///M-ini95 Skrevet April 22 Skrevet April 22 24 minutter siden, papertiger skrev: Litt av en km-stand, B47 siden 2016-modell antar jeg? Sjekk rekkevidden, ca 3/4 tank igjen og 917km rekkevidde. Tilsvarer ca 1200km rekkevidde på full tank. B47 ja Bakhjulstrekk attpåtil 😅 Virker som bilen utelukket har levd på langkjøring med tanke på hva estimert rekkevidde er. Ikke rart bilen har klart seg så mange kilometer, men pessimisten i meg sitter igjen med en mistanke om at motoren trolig ikke er fra fabrikk... Men hadde vært rått om det faktisk var
*MrB* Skrevet April 22 Skrevet April 22 On 4/2/2025 at 2:33 PM, fupsaker said: Hvorfor handler du ikke av de? Min far byttet nettopp inn en 1968 MB SL280 Pagode mot en E93 sort M3 Cab 2008... Og kjenner jeg blir litt skeptisk. Konghelle bil? Jeg har ingen direkte erfaring med de, men det jeg har lest spriker stort sett veldig i den ene eller andre retningen. Noen kan ikke få lovprist de nok, mens andre hevder å ha fått biler som ikke var slik de ble avertert. (Tuklet med km, dokumentfusk, tidligere skadebil osv). De har (hadde) ofte kule ting inne, men usikker på om jeg ville handlet der uten videre. Ron Jeremy og fupsaker reagerte på dette 2
sveigis Skrevet April 22 Skrevet April 22 4 timer siden, Orjan skrev: Noen som liker påklistret chrome? https://www.finn.no/mobility/item/404015450 Hvis man ser bort fra krombuene ,er denne helt riktig i mine øyne .🥰 1982 modell femtrinns Recaro som faktisk er originale og ikke omsydd. Kan fort servo og i denne . Soltak . Og de felgene er kanon på den. Flott klassiker 😊 Orjan, Dusy, Ron Jeremy og 2 andre reagerte på dette 5
Orjan Skrevet April 22 Skrevet April 22 1 time siden, sveigis skrev: Hvis man ser bort fra krombuene ,er denne helt riktig i mine øyne .🥰 1982 modell femtrinns Recaro som faktisk er originale og ikke omsydd. Kan fort servo og i denne . Soltak . Og de felgene er kanon på den. Flott klassiker 😊 ..og norsk-solgt ..og en eier siden 2014. Så er nok en av de bedre E21 i Norge 👍 sveigis reagerte på dette 1
Rune-K Skrevet April 22 Skrevet April 22 Nå må dere gi dere gutter, krom blir aldri feil. Sjekk ut b-stolpen på E12, det kan (nesten) aldri bli for mye krom. Hører du @sveigis, du må vokse fra det derre shadowline du maser om hele tiden. Ron Jeremy, Saltkjelen, mr.pingu og 7 andre reagerte på dette 7 3
Fredrik 90 Skrevet April 22 Skrevet April 22 7 timer siden, ///M-ini95 skrev: B47 ja Bakhjulstrekk attpåtil 😅 Virker som bilen utelukket har levd på langkjøring med tanke på hva estimert rekkevidde er. Ikke rart bilen har klart seg så mange kilometer, men pessimisten i meg sitter igjen med en mistanke om at motoren trolig ikke er fra fabrikk... Men hadde vært rått om det faktisk var Bakhjulstrekk X5? Det har jeg aldri hørt om 😅 Kan man ikke da bare kjøpe en 5-serie?
teerex Skrevet April 22 Skrevet April 22 3 timer siden, Fredrik 90 skrev: Bakhjulstrekk X5? Det har jeg aldri hørt om 😅 Kan man ikke da bare kjøpe en 5-serie? Noen liker det litt høyere 😉
Fredrik 90 Skrevet April 22 Skrevet April 22 2 minutter siden, teerex skrev: Noen liker det litt høyere 😉 Ja, som eier av en X5 og tre 5-serie så kan jeg ikke skjønne hvorfor 😅 teerex reagerte på dette 1
Rune-K Skrevet April 22 Skrevet April 22 4 timer siden, Fredrik 90 skrev: Bakhjulstrekk X5? Det har jeg aldri hørt om 😅 Kan man ikke da bare kjøpe en 5-serie? Det finnes mange rare mennesker vet du. Jeg husker når Audi kom med Allroad modellen. Tror det var rundt år 2000. Det var jo en hevet A6 med litt ekstra plastikk. Da ble det solgt forbausende mange senkesett til denne bilen, som sagt noen folk er bare rare.
ehaugsnes Skrevet April 22 Skrevet April 22 27 minutter siden, Rune-K skrev: Det finnes mange rare mennesker vet du. Jeg husker når Audi kom med Allroad modellen. Tror det var rundt år 2000. Det var jo en hevet A6 med litt ekstra plastikk. Da ble det solgt forbausende mange senkesett til denne bilen, som sagt noen folk er bare rare. Jeg velger og si minst mulig her😁 Rune-K, Dusy, Marius2002 og 7 andre reagerte på dette 2 8
Orjan Skrevet April 23 Skrevet April 23 17 timer siden, Rune-K skrev: Nå må dere gi dere gutter, krom blir aldri feil. Sjekk ut b-stolpen på E12, det kan (nesten) aldri bli for mye krom. Krom er bra! Det er det krommet som eierne har kjøpt på rull og klistret på som jeg ikke synes noe om. Den E21n skal jo ikke ha krom på panserkant og rundt blinklysene. Jeg synes det ser rart ut. På E24 - som har det fra fabrikk - er det jo helt perfekt. https://www.finn.no/mobility/item/402479975 Og når man åpner døra på E24 så er det enda mer krom 👍 sveigis, teerex og Kolstad Jr. reagerte på dette 2 1
Orjan Skrevet April 23 Skrevet April 23 Lav km, men 800' for en vanlig M2 er vel litt optimistisk? Bruktbil til salgs: BMW M2 - 2018 - Blå - 370 hk - Coupe | FINN.no fupsaker og mossing 92 reagerte på dette 2
Jarod Skrevet April 23 Skrevet April 23 38 minutter siden, Orjan skrev: Lav km, men 800' for en vanlig M2 er vel litt optimistisk? Bruktbil til salgs: BMW M2 - 2018 - Blå - 370 hk - Coupe | FINN.no Mener denne lå på Finn for noen uker siden til salgs fra en privatperson til ca 690-700k. De prøver seg på raske 100k. Orjan reagerte på dette 1
StigJ Skrevet April 23 Skrevet April 23 Stemmer det https://www.finn.no/310288910 fupsaker, Orjan og Jarod reagerte på dette 3
LP760 Skrevet April 23 Skrevet April 23 7 hours ago, Jarod said: Mener denne lå på Finn for noen uker siden til salgs fra en privatperson til ca 690-700k. De prøver seg på raske 100k. Den har tross alt gått 500km lenger. Så må jo få igjen for bruken 😜 Orjan reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå