Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
19 hours ago, Fredrik 90 said:

Helt enig! Jeg så denne på Finn.no før helgen og tenkte med meg selv at det kan umulig være noen som er villige til å betale over 900 000,- for den. Da får man en bil som ser ut som en 320d som kommer rett fra Streetmeet... 

Som sagt så er byggekosten sikkert høy, men den eneste som får glede av dette er eier som har bygget den. Jeg som er på utkikk ett E92 M3 karakteriserer denne bilen som ødelagt.

Litt rart å kjøpe en bil man ikke får glede av. Men smaken er som baken, ikke ødelagt er mitt syn på denne 🙂

Skrevet
1 minutt siden, LP760 skrev:

Men smaken er som baken, ikke ødelagt er mitt syn på denne 🙂

Ser iallfall ut som du er ganske alene om å ha det synet ;) 

Skrevet
20 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Helt enig! Jeg så denne på Finn.no før helgen og tenkte med meg selv at det kan umulig være noen som er villige til å betale over 900 000,- for den. Da får man en bil som ser ut som en 320d som kommer rett fra Streetmeet... 

Som sagt så er byggekosten sikkert høy, men den eneste som får glede av dette er eier som har bygget den. Jeg som er på utkikk ett E92 M3 karakteriserer denne bilen som ødelagt.

Den har fått noen riktige oppgraderinger (min mening), men å montere for eksempel et eksosanlegg til 35 000kr betyr ikke at bilen automatisk øker i verdi med 35 000kr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...