Gå til innhold

Idiotparkeringstråden!


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
På 26.11.2022 den 17.17, MagnusAG99 skrev:

Dagens kødd pris går til han her, står longside med henger over TO HC plasser... Greit nok å stå longside når man har henger, men ikke gjør det over HC plassene... Føler jeg blir spesielt irritert av sånn her siden jeg er handicap`a og bruker HC plasser jevnlig. (Og nei, det var ikke noe HC kort i ruta, han kom alene ut til bilen med 4 svære poser i henda også, så sto han der i 10 min ekstra å fikla på telefon). 

20221126_155020229_iOS.jpg

Samme fyren, samme bilen, samme henger`n, samme butikken, ny idiot-parkering.

Håper han har hekta henger`n fast ordentlig...

20230927_180748926_iOS.thumb.png.3e3a2aa05fa376ec3d2039fb39f23093.png

 

 

20230927_180920413_iOS.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Dette var jo selvforskyldt, Thomas.

I slike tilfeller er det jo normal folkeskikk å parkere litt nærmere den andre bilen for å lage plass til en til ved siden av snøfonna. Og når du er egoist kan slike ting skje. I og med at du fortsatt har plass til å komme inn førerdøra, så vil jeg si at det er helt innafor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Fullt forståelig at folk gjør det der. Jeg oppdaget en saftig parkeringsbulk (av typen sparket opp døra i siden) i i4en her for litt siden, så nå foregår alle parkeringer av ta-seg-tilrette-slaget. 
 

Dette er for så vidt det eneste positive med kameraparkering. Parkeringsvakter er jo nærmest forduftet. :wub:

D8F56461-7179-48D2-9052-CE59F96BA99C.thumb.jpeg.b5dbafd6f2a4fb272343f33912315221.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Saltkjelen skrev:

Fullt forståelig at folk gjør det der. Jeg oppdaget en saftig parkeringsbulk (av typen sparket opp døra i siden) i i4en her for litt siden, så nå foregår alle parkeringer av ta-seg-tilrette-slaget. 
 

Dette er for så vidt det eneste positive med kameraparkering. Parkeringsvakter er jo nærmest forduftet. :wub:

D8F56461-7179-48D2-9052-CE59F96BA99C.thumb.jpeg.b5dbafd6f2a4fb272343f33912315221.jpeg

Veldig kjedelig med P bulker. Jeg står lengst unna alt og alle når jeg parkerer. Hvis du ikke har fått fikset bulken, så har jeg god erfaring med Willy hos Norteknikk med smart repair, kommer hjem til deg og fikser.https://norteknikk-as.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan skjønne han i Spania. Vært der én gang ifm. jobb. Det ble en leiebil, skulle ha vært en 3-serie "eller tilsvarende". Utleiefirmaet prøvde selvfølgelig å gi med en Renault fordi F30en var utlånt og da begynte "diskusjonen" på hva tilsvarende egentlig betyr. Endte til slutt opp med en Audi Q3 med fisemotor på så vidt over 100hk. Superforsikring ble det også, for det var umulig å skjønne hva de ulike forsikringene dekket. Så her var det bare å bulke i vei uten egenandel. Inspiserte allikevel bilen før avreise og den så fin ut.

Ved ankomst hotellet parkerte jeg lengst unna alle. Det var heller ikke noe bil ved siden av meg ved avreise 2 dager etterpå. Det hadde derimot kommet to saftige bulker:

20180929_121748.thumb.jpg.f1a8b23fe4725f60c9d9c0d9a2489424.jpg

Jeg var rimelig satt ut av at noen ikke bare hadde smelt opp døra såpass hardt inn i min dør, men også av at de deretter presterte å kjøre 20 cm til og smelle døra like hardt en gang til. Selvfølgelig ingen lapp med kontaktinfo. Den største overraskelsen kom derimot ved innlevering. Jeg sa ifra at døra var blitt bulket, så jeg lurte på hva det hadde kostet om jeg ikke hadde hatt all-inclusive forsikring. Da kom fyren bort med en sjablong og undersøkte skaden. Bulkene gikk rett gjennom "testen", han pekte på det ene hullet i sjablongen og sa at jeg måtte visst lage en skade på størrelse med en plomme eller større for at det skulle bli noe sak, så dette her var jo bare "lol" og ikke noe å bry seg om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...