Lars S Skrevet Lørdag kl. 14:10 Skrevet Lørdag kl. 14:10 34 minutter siden, Dusy skrev: Du har absolutt et godt poeng @Marius2002 Men er det én ting dette forumet har lært meg er at utstyrsnivå har det meste å si 😅 Fra spøk til alvor, så mye som jeg skulle ønske jeg kunne ta meg råd til en i4 M50, så blir det ikke skikkelig uten et passelig utstyrsnivå som kler en slik bil svært godt. Forskjellen med ix3 (heldigvis) er at alle er relativt «full utstyrt».. Når de skriver: Åpen for bud ved rask handel da jeg sikler på en annen bil... så er det bare å prøve seg 420-430’ og da kan man ha gratis bil lenge… Saltkjelen, Dusy, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 3 1
Dusy Skrevet Lørdag kl. 14:37 Skrevet Lørdag kl. 14:37 (endret) 31 minutes ago, Lars S said: Når de skriver: Åpen for bud ved rask handel da jeg sikler på en annen bil... så er det bare å prøve seg 420-430’ og da kan man ha gratis bil lenge… Sinnsykt godt poeng egentlig! Sendte han en melding med et bud, så får vi se.. Endret Lørdag kl. 14:42 av Dusy Marius2002, liffi og Lars S reagerte på dette 1 2
Marius2002 Skrevet Lørdag kl. 15:08 Skrevet Lørdag kl. 15:08 30 minutter siden, Dusy skrev: Sinnsykt godt poeng egentlig! Sendte han en melding med et bud, så får vi se.. Bimmers er et farlig og dyrt sted. papertiger, E.C., Dusy og 2 andre reagerte på dette 5
Dusy Skrevet Lørdag kl. 15:22 Skrevet Lørdag kl. 15:22 12 minutes ago, Marius2002 said: Bimmers er et farlig og dyrt sted. Det er det ingen tvil om..det var en kollega på jobb i sta som ba meg se på BYD. Jeg fikk akutt tinnitus. E.C., Daniel., Markus E30 og 6 andre reagerte på dette 9
liffi Skrevet Lørdag kl. 19:29 Skrevet Lørdag kl. 19:29 6 timer siden, Marius2002 skrev: @Dusy i4M50 billig Billig 🤔 fikk pris på 603 på ny. Ikke spekka med utstyr men noe alla samme tror jeg det var
Dusy Skrevet Lørdag kl. 19:45 Skrevet Lørdag kl. 19:45 Han har fått bud på 450k, ser for meg den bilen ryker et sted mellom der og 460k. Men det blir fortsatt ikke noe BYD for å sirre slik. fupsaker og Marius2002 reagerte på dette 2
Marius2002 Skrevet Lørdag kl. 19:45 Skrevet Lørdag kl. 19:45 5 minutter siden, liffi skrev: Billig 🤔 fikk pris på 603 på ny. Ikke spekka med utstyr men noe alla samme tror jeg det var Ja. Nei det så ut som en godt kjøp om en klarer seg uten alt utstyr. Og hvis man allerede vurderer å fire på kravene på en iX3 for å få få de innenfor budsjett, så kan en likegjerne gøre det samme med i4. Hundebur går også fint til i4, f.eks. versjonen på forrige side, eller legge ned midt baksete og sette et lite hundebur i bagasjerommet med åpning vendt fremover mellom åpningen(se bilde under). Bakovervendt barnesete er kanskje ikke i4s største fordel, men det er nå så. Alt går. Felger kan en kjøpe til etterhvert, en i4 fortjener noe større enn 18. liffi, Dusy og fupsaker reagerte på dette 3
Fredrik 90 Skrevet Lørdag kl. 20:33 Skrevet Lørdag kl. 20:33 5 timer siden, Dusy skrev: det var en kollega på jobb i sta som ba meg se på BYD …tre sekunder senere.. ahj, Dusy og fupsaker reagerte på dette 3
Ingvaldsen Skrevet Lørdag kl. 21:08 Skrevet Lørdag kl. 21:08 1 time siden, liffi skrev: Billig 🤔 fikk pris på 603 på ny. Ikke spekka med utstyr men noe alla samme tror jeg det var idag eller når den ble lansert ?
Dusy Skrevet Lørdag kl. 21:13 Skrevet Lørdag kl. 21:13 @Fredrik 90 det var mer sånn her Fredrik 90 reagerte på dette 1
liffi Skrevet Lørdag kl. 21:20 Skrevet Lørdag kl. 21:20 9 minutter siden, Ingvaldsen skrev: idag eller når den ble lansert ? Ca 14 dager siden. Men var ikke huket av for så mye utstyr.. lurte på og bytte ut i3’n men tok til "fornuften" da kona er såpass glad i den. Ingvaldsen, Marius2002 og Ampera reagerte på dette 3
Slavearbeider'n Skrevet Søndag kl. 10:28 Skrevet Søndag kl. 10:28 Er jeg en av de få her inne som kanskje er like glad i vinter som sommer av helt andre grunner? Marka er fantastisk om dagen og skiføret er upåklagelig i Nordmarka. Sommeren kan vente litt til for min del papertiger, liffi, laffe og 2 andre reagerte på dette 5
Snagg30 Skrevet Søndag kl. 10:31 Skrevet Søndag kl. 10:31 2 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Er jeg en av de få her inne som kanskje er like glad i vinter som sommer av helt andre grunner? Marka er fantastisk om dagen og skiføret er upåklagelig i Nordmarka. Sommeren kan vente litt til for min del Utifra bildene til @Orjan på Instagram tipper jeg dere minst er 2 stykk ellers fine ski forhold på en søndag! Orjan reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet Søndag kl. 11:12 Skrevet Søndag kl. 11:12 Nope, jeg hater snø og vinter. Jeg står på ski og slalåm hvis jeg først er på fjellet, men det er mange år siden nå. Jeg er ekte sørlending og ett sommermenneske, liker sol, båtliv, tørre veier og varme 👍 Kunne hatt syden klima året rundt for min del.
Otis Skrevet Søndag kl. 12:07 Skrevet Søndag kl. 12:07 Jeg venter stadig på nok snø for snøscooter kjøring! Meget dårlig vinter for snøscooter, sålangt denne sesongen. Ettermontert startmotor og kjøpt ny Øhlins demper til understell har jeg også gjort. Skifta til piggdekk på trøsykkel gjorde jeg også, i går. Altfor mye is til å sykle på sommerdekk, som jeg har gjort de siste 4 år. Er helårs syklist til jobb. Orjan reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå