Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

siden alle tok kontakt på melding så tenkte jeg å skrive at ingen melding blir besvart siden seriøse folk somregel ringer... 

Pass på dette. Har solgt to biler siste to årene (over 250k) via melding. Ikke en telefonsamtale! Selvsagt ikke min stil og man må sile ut de useriøse, men dynamikken rundt bilsalg er nok i endring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle biler jeg har solgt har blitt solgt til noen som startet med å ringe, det har såklart foregått skriftlig komunikasjon med kjøper samtidig.  aldri fått solgt en eneste bil til noen av disse "pratmakerne"

Endret av Ingvaldsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

alle biler jeg har solgt har blitt solgt til noen som startet med å ringe, det har såklart foregått skriftlig komunikasjon med kjøper samtidig.  aldri fått solgt en eneste bil til noen av disse "pratmakerne"

Alt jeg har lagt ut på Finn siste to åra.. Så har jeg fått skambud.. På mail, og det er kun pris.. Ikke tilstand el noe.. Jævla idioter.

Hvorfor gidder folk, når det står en pris" Finn en annen selger som matcher det du vil gi.. ;)

 

Endret av Conquest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan vel ikke annet enn å elske det når "fjott-konstableriet" til Finn-Politiet er ute i stor stil og patruljerer annonsene hvor både det ene svada mer enn det andre blir kommentert, påpekt eller diskutert. De folka der er sprøere en Kellog's Cornflakes :crazy: De er gjerne gjengangere i diverse kommentarfelt på nyhetsnettsider og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid gøy når man skriver med svære bokstaver "INGEN INNBYTTE" og folk kommer med alt mulig av tullete innbytteforslag :P På e61 gikk alt via mail da jeg jobba litt ugunstig, hadde hele samtalen med kjøper på mail. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Shattered skrev:

Alltid gøy når man skriver med svære bokstaver "INGEN INNBYTTE" og folk kommer med alt mulig av tullete innbytteforslag :P På e61 gikk alt via mail da jeg jobba litt ugunstig, hadde hele samtalen med kjøper på mail. 

Husker jeg skrev i annonsen på E90n at jeg ikke var interessert i innbytte, men likevel fikk jeg spørsmål om jeg ville bytte i en Opel Insignia 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Z3 1.9 140hk

https://www.finn.no/174971305

Selger skriver at dette er 1 av 100 produserte. Det kan da umulig stemme? Det gjør den skjeldnere enn z3m. Bruke james bond som salgstekst er også litt oppbrukt på disse.

Jeg styrer unna selgere som tøyer grensene på denne måten i salgsteksten. Det viser at dem må få solgt bilen eller har noe å skjule.

Bilen i seg selv er jo fin da :) mangler bare sportsseter. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Evopower skrev:

Z3 1.9 140hk

https://www.finn.no/174971305

Selger skriver at dette er 1 av 100 produserte. Det kan da umulig stemme? Det gjør den skjeldnere enn z3m. Bruke james bond som salgstekst er også litt oppbrukt på disse.

Jeg styrer unna selgere som tøyer grensene på denne måten i salgsteksten. Det viser at dem må få solgt bilen eller har noe å skjule.

Bilen i seg selv er jo fin da :) mangler bare sportsseter. 

 

Her har nok selger bommet totalt. Den såkalte "Bond Edition" skal vel strengt tatt ha beige interiør og plater rundt om bilen som forteller at det er en av special edition bilene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Evopower skrev:

Z3 1.9 140hk

https://www.finn.no/174971305

Selger skriver at dette er 1 av 100 produserte. Det kan da umulig stemme? Det gjør den skjeldnere enn z3m. Bruke james bond som salgstekst er også litt oppbrukt på disse.

Jeg styrer unna selgere som tøyer grensene på denne måten i salgsteksten. Det viser at dem må få solgt bilen eller har noe å skjule.

Bilen i seg selv er jo fin da :) mangler bare sportsseter. 

 

Ser ikke ut til å være noe spesielt med denne nei. Ble ikke levert med radio originalt heller. Kun klargjort i følge VIN-decoder.
Z4-felger som står på nå. Eneste som drar dette mot Bond-Z3en er vel fargen og motorstørrelse. Bondbilen hadde beige interiør og andre felger 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...