Eystein Ose Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Skikkelig influenser du @ehaugsnes Orjan og ehaugsnes reagerte på dette 2
bricks Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden 7 timer siden, Skulebollen skrev: Ja om jeg får ett tlfnr. Så er det ingen problem😊 Tenkte å søke på navnet og byen, og så ta en sjanse på at du treffer rett:) Kadri Dalipi,Udevalla
Øyvind L. Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Her er det en som har tapt 300kr pr mil han har kjørt. 😁💸 https://www.finn.no/mobility/item/460108547?fbclid=IwY2xjawSlI0JleHRuA2FlbQIxMABzcnRjBmFwcF9pZBAyMjIwMzkxNzg4MjAwODkyAAEetx0BVr3W2IQNAbYWfDBRHIhI6DuCm1O5hCyAzUYap16Kkn4MVCg3WLeOh-8_aem_X2ABIzhM2PTSZ3kPmnS8eg Eystein Ose, KireS og papertiger reagerte på dette 1 2
RF91 Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden 22 minutter siden, Øyvind L. skrev: Her er det en som har tapt 300kr pr mil han har kjørt. 😁💸 https://www.finn.no/mobility/item/460108547?fbclid=IwY2xjawSlI0JleHRuA2FlbQIxMABzcnRjBmFwcF9pZBAyMjIwMzkxNzg4MjAwODkyAAEetx0BVr3W2IQNAbYWfDBRHIhI6DuCm1O5hCyAzUYap16Kkn4MVCg3WLeOh-8_aem_X2ABIzhM2PTSZ3kPmnS8eg Dyrt å ha dårleg smak 🤓 Eystein Ose, Ron Jeremy, Øyvind L. og 1 annen reagerte på dette 4
Fredrik 90 Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden 53 minutter siden, Øyvind L. skrev: Her er det en som har tapt 300kr pr mil han har kjørt. 😁💸 https://www.finn.no/mobility/item/460108547?fbclid=IwY2xjawSlI0JleHRuA2FlbQIxMABzcnRjBmFwcF9pZBAyMjIwMzkxNzg4MjAwODkyAAEetx0BVr3W2IQNAbYWfDBRHIhI6DuCm1O5hCyAzUYap16Kkn4MVCg3WLeOh-8_aem_X2ABIzhM2PTSZ3kPmnS8eg Det der er forferdelig biler, fatter ikke hva folk tenker med når de kjøper en sånn bil. En næringsdrivende i nabo byen her hadde G05 X5M, bestilte seg XM, venta langt og lenge på den her. En uke etter han fikk bilen så lå den til salgs på Finn.no. Han gikk rett å bestilte seg G05 X5M LCI…det sier litt om hvor bra de bomma med XM. Nei skal det være XM så får det for fanden være en Citroën 😂 Øyvind L. og teerex reagerte på dette 1 1
GtiGtr Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden (endret) 2 timer siden, Øyvind L. skrev: Her er det en som har tapt 300kr pr mil han har kjørt. 😁💸 https://www.finn.no/mobility/item/460108547?fbclid=IwY2xjawSlI0JleHRuA2FlbQIxMABzcnRjBmFwcF9pZBAyMjIwMzkxNzg4MjAwODkyAAEetx0BVr3W2IQNAbYWfDBRHIhI6DuCm1O5hCyAzUYap16Kkn4MVCg3WLeOh-8_aem_X2ABIzhM2PTSZ3kPmnS8eg Det er heilt utrulig at dette er slik denne bilen kom frå fabrikk. Eg kan ikkje begynne å beskrive kor forferdelig bilen ser ut, frå ALLE vinkler. Sjokkerande rett og slett. Det virker som et forskningsprosjekt fra BMW der dei undersøker kor stygge biler det er mulig å selge om dagen.. https://www.bmwblog.com/2022/09/28/bmw-xm-vs-bmw-x5-m/ Endret 13 timer siden av GtiGtr teerex, Øyvind L. og BMWE39turbo reagerte på dette 3
teerex Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden (endret) Jeg trodde min E70 hadde kanskje lavest km-stand i Norge, men der tok jeg feil. Denne slår min med 3k km. Men jeg skal spise hatten min om han får den prisen (350 løk). Jeg betalte det samme for min i 2021 (med 86k km på telleren), og prisene har jo ikke akkurat skutt i været siden da. Riktignok er denne ganske velutstyrt, men importbil. Og mangler ting som jeg regner som elementært i en slik bil. F.eks. komfortseter og oppvarmet ratt. https://www.finn.no/mobility/item/467345566 Endret 10 timer siden av teerex
Orjan Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 17 timer siden, Skulebollen skrev: Ja om jeg får ett tlfnr. Så er det ingen problem😊 Ser ut som det er en kar med samme navn i samme by som driver denne dekkbutikken; www.kdack.se - ligger telefonnummer og mail der. Lykke til! R129 er tøft Skulebollen reagerte på dette 1
ehaugsnes Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 10 timer siden, Eystein Ose skrev: Skikkelig influenser du @ehaugsnes Alt starta med den gode responsen jeg fikk av og hype opp Hiace for mange år siden, har blitt skikkelig influencer etter det😂😎 Venter enda på og få @Ingvaldsen til og handle e65 da. men ja - R129 er kule biler😃 Saltkjelen, Ingvaldsen, Orjan og 2 andre reagerte på dette 4 1
Makky123 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 5 timer siden, teerex skrev: Jeg trodde min E70 hadde kanskje lavest km-stand i Norge, men der tok jeg feil. Denne slår min med 3k km. Men jeg skal spise hatten min om han får den prisen (350 løk). Jeg betalte det samme for min i 2021 (med 86k km på telleren), og prisene har jo ikke akkurat skutt i været siden da. Riktignok er denne ganske velutstyrt, men importbil. Og mangler ting som jeg regner som elementært i en slik bil. F.eks. komfortseter og oppvarmet ratt. https://www.finn.no/mobility/item/467345566 Er det "negativt" med importbil?
sondre Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden https://www.finn.no/mobility/item/467754849?ci=1 Er nok en sjelden sak, men voksen pris, uten at jeg kan si noe om hva verdien på en slik er. Orjan reagerte på dette 1
Orjan Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Fin B8 ja, men tror det blir vanskelig å få 1 mill for den. Fikk kjørt noen mil med den i 2017 - 470Nm i E36 fungerer godt Ron Jeremy og sondre reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå