Tollefsen Skrevet August 11, 2021 Share Skrevet August 11, 2021 (endret) 9 minutter siden, FransEirik skrev: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=109203447 voldsom pris da? Annet enn fargen på setene er jo ikke denne noe særlig spesiell? hyggelig å høre Ta gjerne en titt på tråden her inne. Endret August 11, 2021 av Tollefsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet August 11, 2021 Share Skrevet August 11, 2021 2 timer siden, Ingvaldsen skrev: ratt må renses/farges Sjekk tråden til @Kolstad Jr. han gjorde dette nettopp og resultatet var veldig bra Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FransEirik Skrevet August 11, 2021 Share Skrevet August 11, 2021 14 minutter siden, Tollefsen skrev: hyggelig å høre Ta gjerne en titt på tråden her inne. Oi. Her lå det mye mer arbeid og gromdeler i bilen enn jeg ante! 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patta Skrevet August 11, 2021 Share Skrevet August 11, 2021 1 time siden, Ampera skrev: Den er svart og kjedelig!!! Kommer vel an på øyet som ser og kanskje til og med kvaliteten på øynene. Det har selvfølgelig hent at folk tror at bilen min er svart, men det er ingen tvil blant de som eier eller har eid oxford grønn bil hvilken farge det er. Riktig belysning hjelper selvfølgelig å få frem fargen og da særlig på en veldig flott sommerdag. Kjedelig kan du mene i stillhet. Peak, Walkabout, HenrikSolberg og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet August 11, 2021 Share Skrevet August 11, 2021 (endret) 5 minutter siden, Hoppsann skrev: Kommer vel an på øyet som ser og kanskje til og med kvaliteten på øynene. Det har selvfølgelig hent at folk tror at bilen min er svart, men det er ingen tvil blant de som eier eller har eid oxford grønn bil hvilken farge det er. Riktig belysning hjelper selvfølgelig å få frem fargen og da særlig på en veldig flott sommerdag. Kjedelig kan du mene i stillhet. Oxford grønn og brunt interiør må vær den perfekt kombinasjonen! Drømme M3’n Endret August 11, 2021 av Snagg30 Marius2002, fupsaker, Evopower og 8 andre reagerte på dette 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 11, 2021 Share Skrevet August 11, 2021 2 timer siden, Fredrik 90 skrev: Vakker bil, intet annet å si 😀 Men til den prisen hadde jeg heller kjøpt en ett år gammel F90 M5 😅 8 serie er jo en million ganger kulere enn m5 Walkabout, Marius2002, Fahad og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 11, 2021 Share Skrevet August 11, 2021 5 timer siden, Hoppsann skrev: Vet ikke om noen andre har postet denne, men steike for en flott bil i den fargen. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=227353746 Denne så jeg faktisk i dag når jeg kjørte forbi Jæger (hvem hadde trodd det?). Har stått en grå 8-serie der et par ganger nå, men grønnfargen på denne fanget blikket mitt med en gang. Så bra ut i forbifarten i hvertfall 3 timer siden, Snagg30 skrev: Oxford grønn og brunt interiør må vær den perfekt kombinasjonen! Var en F82 M4 i USA som ble bestilt i Oxford Green med Amaro brunt skinn. Ganske pen bil. https://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1417146 Walkabout, Snagg30 og Patta reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knbaard Skrevet August 11, 2021 Share Skrevet August 11, 2021 3 timer siden, Snagg30 skrev: Oxford grønn og brunt interiør må vær den perfekt kombinasjonen! Enig i at Oxford grønn er nyyyydelig. Min forrige E38 (740i, 1995) var Oxford grønn med sandbeige interiør. Dessverre ble denne ødelagt i brann og det ble en svart med svart interiør i stedet (E38, 750iL, 1999). Patta og Snagg30 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 11, 2021 Share Skrevet August 11, 2021 3 timer siden, Skulebollen skrev: 8 serie er jo en million ganger kulere enn m5 Men en F90 M5 er vesentlig råere enn en 840i... Hadde vi her snakket om en M850i så er saken en annen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 11, 2021 Share Skrevet August 11, 2021 @Marius2002 som om det ikke var rart nok å se de blålilla detaljene som var på din 2-serie, så har jeg nå klart å finne en 4-serie i Tyskland med det samme 🤔😂 https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=324826263 Marius2002, fupsaker og StigJ reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patta Skrevet August 11, 2021 Share Skrevet August 11, 2021 41 minutter siden, Daniel. skrev: Denne så jeg faktisk i dag når jeg kjørte forbi Jæger (hvem hadde trodd det?). Har stått en grå 8-serie der et par ganger nå, men grønnfargen på denne fanget blikket mitt med en gang. Så bra ut i forbifarten i hvertfall Kan tenke meg at den er flott å se i virkeligheten, jeg får ta meg en tur en dag å se den for meg selv :) Flott å se at en for så vidt eldre farge på BMW fortsatt er ønsket blant de som er i posisjon til å å bestille ny fra fabrikk. Selv om den har vel forandret seg noe siden den kom først på e34 om jeg har rett kunnskap på det. 43 minutter siden, knbaard skrev: Enig i at Oxford grønn er nyyyydelig. Min forrige E38 (740i, 1995) var Oxford grønn med sandbeige interiør Veldig stolt over min Oxford e39 med beige sportstoler. Drømmen ville vært å få caramel m5 interiør en gang i fremtiden, men enn så lenge får jeg trøste meg caramel m5 nakkestøtter som ligger i boden :) sveigis, Ron Jeremy, Daniel. og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knbaard Skrevet August 11, 2021 Share Skrevet August 11, 2021 1 time siden, Hoppsann skrev: Veldig stolt over min Oxford e39 med beige sportstoler. Drømmen ville vært å få caramel m5 interiør en gang i fremtiden, men enn så lenge får jeg trøste meg caramel m5 nakkestøtter som ligger i boden :) Nydelig E39👍 Har du behov for en multimediaoppgradering i din? Jeg har gjort følgende i min E38: https://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?2424246-BMW-E38-multimedia-upgrade Patta reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet August 12, 2021 Share Skrevet August 12, 2021 M3 CS 😍 BMW M3 | FINN.no StigJ, Fahad, Ron Jeremy og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet August 12, 2021 Share Skrevet August 12, 2021 17 timer siden, Snagg30 skrev: Oxford grønn og brunt interiør må vær den perfekt kombinasjonen! Alpina har kombinert Alpina-grønt og brunt med hell flere ganger Sjakalen, StigJ og Ron Jeremy reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 12, 2021 Share Skrevet August 12, 2021 (endret) 19 timer siden, Fredrik 90 skrev: Vakker bil, intet annet å si 😀 Men til den prisen hadde jeg heller kjøpt en ett år gammel F90 M5 😅 Godt vi er forskjellige 19 timer siden, Hoppsann skrev: Tja, hver sin smak. Fin farge den du viste til også, men aller helst skulle jeg bare sett interiørfargen fra den i den oxford grønne. Må også tilføye at som eier av en oxford grønn bil så er jeg svært svak for den fargen i alle modeller. Da snakker vi samme språk ja Endret August 12, 2021 av StigJ Patta reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå