Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, E.C. skrev:

Det var de som ikke var så kjempegira da de ikke hadde koblingsskjema fra Hegel fritt tilgjengelig, men jeg skal purre en tur på de før det potensielt sendes nordover.

OK. Synd! Får håpe de kan hjelpe deg. Er ofte innom butikken deres også, mye fint der. 

Skrevet
2 timer siden, E.C. skrev:

H160.

Brummer gjennom høyttalere og ikke i kabinett forresten.

Send en mld til Rune (RJ) og spør, han vet sikkert hva det kommer av. 

Han jobber btw inne i fjellet på dagtid og der funker ikke tlf. 

Skrevet
På 8.11.2025 den 23.55, Espen.st skrev:

Bare en liten ski tur ned fra mount everest🫣https://youtu.be/cjZvFY6__qw?si=XPV4IuxnnSG9D6Go

Shit. Det må være det mest Red Bull’ete jeg har sett 😳

På en side skal det bli kjekt med snø, en blir jo giret av å se dette for å komme seg opp i bakken, på brett riktignok for min del. Synd mitt kne tok kvelden etter en runde på rullebrett i høst, legen ristet på hodet og minte meg på alderen min. Så da var vel offisielt karrieren med Big Jumps og rail over, det samme med rullebrett og hopp og sprett der også. Men kan enda kjøre/cruise, så klamrer meg fast til det og får bli med på "old boys"-kveldene i skatehallen… På en annen side med vinter så ser jeg ikke frem til mørke dager, isete veier, trafikkaos og snømåking. Liker sommeren best 🤔

Skrevet

I dag hentet jeg meg min nye bil. Virkelig en milepæl for meg, både karrieremessig og som i en «lille or3 ville vært svært begeistret» måte. Slenger med et bilde, takk til alle som ga meg tips her på forumet 😄IMG_1669.thumb.jpeg.02378cd50252033b334cc9ebfe9af450.jpeg

Skrevet
7 minutter siden, or3 skrev:

I dag hentet jeg meg min nye bil. Virkelig en milepæl for meg, både karrieremessig og som i en «lille or3 ville vært svært begeistret» måte. Slenger med et bilde, takk til alle som ga meg tips her på forumet 😄IMG_1669.thumb.jpeg.02378cd50252033b334cc9ebfe9af450.jpeg

Gratulerer 🥳 

Skrevet
10 minutter siden, or3 skrev:

Deilig! Gratulerer :D håper det kommer en tråd. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...