E36 318i Skrevet September 27 Skrevet September 27 4 minutter siden, Eystein Ose skrev: Hadde ikke dykka nok i saken til å få med meg det ikke var BMW. Mercedes høres soklart hjemme under annet / off topic! Så du har fått med deg nok til å irettesette meg og si at det ikke hører hjemme i OT-tråden, men ikke at det ikke er en BMW? Jeg hadde nok ikke startet en tråd her i OT om jeg hadde visst det var her postene hørte hjemme.. Jeg mener, som jeg sa, eller som jeg sier nå, følte det var bedre å poste i OT-tråden enn enn å starte en egen Hadde det vært en BMW, hadde jeg jo postet en tråd i teknisk.... Eystein Ose reagerte på dette 1
Rune-K Skrevet September 27 Skrevet September 27 13 timer siden, E36 318i skrev: Så du har fått med deg nok til å irettesette meg og si at det ikke hører hjemme i OT-tråden, men ikke at det ikke er en BMW? Jeg hadde nok ikke startet en tråd her i OT om jeg hadde visst det var her postene hørte hjemme.. Jeg mener, som jeg sa, eller som jeg sier nå, følte det var bedre å poste i OT-tråden enn enn å starte en egen Hadde det vært en BMW, hadde jeg jo postet en tråd i teknisk.... Jeg synes flesteparten her inne kunne brukt teknisk forumet mye mer. Det er for gjort og skrive alt i O.T. også bare forsvinner det i mengden. Vi får alle skjerpe oss litt tenker jeg også kunne nok moderatorene flyttet endel over til teknisk men de har nok mer enn nok annet og finne på. Akkurat bremserør skiller det ikke veldig mye på BMW og MB så jeg tror ikke mange hadde blitt grinete om den hadde kommet rett i teknisk. Fredrik 90 og E36 318i reagerte på dette 2
Fredrik 90 Skrevet September 27 Skrevet September 27 Men helt seriøst, kan dere ikke bruke teknisk delen på forumet litt mer? Det er helt greit med enkle tekniske spørsmål her i tråden, spørsmål som krever kanskje ett til to svar. Men over flere sider som i dette tilfellet? Jeg må bare si at jeg er nå jævlig lei av å lese om det bremserøret ditt @E36 318i…og jeg er åpenbart ikke alene om å reagere på dette. Selvsagt kan man på forum og i kommentarfelter bare scrolle forbi det som er uinteressant….men ikke over FEM FAENS SIDER!! Dere i moderator panelet må også være litt mer på ballen når ting sklir ut sånn som det gjør her. Jeg med flere bruker bare mindre og mindre tid på Bimmers.no etterhvert fordi det er mye rot, fjas, reklame og lite aktivitet. Kvasi og Eystein Ose reagerte på dette 2
E36 318i Skrevet September 27 Skrevet September 27 Åja hei, @Fredrik 90 Lurte på når du skulle skrive noe Ville bare si at dette holder. Jeg beklager til dem som har reagert. Var trivelig å innom Bimmers en svipptur, men dette er helt latterlig
Saltkjelen Skrevet September 27 Skrevet September 27 Jeg tror @E36 318i har forstått poenget uten at man trenger å høvle noe mer over han nå. Jeg er helt enig i at det ble mye bremserør, men strengt tatt er ikke en fem siders diskusjon om bremserør noe annet enn en hvilken som helst annen diskusjon om et bestemt tema på samme antall sider. Vi ønsker å ha høy takhøyde for ting her inne og dette resulterer i at man også i enkelte tilfeller avventer situasjonen for se an utviklingen før man må inn å moderere på ting som sklir fullstendig ut. På en så stor nettside som dette etter hvert har blitt, er det umulig for oss å komme over absolutt alle innlegg og vite hva som skjer i alle bauger og kanter. Vi er derfor avhengig av at folk rapporterer det som ikke hører hjemme eller kommer med en heads up på ting som ikke er greit. Om man mener det er mye rot, fjas, reklame eller at vi ikke er nok på ballen, så tenker jeg det helt sikkert er rom for å kunne bidra i moderatorteamet selv. ///M-ini95 og laffe reagerte på dette 2
Kvasi Skrevet September 27 Skrevet September 27 Tilbake til E60 nå syns jeg. Enig i at det fremdeles er fine biler og at Bangle fortjener en klapp på skulderen. Og nå skrev jeg bevisst ikke E6x for ræva på stasjonsvogna er drit stygg og passer ikke på bilen i det hele tatt. Men, det er noe som er litt feil med formen på nyrene på de og jeg klarer ikke helt å sette fingeren på hva.
Daniel. Skrevet September 27 Skrevet September 27 Er vel teknisk sett Davide Arcangeli som stod for designet på E60.
laffe Skrevet September 27 Skrevet September 27 39 minutter siden, Kvasi skrev: Tilbake til E60 nå syns jeg. Enig i at det fremdeles er fine biler og at Bangle fortjener en klapp på skulderen. Og nå skrev jeg bevisst ikke E6x for ræva på stasjonsvogna er drit stygg og passer ikke på bilen i det hele tatt. Nå er er jeg på min andre E61 så ble skikkelig provosert her😅 Neida, satt faktisk å tenkte på litt det samme i går at helheten i designet på E60n er bedre og at bakenden henger bedre sammen med fronten der. E60 baklyktene er jo også litt utradisjonell BMW ved å ikke være særlig mye bredere enn høyden lykta.
Kvasi Skrevet September 27 Skrevet September 27 18 minutter siden, laffe skrev: Nå er er jeg på min andre E61 så ble skikkelig provosert her😅 Neida, satt faktisk å tenkte på litt det samme i går Ingenting galt med å ha E61 asså, vi som liker fine biler erkjenner at det fins andre folk som ønsker å kjøre BMW og samtidig ha plass til flere kubikkmeter med tyvegods bak i en landeveiskrysser som jo femserien er 🙂 laffe reagerte på dette 1
Markus E30 Skrevet September 28 Skrevet September 28 Hva? E61 har jo en kjempe pen bakende🤤 laffe, Shattered, Saltkjelen og 1 annen reagerte på dette 4
Skulebollen Skrevet Mandag kl. 11:06 Skrevet Mandag kl. 11:06 Hoi! Har kjøpt Zimmerman skiver til min g31 530d. Disse er merket med høyre og venstre på skiva. Men ser at "lufterillene" i skiva går motsatt vei på dei originale. Noen som har formening om dette har noe å bety?
Otis Skrevet Mandag kl. 12:42 Skrevet Mandag kl. 12:42 Veldig pussig. Om man tenker på slisser i skiva, så skal de jo gå mot fartsretningen for da kaster de varmen lettere ut. Har de bommet på Zimmermann eller BMW?
Haug530D Skrevet Mandag kl. 14:42 Skrevet Mandag kl. 14:42 På 27.9.2025 den 23.02, Kvasi skrev: Tilbake til E60 nå syns jeg. Enig i at det fremdeles er fine biler og at Bangle fortjener en klapp på skulderen. Og nå skrev jeg bevisst ikke E6x for ræva på stasjonsvogna er drit stygg og passer ikke på bilen i det hele tatt. Men, det er noe som er litt feil med formen på nyrene på de og jeg klarer ikke helt å sette fingeren på hva. I starten så ble jeg likksom ikke helt enig med meg selv om jeg skulle like deisgnet til Bangle, men etter en stund så har det grodd litt på meg og jeg liker egentlig E60 mer og mer, har jo da også kjøpt en som prosjekt/arbeidsbil da og av hva det jeg har skrudd på denne bilen til nå så er den iallefall en lettskrudd bil om ikke annet, bakfanger går av på 10min ca, innsug på M47 i dette karosseriet går av på 10min ca og ellers så er det meste lettskrudd, bytte clutch også.
Haug530D Skrevet Mandag kl. 14:45 Skrevet Mandag kl. 14:45 (endret) 3 timer siden, Skulebollen skrev: Hoi! Har kjøpt Zimmerman skiver til min g31 530d. Disse er merket med høyre og venstre på skiva. Men ser at "lufterillene" i skiva går motsatt vei på dei originale. Noen som har formening om dette har noe å bety? Vanskelig og se, men om det der er i kjøreretningen så ser ju Zimmerman skivene ut for at de vil trekke luft inn i skivene og man vil jo ha så kald luft som mulig, mens BMW sine da kaster luften ut, vil tro det skal være slik at luften skal trekkes inn. Endret Mandag kl. 14:49 av Haug530D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå