Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, turbojugen skrev:

Uten tvil artig, men litt for sær for hvermansen. 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutes ago, HenrikSolberg said:

Aldri vært mye fan av F20, men likte denne :) 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=239001562

F20 er jeg sikker på kommer til å seile opp som en framtidig klassiker. Den oppskriften finnes bare ikke lenger. Dette eksemplaret var ganske så riktig, men en M135i med manuell og RWD er prikken over i’en hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, papertiger skrev:

F20 er jeg sikker på kommer til å seile opp som en framtidig klassiker. Den oppskriften finnes bare ikke lenger. Dette eksemplaret var ganske så riktig, men en M135i med manuell og RWD er prikken over i’en hos meg.

Jeg tenker at E87 og F20 er vår tids 2002 og E21. Helt klart fremtidige klassikere, små hatchback med bakhjulstrekk var det kun BMW som leverte de siste 30 års 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Fredrik 90 said:

Jeg tenker at E87 og F20 er vår tids 2002 og E21. Helt klart fremtidige klassikere, små hatchback med bakhjulstrekk var det kun BMW som leverte de siste 30 års 😀

Renault også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, CrZyWiz skrev:

Renault også ;)

Ja du tenker på siste generasjon Twingo? Den er faktisk litt småkul, hekkmotor og bakhjulstrekk i en microbil. Kommer med en 0,9 liters tresylindret turbo med 110 hester, en liten chip i denne og jeg tror man har en kul lommeracer ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Ja du tenker på siste generasjon Twingo? Den er faktisk litt småkul, hekkmotor og bakhjulstrekk i en microbil. Kommer med en 0,9 liters tresylindret turbo med 110 hester, en liten chip i denne og jeg tror man har en kul lommeracer ;) 

Og Clio V6, kan vel regnes som en moderne klassiker nå 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Fredrik 90 said:

Ja du tenker på siste generasjon Twingo? Den er faktisk litt småkul, hekkmotor og bakhjulstrekk i en microbil. Kommer med en 0,9 liters tresylindret turbo med 110 hester, en liten chip i denne og jeg tror man har en kul lommeracer ;) 

Tenkte på Clio V6 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...