Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Snagg30 skrev:

Har aldri likt E90/91 men en sjelden gang er de virkelig flott slik som denne her

 

3 minutter siden, papertiger skrev:

Fin fargekombo og motorisering (og felger) på denne 

https://www.finn.no/277903552

 

Kanskje den peneste E91 jeg har sett. :D Men voksen pris. 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snagg30 skrev:

Har aldri likt E90/91 men en sjelden gang er de virkelig flott slik som denne her

Jeg hadde en E90 i denne fargen. Da jeg kjøpte en ny 318i i 2005, håpløs motor husker jeg, kaklet som en diesel.

Men den fortjener et annet navn enn farve: «blå» i annonsen, slikt er litt lavmål. 
Fargen er Le mans blå og den er dyp og flott, men det er ikke en invidual farge som den siste annonsen indikerte.

Hadde en E61 LCI med denne fargen også faktisk, lekkert!

3598B213-FA64-4ACA-9FF2-3D25F8061869.jpeg

AAC696A6-489A-4FC0-97D6-AF296FFBC718.jpeg

67973732-26C2-4526-9FE0-B67652BC974C.jpeg

Endret av Ron Jeremy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, N.E.W. skrev:

Ikke BMW, men TATRA.

Disse er så schtøgge at de bikker over til å bli kule. Tsjekkisk monster 😅

Andre Tatra 603 1974, 40 000 km, kr 580 000,- | FINN.no

Andre TATRA-603 1965, 69 697 km, kr 159 729,- | FINN.no

Nå må du gi deg, Tatra var flotte biler og viser at tsjekkerne kunne lage bil selv om de ble motarbeidet på mange hold. 

Men prisen var stiv, får man virkelig så mye for en Tatra 603 i Norge? Det er vel nesten bare tullinger som meg som vet hva dette er for noe og jeg vil ikke betale så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte er kanskje å ta i, i hvertfall rent designmessig, bortsett fra den første her da. Men staselige, det var de på sin måte. Når det er sagt, kunne jeg tenkt meg en Tatra selv, jeg liker alle modellene på hver sin rare måte.

0EC19812-B720-473C-9703-14206D98027D.jpeg.dc20d128ca3f617f7fd76c5a7dc57259.jpeg82F0247A-C845-4EA7-9690-BE068C82FAF8.jpeg.cf5588f5953dc807ccc215cf3e34f039.jpeg33F66FAB-B7E9-472E-8504-A173C0983788.jpeg.4aa0f86602bc2483cf686d9b4e826e9e.jpegD1162A40-A079-4BB4-A944-1C7FC42093FF.jpeg.8c82e8d3156ca9aab4c1b0ed6908c8ac.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Snagg30 skrev:

Bil for deg @Daniel.? :D F10 med sekser bensin og bakhjulsdrift. Lekker kombinasjon med Champagne Quarts og Saddle brown interiør.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=270456285

Ser han har klart å justere ned til en litt mer fornuftig pris enn da han lå den ut (over 400k).

Denne bilen postet jeg her og vurderte den også før jeg kjøpte 530en. Mye på grunn av den nydelige fargekomboen og motoren.

Men i tillegg til å ligge litt over det jeg ville bruke da, så har den og integral aktiv styring (som inkluderer svinging på bakhjulene), noe jeg vil unngå (ja, jeg er sær) :) Dessverre en veldig vanlig ting å finne på 3 litere med bakhjulstrekk.

Her er linken til annonsen fra den gang

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=227725060

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen (535en ) er så fryktelig pen .

Egentlg en drømmekombo i mine øyne .

Husker selv når den lå for salg forrige gang Daniel .

Tittet ofte på den .

Kan jeg spørre deg @Daniel. hvorfor du ikke vil ha den styringen bak ?

Er det pga fremtidige utgiftsposter eller er det andre issues som ligger bak ?😊

Spør av uvitenhet her .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ron Jeremy skrev:

Jeg hadde en E90 i denne fargen. Da jeg kjøpte en ny 318i i 2005, håpløs motor husker jeg, kaklet som en diesel.

Men den fortjener et annet navn enn farve: «blå» i annonsen, slikt er litt lavmål. 
Fargen er Le mans blå og den er dyp og flott, men det er ikke en invidual farge som den siste annonsen indikerte.

Hadde en E61 LCI med denne fargen også faktisk, lekkert!

3598B213-FA64-4ACA-9FF2-3D25F8061869.jpeg

AAC696A6-489A-4FC0-97D6-AF296FFBC718.jpeg

67973732-26C2-4526-9FE0-B67652BC974C.jpeg

Det var en herlig fargekombinasjon på en E61 👍 Skikkelig classy og lekkert, for en tidløs bilmodell 😀 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Det var en herlig fargekombinasjon på en E61 👍 Skikkelig classy og lekkert, for en tidløs bilmodell 😀 

Kanskje den flotteste av de 19 BMW jeg har hatt, men det var også uken etter kjøp, jeg fant ut at N47 var 💩

Men alt i alt hadde den nydelig interiør og kanskje med de beste stolene BMW har kommet opp med - hittil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Fredrik 90 said:

Det var en herlig fargekombinasjon på en E61 👍 Skikkelig classy og lekkert, for en tidløs bilmodell 😀 

Helt enig - en utrolig lekker kombo. Og - BMW i skarp blåfarge blir aldri feil :D 

2 hours ago, Ron Jeremy said:

Kanskje den flotteste av de 19 BMW jeg har hatt, men det var også uken etter kjøp, jeg fant ut at N47 var 💩

Men alt i alt hadde den nydelig interiør og kanskje med de beste stolene BMW har kommet opp med - hittil.

Om det er noen trøst; jeg begynte også å lese meg opp på N47 første etter kjøp av E91 xdrive med denne motoren. Når det er sagt kjørte vi den i 2 år og 50 000 km et feilslag (fra 125 til 175k km).

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, sveigis skrev:

Kan jeg spørre deg @Daniel. hvorfor du ikke vil ha den styringen bak ?

Er det pga fremtidige utgiftsposter eller er det andre issues som ligger bak ?😊

Spør av uvitenhet her .

Ser til tider folk som har diverse problemer med det systemet her, og er ikke alltid noe billig fiks heller.

Har i grunn aldri kjent noe savn av det heller. Sikkert kjekt å ha f.eks i sammenheng med parkering og slikt.
Skal ikke si så mye mer før en viss person kommer å hugger av meg hode for å mene noe slikt :)

Også siden jeg ikke har vokst ifra dette senketullet her, så kan jeg se for meg at senk og gjerne felger som ligger i kant med hjulbuen kan by på problemer. Som tidligere nevnt så er jeg bare sær 🤷‍♂️ Sikkert bedre at du gjør din egen research på dette framfor å høre på meg.

-------

@papertiger her er en bensindrevet tvilling til din F11 :P Dog med litt mer fancy skinn.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=278634712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Daniel. skrev:

Ser til tider folk som har diverse problemer med det systemet her, og er ikke alltid noe billig fiks heller.

Har i grunn aldri kjent noe savn av det heller. Sikkert kjekt å ha f.eks i sammenheng med parkering og slikt.
Skal ikke si så mye mer før en viss person kommer å hugger av meg hode for å mene noe slikt :)

Også siden jeg ikke har vokst ifra dette senketullet her, så kan jeg se for meg at senk og gjerne felger som ligger i kant med hjulbuen kan by på problemer. Som tidligere nevnt så er jeg bare sær 🤷‍♂️ Sikkert bedre at du gjør din egen research på dette framfor å høre på meg.

-------

@papertiger her er en bensindrevet tvilling til din F11 :P Dog med litt mer fancy skinn.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=278634712

Ok ,nei jeg har aldri sett meg inn i dette og er nok som du sier mtp senk osv .

Kan se for meg om dette går i stykker at det koster ja .😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Daniel. skrev:

Ser til tider folk som har diverse problemer med det systemet her, og er ikke alltid noe billig fiks heller.

Har i grunn aldri kjent noe savn av det heller. Sikkert kjekt å ha f.eks i sammenheng med parkering og slikt.
Skal ikke si så mye mer før en viss person kommer å hugger av meg hode for å mene noe slikt :)

Også siden jeg ikke har vokst ifra dette senketullet her, så kan jeg se for meg at senk og gjerne felger som ligger i kant med hjulbuen kan by på problemer. Som tidligere nevnt så er jeg bare sær 🤷‍♂️ Sikkert bedre at du gjør din egen research på dette framfor å høre på meg.

-------

@papertiger her er en bensindrevet tvilling til din F11 :P Dog med litt mer fancy skinn.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=278634712

Får man skinn på dash osv. Men ikke øvre dørsider på f11😳? Er det standard slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Skulebollen skrev:

Får man skinn på dash osv. Men ikke øvre dørsider på f11😳? Er det standard slik?

Meget spesielt, men dessverre ja. Skinndash eller merino/nappaskinn i seter osv utløser dessverre ikke automatisk skinn på øvre del av dørpanel. 

Kan dog bestilles, da jeg har sett biler med det. Litt usikker på om de bilene har vært M5'er, eller individual biler. 

Endret av ///M-ini95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...