Fredrik 90 Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Det er jo bra at folk er flinke til å betale på tiden, selv har jeg alltid hatt stor respekt for kredittkort. Har stort sett brukt det til netthandling og utenlandsturer, og da blir jo selvsagt regningen betalt på tiden. Er ikke noe fan av å utsette betalinger, liker å bli ferdig med ting. 365 kortet mitt ble utelukkende brukt til drivstoff og fungerte for meg som ett rent drivstoff kort. Jeg ser Esso har ett Mastercard som gir 40 øre avslag på pumpeprisen, mulig jeg går for det i påvente av at ting kanskje endrer seg. Passer bra med Esso siden de har 98 og har stasjon ca 4 minutter hjemmefra...som på toppen av det hele er distriktets billigste stasjon.
Saltkjelen Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Det beste alternativet nå til dags er vel DNB mastercard som gir 3% rabatt (4% med SAGA/PB). Når vi er på rundt kr. 20 per liter blir det fort 70-100 øre i avslag. fupsaker og Fredrik 90 reagerte på dette 2
awt Skrevet 16 timer siden Forfatter Skrevet 16 timer siden …og kombinerer man det med Coop-medlemskap registrert hos Cirkle K sin kundeklubb (extra) får man 45 øre der også. mr.pingu og fupsaker reagerte på dette 2
Marius2002 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Da ble den nye Model Y lansert i Norge også. Jeg kan like interiøret bedre, men utvendig ble den bare enda mer lik de kinesiske bilene og et steg ned i mine øyne. Ikke at førstegenerasjon er et glansbilde, den ligner stadig en frosk.
GtiGtr Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Prisen går nok greit ned når dei er tomme for gamletypen i Drammen
Eystein Ose Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 1 time siden, Marius2002 skrev: Da ble den nye Model Y lansert i Norge også. Jeg kan like interiøret bedre, men utvendig ble den bare enda mer lik de kinesiske bilene og et steg ned i mine øyne. Ikke at førstegenerasjon er et glansbilde, den ligner stadig en frosk. Synes TM3 fikk et voldsomt løft med facelift. Men dette var i feil retning ja, ligner på en Xpeng
Marius2002 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 1 minutt siden, GtiGtr skrev: Prisen går nok greit ned når dei er tomme for gamletypen i Drammen Ja, men denne nye har "boost" med i launch-pakken. Det i seg selv er jo noen lapper. Ellers vil nok prisen falle i kjent Tesla stil når de går tomme for modeller De selger unna demomodeller med RWD allerede greit rimelig nå og regner med at enten det blir en bedre rentekampanje enn 2,99% (de kjørte jo 0,99% i februar i fjor) eller at prisene synker på alle utgaver av den gamle. Men de har vel aldri vært så "billig" som nå heller. TMY kostet jo over 700000,- da den kom i 2021/2022(husker ikke årstall). Samtidig holder Tesla på med utvikling av nytt batteri som ikke er i denne - alt-i-alt er utgående modeller et bedre kjøp enn sålenge. @Eystein Ose Enig, TM3 fikk seg et løft og er vanskelig å slå med tanke på "bang for bucks" idag. Da snakker vi nybil såklart TMY er verken nå eller vil bli et glansbilde og at de gjør den enda mer lik Xpeng og andre er heller ikke i rett retning. Eystein Ose reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Har funnet ut at jeg skal hilse på Tesla eiere på denne måten…Heil Musk 😬
Marius2002 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden @Fredrik 90 Tøffing, men med litt historie i minne så kan du gjøre samme hilsen til både VW/Porsche-eiere og BMW-eiere tambur4 og E.C. reagerte på dette 2
KireS Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 1 time siden, Marius2002 skrev: Ja, men denne nye har "boost" med i launch-pakken. Det i seg selv er jo noen lapper. Ellers vil nok prisen falle i kjent Tesla stil når de går tomme for modeller De selger unna demomodeller med RWD allerede greit rimelig nå og regner med at enten det blir en bedre rentekampanje enn 2,99% (de kjørte jo 0,99% i februar i fjor) eller at prisene synker på alle utgaver av den gamle. Men de har vel aldri vært så "billig" som nå heller. TMY kostet jo over 700000,- da den kom i 2021/2022(husker ikke årstall). Samtidig holder Tesla på med utvikling av nytt batteri som ikke er i denne - alt-i-alt er utgående modeller et bedre kjøp enn sålenge. @Eystein Ose Enig, TM3 fikk seg et løft og er vanskelig å slå med tanke på "bang for bucks" idag. Da snakker vi nybil såklart TMY er verken nå eller vil bli et glansbilde og at de gjør den enda mer lik Xpeng og andre er heller ikke i rett retning. Jeg betalte rundt 500k for Y i 2021 så her husker du nok feil Marius2002 reagerte på dette 1
Marius2002 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 12 minutter siden, KireS skrev: Jeg betalte rundt 500k for Y i 2021 så her husker du nok feil Neida, da steg prisen. Jeg ser en på Y-gruppen skrev han betalte 670 nå. Jeg vet om et ektepar som betalte ca. 700’ også. Det kan jo være med både annen lakk og vinterhjul og det andre de tilbyr. 🤷♂️ Samme på et forum at i august 2022 kostet dyreste LR 675000,- men dette var jo den tiden hvor alle skulle ha elbil og prisene på brukte var det samme eller mer(!) enn nye da det var leveringsproblemer over hele linja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå