Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Lars89 skrev:

Denne skulle vært til salgs for et par uker siden! Utrolig tøft bygg!

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=211625864

Enig, men jeg forstår aldri hvorfor et slikt gromt bygg skal bygges på et grunnlag som har sveivevinduer bak og halogenlys. Det gjør i alle fall bilen helt uinteressant for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg tolker annonsen er den heller ikke godkjent med kompressor(?)

Min gamle e81 med S65 lå forøvrig til salgs for 250K for akkurat et år siden. Ingen kompressor der i gården riktignok, men man kan gjøre mye for prisdifferansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutes ago, Saltkjelen said:

Enig, men jeg forstår aldri hvorfor et slikt gromt bygg skal bygges på et grunnlag som har sveivevinduer bak og halogenlys. Det gjør i alle fall bilen helt uinteressant for min del.

Sparer vekt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, E.C. skrev:

Sparer vekt ;)

Om vektbesparelse var hensikten (noe det garantert ikke har vært i dette tilfellet), hadde vel ombygging til manuell klima gjort seg mer. I alle fall hadde bilen hatt manuell kasse også. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikkert ikke det som var målet nei, men jeg vet ikke helt om de manglene du nevner hadde vært nok til å avskrive bilen som uaktuell for så mange. Ettermontere xenon er etterkommelig om man vil og det vil også være noe av det mindre komplekse på den bilen der (sammenlignet med de andre tingene som er gjort). Sveiv bak. Er det et reelt problem, særlig på denne type bil?

Jeg stusset på de tingene selv, men jeg antok bare at man tok det beste og billigste skallet man hadde for hånd og kjørte på. De som bygger sånt har hverken ubegrenset budsjett eller evigheter med tid til å vente på at riktig bil skal dukke opp. La oss si at skallet med sveiv og halogen var 30k billigere enn neste på lista. Blir fort penger av det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@E.C. Absolutt, men 30 000,- er lite å snakke om når vi snakker om en bilpris på 500 000,-. For min del gir "bruk av det billigste og enkleste" inntrykk av snarveier og besparelser, og det er i alle fall ikke noe jeg hadde brukt 500 000,- på. Jeg hadde derimot brukt 600 000,- på en "1M" som er komplett - der ikke noe er spart på. Bilen er helt sikkert bra den, men hele bilen gir et rufsete inntrykk for meg i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Saltkjelen Jeg er i grunn ikke uenig, men når den allikevel neppe sikter seg inn på OE/purist-kundegruppen så er vel de "manglene" ikke så vesentlige mtp. bruksområdet til bilen. Prisen blir jo opp til markedet å avgjøre, selv om prisant. er kanskje noe optimistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Ingvaldsen skrev:

Sjeldent man ser noe som er nesten like skreddersydd som @Ampera sin f10

 

den var ganske så lekker! 
 

tar inn denne du @liffi ?

Blir en dyr 535 😬 men greit speca ja !! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...