Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

14 timer siden, papertiger skrev:

Personlig synes jeg den siste, den Racing gule 991.2 c2’en har en vanvittig fin og diskret spec - sett bort fra fargen da :D 

Ja den er grise rå! :) eneste bilen av de jeg har sendt melding på, utenom at skulebollen prøver å overtale meg til å legge på noen hundre tusen og kjøpe GT3’n

13 timer siden, Fredrik 90 skrev:

@Snagg30

Hvis det står mellom den hvite der og E46 M3 så ville jeg ikke vært i tvil. Selg M3en og hekt hengern på 7ern og hent den folkevogna 😎 Det er jo en helt annen liga av en bil og har du økonomi til det så slå til. Det værste er å angre på det man ikke gjør 😅

Når selv du gir meg støtte så er det bare å hive seg rundt :D Men du har helt rett det blir noe helt annet å vi lever bare en gang

13 timer siden, laffe skrev:

Den sølvgrå 992`en med RWD er jo diskret, men lekker og med masse flott utstyr. Synes Porsche lyktes godt med 992 designet både innvendig og utvendig. Kanskje det beste kompromisset mellom baneracer og en GT, men om det det blir mye banekjøring vil man kanskje savne noen av egenskapene til en GT3?

Den er utrolig pen, ikke ofte man ser RWD heller på så nye Porsche - og utstyrs nivået er skyhøyt. Vanskelig å bestemme seg synes jeg, men jeg frykter for at jeg ville angret om jeg ikke går for en GT bil. Er jo det jeg egentlig vil ha og lyden må vær på høyde med E46 innsuget og da er det bare en bil å kjøpe sann sett. Turbo S kunne veit opp med sin vanvittige prestada 

13 timer siden, skoglund skrev:

Jeg er nok en turbo S mann, så jeg hadde ikke tenkt litt på det en gang:) 

Ja det er skam rått med en turbo S :D 

———-

M3’n ble hvert fall lagt ut i går til høy pris, om noen ønsker å bruke så mye på en E46 M3 får tiden vise. Men jeg selger den nok ikke for noe mindre en minimum 500k om alt av deler skal medfølge. 

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo XC90 OEM felger med nye dekk | FINN torget

Seriøs selger, ønsker kontakt med seriøse kjøpere..... 

"Felgene er primært ikke ment for salg, men jeg kan vurdere et salg dersom prisantydning blir tilbudt.
Jeg undersøker interessen for disse felgene, så ta gjerne kontakt dersom du er interessert.
Alternativt vurderer jeg å beholde dem for senere bruk."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, GtiGtr said:

Volvo XC90 OEM felger med nye dekk | FINN torget

Seriøs selger, ønsker kontakt med seriøse kjøpere..... 

"Felgene er primært ikke ment for salg, men jeg kan vurdere et salg dersom prisantydning blir tilbudt.
Jeg undersøker interessen for disse felgene, så ta gjerne kontakt dersom du er interessert.
Alternativt vurderer jeg å beholde dem for senere bruk."

Hadde vært morsomt om alle skulle sende melding med bud under prisantydning, se hvor lenge han gidder å lufte de felgene  :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, fupsaker skrev:

Et kult bygg, men er vel strengt tatt bygget av Mehl-garasjen og ikke Dovre bil?

Kommer litt an på hvordan en ser på det. Christer Mehl bak Mehl-garasjen eier/driver Dovre bil Bergen (den "originale" Dovre bil gikk vel konk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mr.pingu skrev:

Hadde vært morsomt om alle skulle sende melding med bud under prisantydning, se hvor lenge han gidder å lufte de felgene  :P 

og med Minerva dekk som gjør at en egentlig blar forbi annonsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Galro skrev:

To norsksolgte Bmw e23 745 til salgs på Finn (den ene er egentlig til salgs på Auksjonen da, men averteres på Finn) nå. 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=355650236

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=368021939

E23 er magiske biler spesielt 745 .

Men tunet til ca 400 hk på den siste ?

Njæææ neppe ,det ville jeg Isåfall sett papirer på .

Utifra det jeg ser i motorrommet ser det intet mindre ut en originalt .

Men her kan jeg selvsagt ta feil .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Orjan skrev:

Blir bare dyrere og dyrere. 
var i kontakt med Mehl når de solgte den for 3-4 år siden, men den har jo hadd noen eier siden og hvert litt på YouTube i det siste . 
Tøff bygget uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...