Haug530D Skrevet Februar 8 Share Skrevet Februar 8 På 30.1.2024 den 13.20, Fredrik 90 skrev: Bruktbil til salgs: BMW 5-serie - 1999 - Blå - 150 Hk - Sedan | FINN.no Denne skulle du redda @sveigis Ryddig E39 med lav kilometerstand eid av gamle folk, litt TLC her så har man fin bil Noen her som kjøpte den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 11 Share Skrevet Februar 11 Ikke finn, men til salgs lell. Her er bilen for de som trenger mer plass enn en standard X7, men som likevel ikke gir stort mere plass enn hva en standard X7 tilbyr. fupsaker, tennbrikket og Lars89 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 11 Share Skrevet Februar 11 Hva er greia med den "kommoden" bak forsetene der? Er det en luke oppe toppen der som fører ned enn trapp til en mannskapslugar? Amerikanere er noe for seg selv 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Februar 11 Share Skrevet Februar 11 De må jo ha et sted å lagre våpnene sine. Ingvaldsen, Ron Jeremy og Marius2002 reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Februar 12 Share Skrevet Februar 12 (endret) Den sjeldne utgaven med bensin 😅 Endret Februar 12 av Olaandref jeh og Ron Jeremy reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 12 Share Skrevet Februar 12 Jøsses…M3 med bensin 😳 Men jeg er skeptisk da jeg alltid foretrekker M biler med diesel 😂 Olaandref reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Februar 12 Share Skrevet Februar 12 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=318349713 Blader fort videre når jeg ser ratt fra LZ og stjernehimmel.. Marius2002, Olaandref og Markus E30 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 12 Share Skrevet Februar 12 3 minutter siden, Eystein Ose skrev: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=318349713 Blader fort videre når jeg ser ratt fra LZ og stjernehimmel.. Ja sånn "Custom" greier kan de heller bruke på "Amcars" spør du meg. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 12 Share Skrevet Februar 12 For 499000 for en e34 m5 hadde jeg krevd som et minimum et strøkent skinnbelagt dashbord og et helt sete: Vi er vel ikke der enda at man kan kreve en halv million for en bil som ser ut som dette selv om det er en e34 M5 vel ? Sett finere eksemplarer enn dette til rimeligere pris og . Kanskje bare meg som er sær .. fupsaker, Olaandref og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 12 Share Skrevet Februar 12 Het enig! Så den da den kom ut å stussa på hvor sliten den var inni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 12 Share Skrevet Februar 12 @sveigis Helt enig, vi er ikke der at en bil med så lurvete interiør er verd 500 000,-. Forresten så ringte 2005 og ville ha tilbake krom ringene rundt speedometer klokkene 🤮 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 12 Share Skrevet Februar 12 9 hours ago, Eystein Ose said: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=318349713 Blader fort videre når jeg ser ratt fra LZ og stjernehimmel.. Ikke en tilhenger av slik type ratt heller, men den får man vel lett byttet i originalt M3-ratt, enten likt mot likt eller t.o.m. med mellomlegg til en selv? Stjernehimmel er "lol", men hvis det ikke synes for mye når den er av så er det vel til å leve med også? Er ikke så ofte man finner disse med komplett servicehistorikk, de viktigste utbedringene, samt ettermontert understell av oppegående kvalitet og originale BBS-felger uten at prisen er helt bananas. MagnusAG99 og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Februar 13 Share Skrevet Februar 13 11 timer siden, sveigis skrev: For 499000 for en e34 m5 hadde jeg krevd som et minimum et strøkent skinnbelagt dashbord og et helt sete: Vi er vel ikke der enda at man kan kreve en halv million for en bil som ser ut som dette selv om det er en e34 M5 vel ? Sett finere eksemplarer enn dette til rimeligere pris og . Kanskje bare meg som er sær .. Dashbordet må være hjemmesydd? Originale er jo uhyre sjeldent og ser ganske bra ut Marius2002 og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 13 Share Skrevet Februar 13 48 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Dashbordet må være hjemmesydd? Originale er jo uhyre sjeldent og ser ganske bra ut Tjaa si det … Jeg tipper det er tidens tann som har tatt det . Her fra kompisen min sitt e34 dashbord som er 100% originalt : Så dette fra den andre : Er nok originalt dette og bare i elendig forfatning . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Februar 13 Share Skrevet Februar 13 Usedvanlig lekker G31 540ix, fin fargekombo med lekkert interiør. Vanskelig å trå feil med denne. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=338535076 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå