Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

9 timer siden, fupsaker skrev:

Men den hybriden der ville jeg holdt meg unna. 2-liter når den er tom for batteri er vel ikke helt supert. :D 

Vent huh! Har 740e 2L B48 motoren??? Trodde den hadde 3L B58 jeg... Har alle 30e og 40e hybridene til BMW "2 litern" da, å alle 45e "3 litern"? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Clarity skrev:

Kjøpe 7er uten M-Sport blir litt som å spise ribbe på juleaften. Rett og slett meget stusslig

Ja, for ingenting skriker mer klasse og eleganse enn 40stk. M emblemer klasket rundtomkring på bilen 🙄

 

7 serie er vel en av få Bmw man fint kan kjøpe Uten M-sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, MagnusAG99 skrev:

Vent huh! Har 740e 2L B48 motoren??? Trodde den hadde 3L B58 jeg... Har alle 30e og 40e hybridene til BMW "2 litern" da, å alle 45e "3 litern"? 

B48 er bra den, i riktig versjon. Men i hybrid med xDrive er det den kjipeste utgaven, visst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke forestille meg hva en E46 M3 CSL i den tilstanden som M3en over her, ville vært priset :P Gikk jo en i Norge her for ikke så lenge siden for 1 million? Om jeg husker riktig hadde den en KM stand på 100.000?

Endret av Dusy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Orjan said:

@dusy - de hadde en i fjor sommer som var gått 38000km; €115 500....

Denne var på finn i desember i fjor; BMW M3 | FINN.no

Se der ja, var denne jeg mente. Lurer på om Trackday Norway har fått kloa i den der, fordi de har en til leie ser jeg nå 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@dusy - Trackday eier BR35639 BMW M3 | FINN.no

Det er 11 CSL'er i Norge, 5 svarte og 6 grå. 2 er solgt ny i Norge, og den ene av dem hadde 24281km på siste EU i 2021 😮

En annen av dem ble importert sommeren 2008 og avregistrert i september samme år. Den har ikke vært "påregistrert" igjen, men lå til salgs i 2017 med kun 33000km. 

M3 CSL er drømmebil nr1 for meg.

bmw_m3_csl_coupe_42.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Orjan wow, tusen takk for info! :D Ganske tydelig at folk har de som garasjedronninger, fullt forståelig, men samtidig er de jo lagd for å nytes. Drømmebil for meg også, og for noen maskiner de er! 
 

Som jeg sa til @Snagg30tidligere i dag, håper virkelig Lotto kupongen slår inn en dag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...