Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, Evopower skrev:

https://www.finn.no/59412996

Sikkert vært oppe tidligere, men hvilken type er det som selger disse bmw felgene? Seriøst eller ikke? Hvorfor får jeg følelsen av tjuvgods? Og at det er kopifelger?Tåler de noe som helst?

Deler skepsisen. Blir i tillegg mistenksom når det bare står "Finn-bruker" som brukernavn 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutes ago, Evopower said:

https://www.finn.no/59412996

Sikkert vært oppe tidligere, men hvilken type er det som selger disse bmw felgene? Seriøst eller ikke? Hvorfor får jeg følelsen av tjuvgods? Og at det er kopifelger?Tåler de noe som helst?

Dette er selvsagt kinavare av billigste sort. Styr unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, MGunders skrev:

Deler skepsisen. Blir i tillegg mistenksom når det bare står "Finn-bruker" som brukernavn 

Ganske sikker på at det er en funksjon som sier "skjul brukernavn" når man lager ny annonse,  fort gjort å glemme å huke av denne. Ser det er mange som ikke bruker navn på finn i det hele tatt :P

Men ville blitt litt mistenksom mtp annonsen ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke mye bedre å ta kontakt med selger, og avtale møte for å se på produktet, fremfor å sitte her inne og snakke om ham som en tyv, svindler etc fordi han ikke vil ha navnet sitt på Finn?

 

Jeg har heller ikke navnet mitt på Finn når jeg selger ting. Kan legge ved 2 grunner.

1: De som er interessert i varen får fort finne ut hvem jeg er. De andre kan vel bare drite i det?

2: Unngå tyverier, ubehagelige telefoner (har opplevd å bli søkt opp og kontaktet på lite pene måter, av folk jeg aldri før har gjort handel med) , måtte svare folk som er useriøse høflig, -fordi de vet alt om deg, men snakker til deg som anonym.

 

Finnes sikkert et hav av flere muligheter for hvorfor ikke.

 

om noen lurer på «hva med alle som ikke tar kontakt fordi du er anonym i annonsen?»

-De åpner muligheten for de andre som har baller nok til å sende en melding, til å få billige deler 😉

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anders92 skrev:

Er det ikke mye bedre å ta kontakt med selger, og avtale møte for å se på produktet, fremfor å sitte her inne og snakke om ham som en tyv, svindler etc fordi han ikke vil ha navnet sitt på Finn?

 

Jeg har heller ikke navnet mitt på Finn når jeg selger ting. Kan legge ved 2 grunner.

1: De som er interessert i varen får fort finne ut hvem jeg er. De andre kan vel bare drite i det?

2: Unngå tyverier, ubehagelige telefoner (har opplevd å bli søkt opp og kontaktet på lite pene måter, av folk jeg aldri før har gjort handel med) , måtte svare folk som er useriøse høflig, -fordi de vet alt om deg, men snakker til deg som anonym.

 

Finnes sikkert et hav av flere muligheter for hvorfor ikke.

 

om noen lurer på «hva med alle som ikke tar kontakt fordi du er anonym i annonsen?»

-De åpner muligheten for de andre som har baller nok til å sende en melding, til å få billige deler 😉

 

Nettopp kopi bmwfelger har vært en stor greie i flere år. Og tyvgods florerer det av. Derfor går det an å spørre forumet om de kjenner til dette, før man spør mr."finn bruker"

Det å spørre mr."finn bruker" om det han selger er dårlig kopivare. Hva forventer du egentlig at han svarer på det? 

Jeg legger alltid ut finn annonser med fullt navn, fordi jeg velger enn så lenge å tro på ærlighet. Folk skal få vite hvor gjenstanden er og se an typen som selger dem. Stjelt blir det ikke da det er innelåst. Jeg styrer ofte unna "finn bruker" med mindre det er kvalitetsvare jeg konkret skal ha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Slavearbeider'n skrev:

 

Tja, unikt på mange måter, fikk liksom en helt annen look, litt lett blanding av compact og gammel 8 serie (bakfra) spør du meg.

Men hva jeg synes er mer merkelig er at de har brukt tid, penger og krefter på å bygge om denne grundig, men bare 2 jalla bilder av fronten og bakenden..???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...