Gabz Skrevet Torsdag kl. 11:13 Skrevet Torsdag kl. 11:13 (endret) Over 50k lagt på i pris etter å ha utelukkende nedgradert og jallamodifisert med rånerutstyr som svartsotede ruter, 2L sotespray på baklyktene, LED-pærer fra wish og stygg wrap på listene.. DEPO-lyktene var selvfølgelig også bestilt ser jeg.. Men hey; bilen "ser helt syk ut i virkeligheten" da. Jesus. Håper noen redder den. Endret Torsdag kl. 11:14 av Gabz Yngvejos, sveigis, Daniel. og 1 annen reagerte på dette 3 1
teerex Skrevet Torsdag kl. 13:41 Skrevet Torsdag kl. 13:41 6 timer siden, Orjan skrev: Prisliste X5 fra august 2012: https://www.yumpu.com/no/document/read/23052089/prisliste-bmw Tusen takk, fikk til og med lastet den ned der Orjan reagerte på dette 1
Orjan Skrevet Torsdag kl. 14:02 Skrevet Torsdag kl. 14:02 Herlig fargekombinasjon! https://www.finn.no/mobility/item/416349572 Daniel., Saltkjelen, Patryck og 8 andre reagerte på dette 10 1
Skulebollen Skrevet Torsdag kl. 15:12 Skrevet Torsdag kl. 15:12 Ja denne var lekker. Sjelden man ser disse som bruktimportert 🤔
Orjan Skrevet Torsdag kl. 17:00 Skrevet Torsdag kl. 17:00 1 time siden, Skulebollen skrev: Ja denne var lekker. Sjelden man ser disse som bruktimportert 🤔 Jeg har en teori om den muligens ikke er bruktimportert, men en norsk bil siden den har S8A7 Language version Norwegian og S8AW On-board literature, Norwegian. Teorien er. at den på et eller annet vis har blitt solgt fra BMW i Tromsø ut av BMW-systemet til en annen forhandler og at den blitt kjørt på prøveskilt uten å bli registrert. Jeg tror dette er samme bil som dette; https://www.facebook.com/share/1ExDJhU9ET/?mibextid=wwXIfr sveigis, fupsaker, Skulebollen og 1 annen reagerte på dette 4
EspenM3css Skrevet Torsdag kl. 17:34 Skrevet Torsdag kl. 17:34 @Orjan om man koder inn nytt utstyr kan utstyrslista via vin bli oppdatert om bmw gjør en oppdatering tydligvis. dette skjedde med en forrige m3 jeg hadde. Byttet til full adaptiv LED så kom det senere inn i utstyrslista
teerex Skrevet Torsdag kl. 17:59 Skrevet Torsdag kl. 17:59 (endret) 11 timer siden, Orjan skrev: Prisliste X5 fra august 2012: https://www.yumpu.com/no/document/read/23052089/prisliste-bmw Jeg har jo en ribbet utgave så det var ekstrautstyr for bare ca. 200k. Ikke allverden for en BMW ettersom jeg forstår Det var jo enkelt å doble den summen for de som ønsket det. Første eier hadde krysset av på mye småtteri (som f.eks. røykepakke 💀 ), men DAB+ til drøyt 4k klarte han ikke å velge Endret Torsdag kl. 18:02 av teerex
Fredrik 90 Skrevet Torsdag kl. 19:20 Skrevet Torsdag kl. 19:20 2 timer siden, Orjan skrev: Jeg har en teori om den muligens ikke er bruktimportert, men en norsk bil siden den har S8A7 Language version Norwegian og S8AW On-board literature, Norwegian. Teorien er. at den på et eller annet vis har blitt solgt fra BMW i Tromsø ut av BMW-systemet til en annen forhandler og at den blitt kjørt på prøveskilt uten å bli registrert. Jeg tror dette er samme bil som dette; https://www.facebook.com/share/1ExDJhU9ET/?mibextid=wwXIfr Den kan også ha blitt solgt ny på export, og så tatt inn til Norge igjen. Det er flere som kjøper bil ny i Norge for å bruke i utlandet en kort periode, for så å importere tilbake til Norge igjen. En kollega av min far gjorde dette med en G Wagen, kjøpte den ny hos Bertel O Steen med eksport skilt, kjørte den to år i Spania på spanske skilt før han tok den hjem til Norge og registrerte den her. Tro det eller ei men enkelte biler er lettere å skaffe i Norge enn i andre land, og på G Wagen var det visst halve leveringstiden i Norge kontra spansk forhandler. Norske importører er gode på å skaffe mye allokering på spesielle biler, er noe Goodwill greier pga høyt elbilsalg. Porsche i Norge fikk jo tildelt 26 stk 911 GT3 RS, mens Sverige og Danmark tilsammen fikk 25 stk. Dette har jeg fra en bekjent som har kjøpt akkurat en slik bil. Ron Jeremy og Orjan reagerte på dette 1 1
Skulebollen Skrevet Torsdag kl. 21:04 Skrevet Torsdag kl. 21:04 4 timer siden, Orjan skrev: Jeg har en teori om den muligens ikke er bruktimportert, men en norsk bil siden den har S8A7 Language version Norwegian og S8AW On-board literature, Norwegian. Teorien er. at den på et eller annet vis har blitt solgt fra BMW i Tromsø ut av BMW-systemet til en annen forhandler og at den blitt kjørt på prøveskilt uten å bli registrert. Jeg tror dette er samme bil som dette; https://www.facebook.com/share/1ExDJhU9ET/?mibextid=wwXIfr Var langt lekrere med gullfelger! Snuser fælt på og bytte ut 488 med en m3 sedan siden jeg savner baksete for minstemann. Da skulle den hatt akkurat denne komboen Lars S, sveigis og Orjan reagerte på dette 3
Olaandref Skrevet Torsdag kl. 22:20 Skrevet Torsdag kl. 22:20 1 time siden, Skulebollen skrev: Var langt lekrere med gullfelger! Snuser fælt på og bytte ut 488 med en m3 sedan siden jeg savner baksete for minstemann. Da skulle den hatt akkurat denne komboen Du er riv ruskende gal!! 😅 Men ok, jeg skjønner argumentet ditt. Snagg30 og Saltkjelen reagerte på dette 2
Skulebollen Skrevet i går, 05:14 Skrevet i går, 05:14 6 timer siden, Olaandref skrev: Du er riv ruskende gal!! 😅 Men ok, jeg skjønner argumentet ditt. Å bytte ut en super ego bil til en praktisk familiebil til nesten 1,5 mill mindre er jo den mest fornuftige ideen når det kommer til bil jeg noensinne har hatt 😅 Det eneste som holder meg igjen er jo at det er For fornuftig 🤭 Ron Jeremy, Ampera, Olaandref og 6 andre reagerte på dette 1 8
StigJ Skrevet i går, 05:30 Skrevet i går, 05:30 G29 hopper og spretter virkelig i pris i år. Begynte å se nærmere på disse for et par år siden da vi nok skal ha oss en slik en dag. 2025 er tydeligvis et dyrt år for cab 😄 Denne ligger nå til 699k mens lå til 599k i fjor vår. Og mange 20i har vært slik i år. Laveste jeg har sett en slik nede i var 570k i fjor. Og ble lagt ut for 669k i vår. mslello, Rune-K, Orjan og 1 annen reagerte på dette 4
Olaandref Skrevet i går, 06:58 Skrevet i går, 06:58 1 time siden, Skulebollen skrev: Å bytte ut en super ego bil til en praktisk familiebil til nesten 1,5 mill mindre er jo den mest fornuftige ideen når det kommer til bil jeg noensinne har hatt 😅 Det eneste som holder meg igjen er jo at det er For fornuftig 🤭 Haha, ja, det blir på en måte herlig ufornuftig det du har når M3 G80 blir for fornuftig og da. 😃
Ingvaldsen Skrevet i går, 10:30 Skrevet i går, 10:30 På 9.7.2025 den 21.35, Daniel. skrev: F15 med alcantara/delskinn har jeg ikke sett spesielt ofte 🤔 https://www.finn.no/mobility/item/416223389 Langt imellom x5 med tett tak! teerex og Ron Jeremy reagerte på dette 2
Orjan Skrevet i går, 11:45 Skrevet i går, 11:45 Pen sommerbil (men drøy pris, selv om den er satt ned 50K nå) Bruktbil til salgs: Alpina B3 - 1994 - Svart - 250 hk - Cabriolet | FINN.no Ron Jeremy og Patryck reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå