Kolstad Jr. Skrevet Mars 13, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2023 4 timer siden, Skulebollen skrev: Funsport blir nok meget artig! Kunne virkelig tenkt meg og vere med selv. Vi har virkelig trua ja! Første løpet blir 8-timer her på ACR 17-18 Juni. Blir jo tvunget til å få e39'n eu godkjent da, så det er vel ikke så ille. Dessverre synd at den har luke, da den må poppes igjen eller sveises .. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mars 27, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2023 (endret) Fikk kjørt litt på isen i helga 👍 Riktignok ikke BMW-relatert, men får krydre tråden med litt Subaru sidelengs action 😊 received_6046844892089235.mp4 received_2822808074523479.mp4 received_552420430207552.mp4 Ble noen BMWer mindre også.. Skavlene var som å treffe betong. Endret Mars 27, 2023 av Kolstad Jr. Lars89, mslello og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mai 22, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2023 Da ble det omsider ny bil. Kjørte totalt over 300 mil på 4 dager, Mo i Rana-Stavanger. Innbytte i 730d'en og ny bil ble da en 2012 640d Gran Coupe med 80 000km. Meget vra utstyrt bil, bestilt ny av Strandveien Auto i Trondheim som demobil, altså kode 999. Space Grey eksteriør med sort interiør, nappa skinn og alcantara seter, samt alcantara taktrekk. B&O lydanlegg, ACC (4/5 knapper), adaptivt understell, styring og bakhjulsstyring (ikke X-drive). Adaptive LED, glasstak, 4-soners klima, gardiner i bakruten og sideruter. ++++ I tillegg fikk bilen Hartge eksos montert av Strandveien i 2012. Fikk beholde alpinahjulene fra 7-ern, og dette satt perfekt. MagnusAG99, Morten B, Lars S og 27 andre reagerte på dette 30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Mai 22, 2023 Share Skrevet Mai 22, 2023 Et av verdens lekreste karosseri Gratulerer med ny lekker bil Ron Jeremy, Kolstad Jr., hanssae og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mai 22, 2023 Share Skrevet Mai 22, 2023 (endret) Gratulerer med en helt fantastisk nydelig bil 😍 må være en drøm å kjøre rundt i en sånn! Det er kanskje vanskelig å sammenligne, men hvordan er denne kontra F01’n? Endret Mai 22, 2023 av norbakken Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mai 22, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2023 21 minutter siden, Snagg30 skrev: Et av verdens lekreste karosseri Gratulerer med ny lekker bil Tusen takk! 😁 12 minutter siden, norbakken skrev: Gratulerer med en helt fantastisk nydelig bil 😍 må være en drøm å kjøre rundt i en sånn! Det er kanskje vanskelig å sammenligne, men hvordan er denne kontra F01’n? Hjertelig! 😍 Vel, jeg fikk jo kjørt F01 i 150 mil, deretter denne i 150 mil. F01 min føltes egentlig veldig annerledes. Jeg følte jo at det var en nydelig bil og kjøre, men 6-ern er i en helt annen liga.. Hvordan de klarer å lage noe som føles så komfortabelt og sporty samtidig, er meg et under. Langs norske landeveier har jeg aldri opplevd noe så fantastisk som 6-ern! Slår alt jeg tidligere har kjørt når det kommer til kombinasjonen mellom komfort og kjøreegenskaper. Tror faktisk den er stillere inni kupeen enn 7-ern var, da den hadde noe vindstøy fra siderutene, som denne ikke har. Føles som en bedre bygd bil også enn hva min F01 føltes som, selv om min var gått lite (130 000km). hanssae, Orjan, norbakken og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HakonLimseth Skrevet Mai 22, 2023 Share Skrevet Mai 22, 2023 (endret) Gratulerer med ny bil, sleng gjerne på noen bilder av interiøret! De felgene satt som ett skudd 👍 Endret Mai 22, 2023 av HakonLimseth Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mai 22, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2023 13 minutter siden, HakonLimseth skrev: Gratulerer med ny bil, sleng gjerne på noen bilder av interiøret! De felgene satt som ett skudd 👍 Skal prøve å få tatt noen OK interiør bilder 👍 Takk for det 🤩 HakonLimseth reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mai 23, 2023 Share Skrevet Mai 23, 2023 Gratulerer så mye med utrolig lekker bil! Gleder meg til å se interiøret i denne. ALPINA-felgene satt som et skudd! Er det Adaptive Drive på den? Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Mai 23, 2023 Share Skrevet Mai 23, 2023 Gratulerer med ny bil ☺️ Med det karroseriet og dei felgene så er det ikke nødvendig for meg å øse på med superlativer , det sier seg selv 🤩 🤩 🤩 Kolstad Jr. og Orjan reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 23, 2023 Share Skrevet Mai 23, 2023 Fantastisk flott, gratulerer så mye! Meget lekkert oppsett Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Mai 23, 2023 Share Skrevet Mai 23, 2023 Gratulerer med nydelig bil😍 Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mai 23, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2023 Tusen takk, alle sammen 😊 Godt å høre at jeg ikke er alene om å like disse 6-erne 👍 2 timer siden, papertiger skrev: Gratulerer så mye med utrolig lekker bil! Gleder meg til å se interiøret i denne. ALPINA-felgene satt som et skudd! Er det Adaptive Drive på den? Den har adaptive drive ja 👍 Skal prøve å få tatt noen interiørbilder i ettermiddag/kveld! papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mai 23, 2023 Share Skrevet Mai 23, 2023 godt det fortsatt er mulig å få kjøpt nyere bmw uten x-drive ! på en så stor og tung bil hadde ivertfall jeg verdsatt 4 hjulstyring over 4 hjulsdrift ! meget flott bil med alpinahjula ! Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 23, 2023 Share Skrevet Mai 23, 2023 Nydelig bil du har anskaffet deg her .😊 6 serie er kremen både to og fire dørs det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå