Andreas_R Skrevet Januar 10, 2022 Share Skrevet Januar 10, 2022 13 timer siden, Snagg30 skrev: Ellers kom jeg over denne nå, jeg fikk sinnsykt lyst på den. Edit: Har sendt melding på den https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=240361424 Nyyydelig E60. Her er det bare å handle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Januar 10, 2022 Share Skrevet Januar 10, 2022 (endret) Kan man poste linker til annonser på Mobile.de også her? Det er mye flotte biler til salgs der også, innimellom noen veldig spesielle E31 feks Endret Januar 10, 2022 av GreenE36Cab 1 BOSS og tambur4 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Januar 10, 2022 Share Skrevet Januar 10, 2022 (endret) @Walkabout @laffe @Andreas_R Enig med dere her! Jeg er ikke sann veldig glad i E60/61, og spesielt ikke nå for tiden når det meste er ungdoms kjørt og stapp fult av eBay og wish greier. Men denne bilen her var helt nydelig, skikkelig kul bil med lekkert interiør og hyggelig motor. Snakket en del med selger i går, var en hyggelig prat. Men av en eller annen grunn så har han sluttet helt å svare etter vi begynte og snakke om det praktiske. Han leser meldingene mine men svarer ikke, har spurt om dette men samme greiene. Så det ser litt mørkt ut pr nå dessverre Edit: typisk dette, men 5 minutt etter posten her så svarte han med en lang melding, så nå er vi back on track. Hva synes dere om prisen? Han ga meg og litt mer informasjon, klipp og lim av meldingen han sendte: Seteforlenger førersete fungerer ikke, motor går. Jeg bruker den ikke og har ikke gjort noe innsats for å finne feil utover å sjekke på div forum. Tilsynelatende kjent feil, tannhjul ute av posisjon.c) Så det triste; jeg fant under høstvedlikeholdet at det er rust rundt skiltlys på baklukelokket.d) Spylerdyse på førersiden spyler litt skjevt.Det er ingen kollisjonsskader, men v. front hjørne ble tatt i et parkeringshus av en annen bil. Kan sende bilder om ønskelig. Endret Januar 10, 2022 av Snagg30 Marius2002 og hemperen reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Januar 10, 2022 Share Skrevet Januar 10, 2022 (endret) Tenkte bla på denne jeg har "fulgt med på" en stund, en BMW E34 540i/6 sedan HE51 som skal være 1/797 produsert, og 1/74 med M-pakken Den koster nå €21900 som for riktig kjøper vel er rimelig? Det er jo en veldig sjelden bil https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw-540i-6-gang-m-technic-tammisaari/280800547.html?searchId=da0e4071-a30c-4767-fc19-989d65039d66&type=ad Endret Januar 10, 2022 av GreenE36Cab KireS, hemperen, Orjan og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Januar 10, 2022 Share Skrevet Januar 10, 2022 På 9.1.2022 den 22.02, Snagg30 skrev: Helt enig. Merkelig av BMW å komme med en slik type LCI nesten rett etter de slapp ix3’n. Driter jo litt på de som bestilte bilen ny synes jeg Ellers kom jeg over denne nå, jeg fikk sinnsykt lyst på den. Edit: Har sendt melding på den https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=240361424 E60 individual er rått, mange fine skinndetaljer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Januar 10, 2022 Share Skrevet Januar 10, 2022 8 minutter siden, Ingvaldsen skrev: E60 individual er rått, mange fine skinndetaljer er vakker denne! Liker godt at det er skinn i det lille rommet ved siden av rattet. Du har jo litt peiling på «eldre» biler. Hva synes du om prisen? Selger virker svært oppegående, han sendte en liste hvor han har ført inn absolutt alt han har gjort, pluss reparasjoner og lignende. Dette var ikke små summer kan man si Det er en annen kjøper som har tenkt å bygge om til M5 utseende. Både jeg og selger håper jeg stikker av med bilen så den får bli original. sveigis, Andreas_R, fupsaker og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 11, 2022 Share Skrevet Januar 11, 2022 7 hours ago, Snagg30 said: Det er en annen kjøper som har tenkt å bygge om til M5 utseende. Både jeg og selger håper jeg stikker av med bilen så den får bli original. Jeg tror jeg kan snakke for flere her inne når jeg sier at det håper vi også! Walkabout, Pekka, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 11, 2022 Share Skrevet Januar 11, 2022 9 timer siden, Snagg30 skrev: er vakker denne! Liker godt at det er skinn i det lille rommet ved siden av rattet. Du har jo litt peiling på «eldre» biler. Hva synes du om prisen? Selger virker svært oppegående, han sendte en liste hvor han har ført inn absolutt alt han har gjort, pluss reparasjoner og lignende. Dette var ikke små summer kan man si Det er en annen kjøper som har tenkt å bygge om til M5 utseende. Både jeg og selger håper jeg stikker av med bilen så den får bli original. Nydelig E60, hadde tilsvarende seter (ikke med merino dog) i min E61, i mine øyne noen av de beste komfortsetene man kan få. Rett motor også, løp og kjøp! Marius2002, Snagg30 og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 11, 2022 Share Skrevet Januar 11, 2022 @Snagg30: det er en ok pris, men det er klart man får ikke vurdert det så lett når det ikke er så mange av disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Januar 11, 2022 Share Skrevet Januar 11, 2022 Den 530xi e60 bør noen slå til på. Ser meget pen ut og godt ivaretatt. Kjøp den før en «tufs» skal ødelegge den med ettermontering av m deler, emblem trimming og sota lykter. Den fortjener en bimmers(Bmw) entusiast. Sikker på at man kan gi selger et seriøst bud og med ryddig rask handel få den for 120-125.000kr..Også en bil man ikke vil ha så mye tap på siden den er spesiell og skiller seg ut Fahad, Andreas_R, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Januar 11, 2022 Share Skrevet Januar 11, 2022 33 minutter siden, Cbrooen skrev: Den 530xi e60 bør noen slå til på. Ser meget pen ut og godt ivaretatt. Kjøp den før en «tufs» skal ødelegge den med ettermontering av m deler, emblem trimming og sota lykter. Den fortjener en bimmers(Bmw) entusiast. Sikker på at man kan gi selger et seriøst bud og med ryddig rask handel få den for 120-125.000kr..Også en bil man ikke vil ha så mye tap på siden den er spesiell og skiller seg ut Jeg er på saken! Andreas_R, Marius2002, hemperen og 6 andre reagerte på dette 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Januar 11, 2022 Share Skrevet Januar 11, 2022 @Snagg30 - sett denne? 🤪 BMW 5 SERIE E60 - IM1 STYLING PAKKE | FINN.no E.C., fupsaker, Pekka og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Januar 11, 2022 Share Skrevet Januar 11, 2022 3 timer siden, Orjan skrev: @Snagg30 - sett denne? 🤪 BMW 5 SERIE E60 - IM1 STYLING PAKKE | FINN.no Jaja så klart, har allerede lagt inn bestilling på dette samt mye annet «snacks». Gigantiske ende stusser og kant felger står nå for tur, og kule klister merker rundt om på bilen Orjan, Blinklys, Pekka og 1 annen reagerte på dette 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Januar 11, 2022 Share Skrevet Januar 11, 2022 En liten update, jeg holder til 600km unna selger og hadde ikke mulighet å reise før i helga. Så bilen ble solgt i dag til han som skal bygge om, må si det er jævla surt. Pekka, fupsaker og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Januar 11, 2022 Share Skrevet Januar 11, 2022 Så lenge han monterer orginal M sport så må vel det være greit. E6x uten M sport ser jo ikke ut i motvind! Pekka, BMWE39turbo, Walkabout og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå