mcbanan Skrevet Tirsdag kl. 11:24 Skrevet Tirsdag kl. 11:24 Basert på tidspunkt og km.stand på innslaget før vil eg tru dei berre har bomma på tall 2 og 3 i den registreringen.
Haug530D Skrevet Tirsdag kl. 13:13 Skrevet Tirsdag kl. 13:13 1 time siden, mcbanan skrev: Basert på tidspunkt og km.stand på innslaget før vil eg tru dei berre har bomma på tall 2 og 3 i den registreringen. Fort gjort, E39'n jeg hadde før gikk fra 157k til 547k og til 170k (Dette ble da riktig igjen) Dette var på Eu kontroll.
laffe Skrevet Tirsdag kl. 14:05 Skrevet Tirsdag kl. 14:05 Ok, trodde kilometerstand ble logga av bilen selv når service ble registrert og at det ikke måtte punches inn manuelt.
E.C. Skrevet Tirsdag kl. 14:24 Skrevet Tirsdag kl. 14:24 1 hour ago, Haug530D said: Fort gjort, E39'n jeg hadde før gikk fra 157k til 547k og til 170k (Dette ble da riktig igjen) Dette var på Eu kontroll. Snitta rundt 430 km/t fra den dro fra hovedkontroll til den kom på etterkontroll. Ikke verst det. papertiger, sveigis, Werther og 2 andre reagerte på dette 5
papertiger Skrevet Tirsdag kl. 16:38 Skrevet Tirsdag kl. 16:38 5 hours ago, laffe said: Flott bil, men stusser litt på hvordan en service i 24 er tatt på lavere kilometerstand enn servicen i 23... 21000km på litt over en måned fra 06/23 til 07/23? Må ha bomma på andre og tredje tall i km-stand her. 3000km høres mer riktig ut, en typisk bilferie i juli.
Daniel. Skrevet Tirsdag kl. 20:59 Skrevet Tirsdag kl. 20:59 En raritet i Norge og egentlig Europa generelt, E60 535i. https://www.finn.no/mobility/item/429256095 mathiseeen, fupsaker, sondre og 4 andre reagerte på dette 7
Andreas_R Skrevet Torsdag kl. 06:42 Skrevet Torsdag kl. 06:42 https://www.finn.no/429560792 Her har Herr Solheim funnet fram et virkelig lekkert eksemplar av B4S 🤩 Orjan, fupsaker, _hp4 og 1 annen reagerte på dette 4
fupsaker Skrevet Torsdag kl. 07:35 Skrevet Torsdag kl. 07:35 52 minutter siden, Andreas_R skrev: https://www.finn.no/429560792 Her har Herr Solheim funnet fram et virkelig lekkert eksemplar av B4S 🤩 Den har ligget til salgs i to år snart, tror jeg. Kanskje lengre. Nydelig utvendig, litt spesiell innvendig. Muskatfarge er ikke for alle. Men den er unik, ingen tvil om det. Orjan og Andreas_R reagerte på dette 2
Orjan Skrevet Torsdag kl. 08:23 Skrevet Torsdag kl. 08:23 (endret) Den har hatt en eier fra oktober 2023 til nå. Lå lenge til salgs før den tid (tror den kom til Norge sommeren 2021), med 79000km og priset til 899'. Ser ut som Solheim har brukt bildene fra forrige annonse. Endret Torsdag kl. 08:24 av Orjan Andreas_R og fupsaker reagerte på dette 2
Andreas_R Skrevet Torsdag kl. 12:52 Skrevet Torsdag kl. 12:52 Jeg er så sær at jeg kunne lett hatt muskat interiør 🤣 Hva syns folket om prisen? Hva skal man sammenligne med? Den skal være dyrere enn en 440i. Her prises den som en ok M4. Men denne er nok ganske mye mer ryddig enn de fleste M4 på markedet. Orjan og fupsaker reagerte på dette 2
Orjan Skrevet Torsdag kl. 14:18 Skrevet Torsdag kl. 14:18 @Andreas_R - jeg er jo stor Alpina-fan, og for en gangs skyld syns jeg ikke Solheim er så «prisoptimistisk» som han vanligvis er. Denne bilen er et herlig unntak fra alle svart/svarte, og ytelsene på B4S er ikke noe å kimse av. Firehjulsdrift er jo også noe som M4 ikke kan friste med. Kan absolutt være verdt å ta en nærmere titt på den, om du er på jakt etter en sprek coupé. fupsaker reagerte på dette 1
Rune-K Skrevet Torsdag kl. 14:38 Skrevet Torsdag kl. 14:38 7 timer siden, fupsaker skrev: Den har ligget til salgs i to år snart, tror jeg. Kanskje lengre. Nydelig utvendig, litt spesiell innvendig. Muskatfarge er ikke for alle. Men den er unik, ingen tvil om det. Jeg er helt uenig med deg. Nydelig innvendig og utrolig kjedelig farge utvendig. Daniel. og fupsaker reagerte på dette 1 1
Andreas_R Skrevet Torsdag kl. 18:14 Skrevet Torsdag kl. 18:14 3 timer siden, Orjan skrev: @Andreas_R - jeg er jo stor Alpina-fan, og for en gangs skyld syns jeg ikke Solheim er så «prisoptimistisk» som han vanligvis er. Denne bilen er et herlig unntak fra alle svart/svarte, og ytelsene på B4S er ikke noe å kimse av. Firehjulsdrift er jo også noe som M4 ikke kan friste med. Kan absolutt være verdt å ta en nærmere titt på den, om du er på jakt etter en sprek coupé. Jeg må si meg enig. Skal man ha en Alpina er det absolutt hyggelig med litt andre farger enn sort-sort. Og prisen er overkommelig. Hadde jeg vært i markedet for en sånn så måtte jeg jo ha kjøpt akkurat denne. Men garasjen er allerede full av søndagsbiler 😅 Hva med deg selv @Orjan, på tide med en ny alpina? 😁
Orjan Skrevet i går, 06:37 Skrevet i går, 06:37 12 timer siden, Andreas_R skrev: Hva med deg selv @Orjan, på tide med en ny alpina? 😁 Absolutt på tide ja, men det er ikke plass for en innenfor de økonomiske rammene jeg opererer innenfor 😁 Dagens finn-funn: Bruktbil til salgs: BMW 1M - 2011 - Hvit - 450 hk - Coupe | FINN.no 1M som har fått folie og flere hestekrefter siden i vår ( Bruktbil til salgs: BMW 1M - 2011 - Hvit - 340 hk - Coupe | FINN.no ) fupsaker, Andreas_R og sondre reagerte på dette 3
Dusy Skrevet i går, 09:21 Skrevet i går, 09:21 Denne var lekker og kul motorisering https://www.finn.no/mobility/item/428773794?ci=20 Andreas_R og sveigis reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå