teerex Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden (endret) 37 minutter siden, Fredrik 90 skrev: En bulkete gammel E61 med ulike felger foran og bak og kollapset luftfjæring kan jeg skjønne, men en E34 er ikke en suspekt bil i 2026. Men jeg lot den ballen ligge død etter opptrinnet 😅 Kjøpte meg en virkelig suspekt 40 år gammel bil forleden, med plass til masse tjuvgods 😇Bør kanskje ikke bruke den på turer til båthavna etter fjøstid.... Endret 23 timer siden av teerex sluquet, laffe, sveigis og 1 annen reagerte på dette 4
Fredrik 90 Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden 9 timer siden, teerex skrev: Kjøpte meg en virkelig suspekt 40 år gammel bil forleden, med plass til masse tjuvgods 😇Bør kanskje ikke bruke den på turer til båthavna etter fjøstid.... Kul klassiker det der, lenge siden jeg har sett en sånn på veien Hadde du en sånn bil som familiebil på slutten av 80 tallet da hadde du oppnådd noe. Pyramide kongen Ole Christan Bach hadde en sånn i 200 20V utgave på slutten av 80 tallet, han hadde også på samme tid en av kun 2 stk Princess 50 i landet på denne tiden. Når han kom i denne ned til båthavna i Sandefjord i 1987 så tror jeg han så alt annet enn suspekt ut (noe det senere viste seg at han absolutt var) teerex reagerte på dette 1
awt Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden @Fredrik 90 Jeg vil påstå det må ha vært en Princess 45 eller 55. Princess 50 kom maaaange år senere. 🙃 Jeg har lest hvert eneste Båtmagasin mange ganger fra oppstarten og ut 90-tallet. 😛
Fredrik 90 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden 1 time siden, awt skrev: @Fredrik 90 Jeg vil påstå det må ha vært en Princess 45 eller 55. Princess 50 kom maaaange år senere. 🙃 Jeg har lest hvert eneste Båtmagasin mange ganger fra oppstarten og ut 90-tallet. 😛 Du har nok rett, det var en 55 han hadde Jeg leste for noen år siden boken "Balladen om Bach" og der var det mye artige fortellinger om denne karen som vel kan kalles Norges største pyramide konge og svindler. Han ødela en propell på denne båten på ferietur til Arendal, da fikk han flydd ned ny propell med helikopter fra Oslo. Artig historie som har gått som en slags vandrer historie her i byen men om som ble bekreftet i boken. Båtmagasinet ja, har alle utgavene fra det første i 1985 til og med 2017 mener jeg. Fattern har abonnert i alle år og donerte kassevis til meg når han rydda loftet for noen år siden. sveigis reagerte på dette 1
teerex Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) 12 timer siden, Fredrik 90 skrev: Kul klassiker det der, lenge siden jeg har sett en sånn på veien Hadde du en sånn bil som familiebil på slutten av 80 tallet da hadde du oppnådd noe. Pyramide kongen Ole Christan Bach hadde en sånn i 200 20V utgave på slutten av 80 tallet, han hadde også på samme tid en av kun 2 stk Princess 50 i landet på denne tiden. Når han kom i denne ned til båthavna i Sandefjord i 1987 så tror jeg han så alt annet enn suspekt ut (noe det senere viste seg at han absolutt var) Ja, denne er en mere "ordinær" Audi 100 CD Avant 5-syl (2226 cc), og den gamle 3-trinns automaten som jeg også har i min -78 Audi 100 GL5E (2144 cc) (som ikke vært ute av garasjen på 30 år dessverre, men en vakker dag) 🙃 CD har elektrisk soltak og vinduer samt cruisekontroll og servostyring i det minste. Blir nok ikke brukt som vinterbil, så quattro var ikke så viktig. Men den er kjørt bare 84k km siden 1999 (første PKK), og 180k km totalt. Disse bilene hadde jo helgalvanisert karosseri og 12 års rustgaranti fra 1985, så satser på at det ikke er så mye rust heller (har ikke inspisert den noe særlig ennå). Men har bestilt 7x15 felger fra Tyskland. Litt små de 6x14 som står på 🙂 Spørs om det går med 205-dekk eller om jeg må holde meg til 195 bredde. Med ET37 kan det bli trangt bak men vi får se. Endret 1 time siden av teerex Ampera og laffe reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå