Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, E.C. skrev:

Den "legger du på bare 150k ekstra"-leken kan man kjøre i det uendelige, plutselig er du på en 6 mnd gammel bil med 10k km på telleren til 3x prisen av hva du egentlig begynte å se på.

For min del går det hovedsakelig på verditap og mest bil for pengene. Kjøpspris tar jeg sjeldent spesielt tungt, om det er 400 eller 800.. Derimot er totalkostnad ved bilholdet mer interessant. Derfor tenker jeg slik.. Og per nå har jeg vel tjent penger på og eige og bytte jevnlig nyere Bmw bruksbil siste 3-4 år 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, E.C. skrev:

Gleder meg til produsentene tar steget til å lansere neste-neste-årsmodell. Så du kan kjøpe 2032-modell i desember 2030, samtidig som du vil kunne kjøpe 2031-modell i 2031. Alt for enkelt opplegg nå.

Amerikanerne er nesten der. Neste års-modell vises gjerne sent året før. Altså vi vil se 2026-modeller i slutten av 2024.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, papertiger skrev:

Det der er jo min neste bil 😅 helt riktig fargekombo! G31 står høyt på lista, men den prisen må jo være 100 laks for lav?

Der var den solgt ja. Regnet med den ville gå fort 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Vingerei skrev:

Der var den solgt ja. Regnet med den ville gå fort 

Jeg var i kontakt med han og vurderte og kjøpe den usett. Hadde den hatt skinn på dash og dørsider ( og kanskje ikke Dakota skinn ) hadde jeg nok gjort det. Bilen måtte ha nye dekk på både sommer og vinter, i tillegg til at den som nevnt tidligere eeegentlig er en 17 modell. Jeg kjente litt på anger når jeg fikk melding om at den vart solgt. Men føler mer prisen er riktig enn at den var veldig billig. Dog ikke satt meg veldig inn i prelci prisene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skulebollen skrev:

Jeg var i kontakt med han og vurderte og kjøpe den usett. Hadde den hatt skinn på dash og dørsider ( og kanskje ikke Dakota skinn ) hadde jeg nok gjort det. Bilen måtte ha nye dekk på både sommer og vinter, i tillegg til at den som nevnt tidligere eeegentlig er en 17 modell. Jeg kjente litt på anger når jeg fikk melding om at den vart solgt. Men føler mer prisen er riktig enn at den var veldig billig. Dog ikke satt meg veldig inn i prelci prisene..

Jeg og ringte for å reservere til søndag men da var den akkurat solgt, sa faktisk til han «faen det er vell ikke en med navn Emil som har kjøpt?». Tror vi gikk glipp av en meget bra bil

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Snagg30 skrev:

Synes den er råflott! Har selv eig G30 540i og det er en fin total pakke. Men prisen er jo det samme nå som for 2-3 år siden

Føler det gjelder alt av BMW som er 5-10 år gammelt, med unntak av hybrider, 2-serie og I3 kanskje. FInt for de som kjøpte for et par år siden og kjedelig for oss som vil handle nå :)

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.7.2024 den 17.14, Snagg30 skrev:

 

Et godt alternativ kanskje? Fin pris 

 

 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=362582741

 

Det var jeg som snappa opp denne. Ikke sen i vendingen når jeg har klaget på dårlig utvalg av G31. 
 

Flott bil med én eier, tjukk perm med kvitteringer og fint utstyrt. Litt lang km, men med én eier så er det ok.

«Reddet» meg med nød å neppe fra en X5 45e. Prisen var for god…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, humpfy skrev:

Det var jeg som snappa opp denne. Ikke sen i vendingen når jeg har klaget på dårlig utvalg av G31. 
 

Flott bil med én eier, tjukk perm med kvitteringer og fint utstyrt. Litt lang km, men med én eier så er det ok.

«Reddet» meg med nød å neppe fra en X5 45e. Prisen var for god…

Får håpe du blir fornøyd :) ser jo bra ut.

grattis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, humpfy skrev:

Det var jeg som snappa opp denne. Ikke sen i vendingen når jeg har klaget på dårlig utvalg av G31. 
 

Flott bil med én eier, tjukk perm med kvitteringer og fint utstyrt. Litt lang km, men med én eier så er det ok.

«Reddet» meg med nød å neppe fra en X5 45e. Prisen var for god…

Gratulere så mye med nydelig bil! Vi planla å kjøpe opp og legge ut for mye mer, vet dette er som å banne i kirka her inne men slik er det bare. F11 med sekser diesel prises jo til den summen nesten 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...