Daniel. Skrevet Lørdag kl. 22:15 Skrevet Lørdag kl. 22:15 16 timer siden, Haug530D skrev: kjøpte 10stk 17x9 og 10stk 19x11 hos Aliexpress til den svimlende sum av 11,22$ mva inkludert. Hvordan var kvaliteten på disse da? Sett enkelte har opplevd at "uoriginale" emblemer faller av etter kort tid
Ron788m Skrevet Søndag kl. 08:01 Skrevet Søndag kl. 08:01 9 timer siden, Makky123 skrev: Sjekk bimmerdeler.no og mlbildeler.no Med bmw CCN medlemskap får du noe rabatt også Fant ikke original BMW der dessverre 🤔
Haug530D Skrevet Søndag kl. 08:29 Skrevet Søndag kl. 08:29 10 timer siden, Daniel. skrev: Hvordan var kvaliteten på disse da? Sett enkelte har opplevd at "uoriginale" emblemer faller av etter kort tid Har bare montert 1 av de på ene felgen på E39 bil som jeg kjøpte i fjor "Neste Prosjekt" bilen har stått i ro siden jeg kjøpte den så jeg kan ikke svare på kvalitet under bruk. Daniel. reagerte på dette 1
Makky123 Skrevet Søndag kl. 15:53 Skrevet Søndag kl. 15:53 7 timer siden, Ron788m skrev: Fant ikke original BMW der dessverre 🤔 Nei, for original må du nok til forhandler eller GS, Koed etc.
awt Skrevet i går, 06:21 Forfatter Skrevet i går, 06:21 På 21.6.2026 den 0.15, Daniel. skrev: Hvordan var kvaliteten på disse da? Sett enkelte har opplevd at "uoriginale" emblemer faller av etter kort tid Mulig verden har gått fremover der også, men tidligere ble de uoriginale veldig fort "blasse". Daniel. og Marius2002 reagerte på dette 1 1
Fredrik 90 Skrevet i går, 07:53 Skrevet i går, 07:53 https://www.amcar.no/aktuelt/frp+med+omfattende+stortingsforslag+for+entusiastkjoretoy.html FRP og Amcar jobber nå for å innføre avgiftsfritak for biler som er 15 år gamle og eldre. Altså de senker dagens grense for avgiftsfritak på 20 år med hele 5 år. Jeg antar da at de også justerer dagens bruksfradrags tabell slik at en 10 år gammel bil får 95 prosent bruksfradrag. Dette skal behandles politisk først, men når vi ser hva Amcar og FRP har fått banka igjennom før så er det store sjanser for at dette blir noe av. Så til neste år så kan biler som F10 M5, E92 M3 og F01 760i bli helt avgiftsfrie. Eller hvis du bare vil ha deg en solid og bra trekkvogn så kan du importere en ryddig "low miles" E70 LCI i stede for å kjøpe en utkjørt bil på Finn.no. Jeg krysser fingrene for at dette går veien 👍 Ron788m, Makky123, ehaugsnes og 8 andre reagerte på dette 10 1
Otis Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Nå pleier ikke jeg å dele all verdens med info om meg selv på nettet, da jeg ikke helt har det i meg. Men jeg gjør ett unntak. Klarte MC lappen i dag, så vet dere det. Ampera, ///M-ini95, papertiger og 17 andre reagerte på dette 20
Orjan Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Gratulerer med mc-lappen! Otis reagerte på dette 1
laffe Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden 1 time siden, Otis skrev: Nå pleier ikke jeg å dele all verdens med info om meg selv på nettet, da jeg ikke helt har det i meg. Men jeg gjør ett unntak. Klarte MC lappen i dag, så vet dere det. Gratulere 👍 tror jeg spotta x5'n din med en rød L bakpå her om dagen også så antar du ikke er alene i husstanden med å drive med oppkjøring🙂 Blir det to-hjula BMW også nå? Otis reagerte på dette 1
Otis Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden 18 minutter siden, laffe skrev: Gratulere 👍 tror jeg spotta x5'n din med en rød L bakpå her om dagen også så antar du ikke er alene i husstanden med å drive med oppkjøring🙂 Blir det to-hjula BMW også nå? Helt korrekt! Jeg holder på med opplæring av min eldste datter. Det er en fin ting, enn så lenge. Jeg har allerede kjøpt meg en BMW F650GS fra 2007. Den er blå. Har gått 113kkm. Jeg tror det har vært en skolesykkel for Heimdal kjøreskole, de er kjent for å ha GS sykler. Det viktigste for meg var en grei/billig nybegynner sykkel. Den er relativt lett, også likte jeg sittestillingen. Marius2002, laffe, Eystein Ose og 1 annen reagerte på dette 4
laffe Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden 6 minutter siden, Otis skrev: Helt korrekt! Jeg holder på med opplæring av min eldste datter. Det er en fin ting, enn så lenge. Jeg har allerede kjøpt meg en BMW F650GS fra 2007. Den er blå. Har gått 113kkm. Jeg tror det har vært en skolesykkel for Heimdal kjøreskole, de er kjent for å ha GS sykler. Det viktigste for meg var en grei/billig nybegynner sykkel. Den er relativt lett, også likte jeg sittestillingen. Tøft - kjørte selv opp på en F650GS for lenge lenge siden Otis reagerte på dette 1
papertiger Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Er det noen som oppholder seg i Notodden-området her som evt. kunne vært behjelpelig med å sett på en sykkel for å slippe å kjøpe helt usett? Drar østover i uke 28 på ferie, tenkte å plukke den med meg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå