Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, fupsaker skrev:

Tipper @Saltkjelen angrer nå, eventuelt selger sin og kjøper denne. 😁

1. Jeg angrer ikke ettersom jeg betalte vesentlig mindre for min enn det denne koster.
2. Tanken på å bytte ut X5en med denne frister.

:P 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne har også ligget ute leeeenge !!

https://www.finn.no/243891520

 

jeg solgte den til dem for 1.5-2 år siden ?! 🧐 for 318k mener jeg. De la ut for 399,- da. Noe jeg syntes var helt sykt. Betalte selv 270-80 for den. 

rart den den ikke er solgt enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, HenrikSolberg skrev:

Kun jeg som synes E70 generelt er litt overpriset? 😐

Stor etterspørsel skaper høye priser, e70 er bilen som har imponert meg mest så jeg hadde eller kjøpt sein e70 istedenfor f15…

ser man på f15 så kan man snakke om høye priser, og f15 er jo en e70 lci mtp drivlinje å understell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ingvaldsen skrev:

Stor etterspørsel skaper høye priser, e70 er bilen som har imponert meg mest så jeg hadde eller kjøpt sein e70 istedenfor f15…

ser man på f15 så kan man snakke om høye priser, og f15 er jo en e70 lci mtp drivlinje å understell

Du har vel aldri eigd en f15😅? Syns e70 er langt mer overpriset enn f15.. 

Er klart e70 eigere mener noe annet 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Skulebollen skrev:

Du har vel aldri eigd en f15😅? Syns e70 er langt mer overpriset enn f15.. 

Er klart e70 eigere mener noe annet 😬

E jo 150% innhabil ja😂

Men over til fakta

men understell å drivlinje er jo identisk som på e70 lci sett vekk ifra mopedene, så f15 gir ikke så mye mer en nytt infotainmentsystem, lys og former.

er byggekvaliteten lik som på f1x så er det ivertfall ingenting å stå etter

 

skal du ha en bra 2012/13 e70 30d så ser på en prislapp på mellom 300 og 350k

Tilsvarende 2013-15 f15 koster 450-550k og gir kjøper kun bedre lys å endret utseende, vist man ser bort i fra alder.

 

da snakker vi 150k ekstra for adaptiv led og NBT satt på spissen

 

ser man på preface e70 så er det et bredt prisspenn, en 30sd som jeg selv har koster alt fra 160-320k.

De i øvre prisklasse er hekt klart i dyreste laget selv om det er en veldig bra bil og billig å eie pp lang sikt sammenlignet med lci

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, HenrikSolberg skrev:

Kun jeg som synes E70 generelt er litt overpriset? 😐

Nei du er ikke den eneste, synes selv disse er alt for overprisa…begynner jo å bli gamle biler dette her. Synes E70 nå begynner å se gammel ut, særlig på interiøret ser man at modellen nærmer seg 15 års alder. Det sagt så er E70 en veldig fin X5, tror også det skal være en ganske bra bil med hensyn til feil og mangler. 

Selv foretrekker jeg F15 over E70, synes bare at denne enkelt og greit ser litt nyere og finere ut 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Nei du er ikke den eneste, synes selv disse er alt for overprisa…begynner jo å bli gamle biler dette her

Er enig med deg her .

Noen er så sinnsyke priser på at jeg blir matt ,men ,det er alltid et men her..

Jeg betaler lett heller litt ekstra for en e70 i god stand kontra andre Bmwer fra den tiden.😊

Ja dra på årene gjør de likevel ser de et lysår bedre ut enn mange andre fra den tiden ,da snakker jeg om konkurrentene som ML etc etc .Sitter og igjen med en følelse at dette er biler som er gode og holdbare .

Men F15 er som natt og dag ,den er jo knall .😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, liffi skrev:

Denne har også ligget ute leeeenge !!

https://www.finn.no/243891520

 

jeg solgte den til dem for 1.5-2 år siden ?! 🧐 for 318k mener jeg. De la ut for 399,- da. Noe jeg syntes var helt sykt. Betalte selv 270-80 for den. 

rart den den ikke er solgt enda. 

Han er generelt ganske grådig, slik at gjennomløpstiden på bilene i snitt ligger langt over de fleste forhandlere.

E70 har holdt seg veldig bra i pris, mellom E53 og F15 står den solid ifht kvalitet og teknikk. Design er også fantastisk den dag idag, slik at prisene gjenspeiler folks interesse for denne modellen,  vel fortjent 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Ingvaldsen skrev:

E jo 150% innhabil ja😂

Men over til fakta

men understell å drivlinje er jo identisk som på e70 lci sett vekk ifra mopedene, så f15 gir ikke så mye mer en nytt infotainmentsystem, lys og former.

Er det ikke fakta at pre-LCI ble levert med mopeder den også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fascinerende nok synes folk det er hinsides å betale 250-350k for en E70 X5 30d/40d LCI med åttetrinns girkasse, god hengervekt og masse luksusutstyr, men å betale 200-300k for en E60 535d eller E90 325d/330d/335d LCI med dieselstuss, JR11 felger og klistremerker i frontruten - nei, det er god butikk. Jaja, hver sin smak i alle fall. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...