papertiger Skrevet Februar 12, 2023 Share Skrevet Februar 12, 2023 Her er det vel en i3-menighet som bør kjenne sin besøkelsestid. Blant annet nyfrelset medlem @Skulebollen som skulle jazze opp sin nye i3 med spacere? AC Schnitzer spacere til i3 Marius2002, fupsaker og humpfy reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 12, 2023 Share Skrevet Februar 12, 2023 2 timer siden, papertiger skrev: Her er det vel en i3-menighet som bør kjenne sin besøkelsestid. Blant annet nyfrelset medlem @Skulebollen som skulle jazze opp sin nye i3 med spacere? AC Schnitzer spacere til i3 Prøver meg på handel her ja😚 Snagg30, Chris A, papertiger og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Februar 12, 2023 Share Skrevet Februar 12, 2023 Frisk pris på stor service hos Lamborghini og https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=278022809 laffe og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 12, 2023 Share Skrevet Februar 12, 2023 Litt av noen gulvmatter 😅 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=263275628 Marius2002, Mortenej, Weltzin og 1 annen reagerte på dette 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 12, 2023 Share Skrevet Februar 12, 2023 Ganske custom hageslangetrommel på bilde 10 også. Marius2002 og Daniel. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 13, 2023 Share Skrevet Februar 13, 2023 15 timer siden, papertiger skrev: Vurderte faktisk denne i et brøkdels sekund her i går. Helt til… nei. Jeg tror faktisk denne kunne vært et interessant prosjekt. Det er jo en billig original M3 om ikke annet, og med tanke på hvor lenge den har vært ute er det muligens litt å hente på prisen også. papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet Februar 13, 2023 Share Skrevet Februar 13, 2023 4 hours ago, awt said: Jeg tror faktisk denne kunne vært et interessant prosjekt. Det er jo en billig original M3 om ikke annet, og med tanke på hvor lenge den har vært ute er det muligens litt å hente på prisen også. Enig, skulle hatt denne og fikset den opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Februar 13, 2023 Share Skrevet Februar 13, 2023 10 timer siden, E.C. skrev: Ganske custom hageslangetrommel på bilde 10 også. Har du ikke sett noe sånt før? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Februar 13, 2023 Share Skrevet Februar 13, 2023 7 hours ago, awt said: Jeg tror faktisk denne kunne vært et interessant prosjekt. Det er jo en billig original M3 om ikke annet, og med tanke på hvor lenge den har vært ute er det muligens litt å hente på prisen også. Dersom en har plass, tid og tid og tid og penger og penger og penger, så er jo alt mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Februar 13, 2023 Share Skrevet Februar 13, 2023 På 12.2.2023 den 6.21, papertiger skrev: Jeg kunne godt tenkt meg en av disse cab’ene som anses som «ukurante» - E46/E93/F83 M3/M4. Spesielt de to første har jeg et godt øye til, og de fås gjerne billigere enn tilsvarende coupé pga mindre attraktive. Helt ok for meg, de er gode kjøremaskiner begge to vil jeg anta. https://www.finn.no/283375983 M539 restorations har noen gode episoder med en slik en på youtube, e46 m3 cab😄 papertiger og Eystein Ose reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Februar 13, 2023 Share Skrevet Februar 13, 2023 Tror det kan skjule seg mye med denne bilen, å få en skjerm til å se slik ut er jo egentlig imponerende. fupsaker, Markus E30, Marius2002 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 13, 2023 Share Skrevet Februar 13, 2023 21 minutes ago, Olaandref said: Har du ikke sett noe sånt før? 😂 Ikke spesielt ofte, må vel henge i feil miljø 😄 Markus E30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Februar 13, 2023 Share Skrevet Februar 13, 2023 34 minutter siden, E.C. skrev: Ikke spesielt ofte, må vel henge i feil miljø 😄 Haha, ja det spørs det 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Februar 13, 2023 Share Skrevet Februar 13, 2023 Hva skal egentlig til for å få noe slikt godkjent i en E36 323i? spør mest av nysgjerrighet her, men har jo sett flere tråder og Finn annonser med ombygde biler med større motor en originalt. https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=259294830 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 13, 2023 Share Skrevet Februar 13, 2023 15 minutter siden, Snagg30 skrev: Hva skal egentlig til for å få noe slikt godkjent i en E36 323i? spør mest av nysgjerrighet her, men har jo sett flere tråder og Finn annonser med ombygde biler med større motor en originalt. https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=259294830 Det første som skal til er at du selger det urørte smykket av en E36 323i du har. Så finner du en original E36 Alpina B3 3,2 å kjøper den i stede. Da sparer du en klassiker samtidig som du investerer pengene dine i ekte vare som bare vil stå seg i verdi. Noe annet ville være en kjip og lite gjennomtenkt snarvei 😉 Ron Jeremy, tambur4, Saltkjelen og 4 andre reagerte på dette 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå