet Tirsdag kl. 22:04 4 timer siden, Fredrik 90 skrev: Gjesp tenker jeg, hadde gladelig fylt den traileren der med godsaker fra Buchloe og München fremfor en haug Folkevogner 😅 men ingen produsent klarer å slå folkevogn når det kommer til motorlyd på ny bil med dagens utslippskrav. skoglund, fupsaker og Snagg30 reagerte på dette 3
Fredrik 90 Skrevet Tirsdag kl. 22:07 Skrevet Tirsdag kl. 22:07 1 minutt siden, Ingvaldsen skrev: men ingen produsent klarer å slå folkevogn når det kommer til motorlyd på ny bil med dagens utslippskrav. Hvis man legger det en storservice koster på ei slik Folkevogn i eksos så kan en hver produsent låte ganske bra 👍 Ron Jeremy reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet Onsdag kl. 10:26 Skrevet Onsdag kl. 10:26 E32 750I som 1995 modell? Her er det noe som ikke stemmer... Bruktbil til salgs: BMW 7-serie - 1995 - Svart - 326 hk - Sedan | FINN.no
Markus E30 Skrevet Onsdag kl. 10:39 Skrevet Onsdag kl. 10:39 12 minutter siden, Fredrik 90 skrev: E32 750I som 1995 modell? Her er det noe som ikke stemmer... Bruktbil til salgs: BMW 7-serie - 1995 - Svart - 326 hk - Sedan | FINN.no 1990 i følge VIN 🤔
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå