Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

7 hours ago, Fredrik 90 said:

At ikke det kan være ett marked for slikt i Norge? Folk skal jo bare ha istykker kjørt dritt som koster 399 000,-.

7 hours ago, Lars89 said:

Den har gått for lite til at man tør å bruke den.

 

Saken er vel at i lille Norge er det ikke så mange styrtrike bilsamlere som har interesse av å kjøpe dyre, gamle BMWer for så å sette de bort på lagring? De som hadde råd til slikt har flyttet til Sveits uansett...

Et problem med slike biler er at de ofte trenger en liten gjennomgang etter 20ish år og 20 000km - bytte av støtdempere, ymse foringer, girolje/diffolje, se over vanos etc. Ikke at det behøver å bli så dyrt, men det er gjerne mange småting som må tas hvis bilen i praksis har stått stille siden 2004. 

Selv er jeg en av de som elsker å KJØRE bilene mine, og selv ville jeg aldri kjøpt en av disse fancy samlerbilene med lav km og høy pris. Kjøper heller en bil som har blitt brukt og godt vedlikeholdt hele veien enn noe som har stått seg ihjel og ser bra ut på bilder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Emilsen said:

https://www.finn.no/342556380

Dagens kupp.

Straks ute igjen på finn for 500k?

Gutt som har øye for detaljer: 

Cognacfarget mikrofiberklut, matcher interiøret:

image.thumb.png.f0635ac255e559f8522973ed66962546.png

Men enten er han klar for høstjakta allerede med presenning for å frakte skutt vilt hjem i bagasjerommet, eller så er det mer skumle hensikter som det er klart for her: 

image.thumb.png.469dd3e8971a63a3b33f407834168b4a.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte melding etter 5 minutter og spurte hva manglende var, fikk aldri svar. Var nok ikke det beste eksemplaret, men kan legge mye penger i tlc mot neste eksemplar av G3* 530D på finn under 100k km.

Denne hadde forøvrig ca null utstyr (eller godt utstyrt som det står i annonsen).

Kan forøvrig nevne at jeg kun får opp 9 stk 5-serie på finn med følgende krav: 2017+, under 100k km, diesel og 250+ hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jo ikke sånn superbillig og annonseteksten får en til å sitte med mer spørsmål enn svar. Ikke er det utstyrsliste, reell servicehistorikk eller noe nyttig info av verdi. Ser ut som at det er satt sammen av en ungdomsskole-elev på utplassering som har tatt utklipp av vin-dekoder, carfax og wikipedia. Kombinert med uttallelsen om at N55 er en M-motor som det er "bare å tune i vei", en dobbel gulvmatte liggende over gasspedalen og "selges for kunde" så tror jeg at du mister de entusiastene som ønsker en 3L bensinmotor i en slik bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir sikkert suksess... 😅

Først så skal han ha det samme som en sånn bil koster ny. Også har han kun 5 bilder av denne bilen han skal ha 1,6 mill for. Også lirer han av seg den typiske verdensmester kommentaren om at dette er landets best utstyrte X5...noe den åpenbart ikke er..

Bruktbil til salgs: BMW X5 - 2024 - Grå - 490 Hk - SUV/Offroad | FINN.no

Jeg hadde vel spart ca en halv mill og kjøpt en 23 modell pre LCI G05 med riktig utstyr og uten den skjerm planken i dashbordet., 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Dette blir sikkert suksess... 😅

Først så skal han ha det samme som en sånn bil koster ny. Også har han kun 5 bilder av denne bilen han skal ha 1,6 mill for. Også lirer han av seg den typiske verdensmester kommentaren om at dette er landets best utstyrte X5...noe den åpenbart ikke er..

Bruktbil til salgs: BMW X5 - 2024 - Grå - 490 Hk - SUV/Offroad | FINN.no

Jeg hadde vel spart ca en halv mill og kjøpt en 23 modell pre LCI G05 med riktig utstyr og uten den skjerm planken i dashbordet., 

Bare det at pre-LCI har et av de lekreste frontlyktdesignene (med laser), skikkelig ambientbelysning, bakseteunderholdning samt knapp for rattvarme og ACC på rattet, er grunn nok i seg seg til å kjøpe pre-LCI. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@SaltkjelenDet virker som om det er et kappløp om å lage de kjipeste frontlyktene om dagen. Facelift Mercedes EQS prøver seg på stjerne i lyktene. I teorien høres dette kult ut, men i praksis er dette noe av det dårligste lyktedesignet fra Mercedes. 

image.thumb.png.47b6d431f53d5762481e54f617c29d4b.png

Endret av BrokeBoi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...