Maxmek Skrevet April 5, 2019 Share Skrevet April 5, 2019 2 timer siden, Daniel. skrev: Typisk at det ikke skal være noe spennende til salgs når jeg faktisk er klar til å kjøpe ny bil 🤣 Hva definerer du som spennende bil da☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 5, 2019 Share Skrevet April 5, 2019 Har en e61 til deg @Daniel. men det vil du vel ikke ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 5, 2019 Share Skrevet April 5, 2019 41 minutter siden, Maxmek skrev: Hva definerer du som spennende bil da☺️ Haha nei er sikkert ikke så spennende, men har i hvertfall funnet ut at jeg ønsker det motsatte av det mesteparten av bilparken er her i Norge F.eks så ønsker jeg IKKE xDrive, bare der forsvinner det en god del biler. 33 minutter siden, Shattered skrev: Har en e61 til deg @Daniel. men det vil du vel ikke ha Sølv pre-LCI med høy km.stand er ikke spesielt interessant nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 5, 2019 Share Skrevet April 5, 2019 Hmm, snakker vi tidenes største løgn? MGunders, sveigis, Evopower og 2 andre reagerte på dette 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 7, 2019 Share Skrevet April 7, 2019 Vet det sannsynligvis ikke lønner seg eller er verdt det, men vet noen om noen bra importfirma som gjerne ikke BARE ser i Tyskland? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind.J Skrevet April 7, 2019 Share Skrevet April 7, 2019 På 5.4.2019 den 21.13, Fredrik 90 skrev: Hmm, snakker vi tidenes største løgn? Mye juks og bedrag fra den kanten ja Først denne påstanden så "dieselgate" hehe. uglefossen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet April 7, 2019 Share Skrevet April 7, 2019 Artig det med vag produkter og deres gode omdømme, tross lav kvalitet på bilene, dieselgate og annet juks å fanteri. Har eid 3 vag produkter. Hver av dem i 1-2 år. Hver av dem rundt 100.000kr i rep i løpet av eiertiden. Alle sammen solgt for å redde økonomien. Men det skulle gå 3 ganger før jeg endelig lærte. Vag er bra innenfor nybilgarantien. Kun det. Jeg kjøper biler som er 10 år+. Har nå en 2007 e61. Etter et halv år, byttet 2 foringer til 600kr ifm EU. Og folk sier bmw er big money waste? Uff.... blir BMW resten av livet tror jeg. uglefossen og Øyvind.J reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 7, 2019 Share Skrevet April 7, 2019 Jeg har kjørt Audi som bruksbil siden 2013. Så langt storfornøyd Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 8, 2019 Share Skrevet April 8, 2019 To kamerater har hver sin Audi. Den ene en A4 Avant med 2.0TDI, han andre en A6 Avant 1.8T. Begge quattro selvfølgelig. A4en har vært i eiers navn i snart 8mnd. A6en rett over et år. Begge har kostet på de over 100 lapper. Jeg blir helt sjokkert når de forteller meg om hva som feiler bilene og hva ting koster. Fikk en Golf 4 1.6 av naboen i 2016. Mao. For vrakpant. Verkstedet fant ikke feilen og byttet deler i øst og vest. Motoren rista voldsomt og gul motorlampe og EPC-lampe etc. tar komptest og finner ut st det er to brente eksosventiler. Fikser toppen og setter sammen med ny vannpumpe og regreim. Alt dette ved 160 000km. Bilen var ellers fri for rust og var hel og fin. Highline og greier.. Siden da har den bare ruslet og gått. Bytta bremselysbryter, skiver rundbaut, to calippere bak(det korroderte hull i den ene og tømte systemet for væske, en fjær bak. Bilen går for lut og kaldt vann og er utrolig bensingjerrig. Har vel runda 210 nå tenker jeg. Allikevel en billig bil spør du meg. Det slår imidlertid ikke min mors gamle E36 316i 1997. Kjøpt i 2001, levert hos hugger i 2016. Påkostet/kostnader under 20000kr på 15 år utover bensin.. Var rusta som tok knekken på den. Bilen gikk som en klokke helt inn på huggertomta.. Øyvind.J reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 8, 2019 Share Skrevet April 8, 2019 Tesla entusiaster er jaggu fine folk... https://www.nrk.no/nordland/her-pagripes-oyelege-i-politiaksjon-_-siktet-for-grovt-bedrageri-1.14500729 Han lopper altså eldre for å finansiere å ha garasjen full av Tesla biler i forskjellige varianter. Han er øyelege og har altså gjort business på å kreve egenandel av eldre og svake, egenandeler de ikke skal betale. https://www.dagbladet.no/nyheter/har-bestilt-sin-attende-tesla/61711489 Til å med vår egen Tesla Bjørn har interjuvet fyren. Her forteller han på vaklende engelsk hvor mange mange Tesla han har, hvor flink å miljøvennlig han er. Han serverer også en historie om at han rappa ut kontakten til brusautomater på bensinstasjoner Danmark for å få strøm til Tesla Roadsteren sin midt på natta. For ett rauhøl egentelig...tjuv i alle ledd.. Jada, det finnes sikkert mange fæle folk som kjører BMW også. Men han her har jo stukket seg litt frem. Jeg er ikke i mot at folk stikker seg frem, jeg bryr meg ikke om janteloven. Men skal du fremstå som "flink" og "se på meg" så får du søren meg ha rent mel i posen.. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ess Skrevet April 9, 2019 Share Skrevet April 9, 2019 23 timer siden, Fredrik 90 skrev: Tesla entusiaster er jaggu fine folk... https://www.nrk.no/nordland/her-pagripes-oyelege-i-politiaksjon-_-siktet-for-grovt-bedrageri-1.14500729 Men BMW-eiere er heldigvis mye bedre: https://www.dagbladet.no/nyheter/samlet-inn-millioner-til-datterens-kreftbehandling---kjopte-bmw/70964899. scoot reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 10, 2019 Share Skrevet April 10, 2019 13 timer siden, Ess skrev: Men BMW-eiere er heldigvis mye bedre: https://www.dagbladet.no/nyheter/samlet-inn-millioner-til-datterens-kreftbehandling---kjopte-bmw/70964899. Som jeg sa, er mange BMW eiere som også har svin på skogen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humpfy Skrevet April 10, 2019 Share Skrevet April 10, 2019 Man kan kanskje konkludere med at det ikke har noe med bilvalg å gjøre, nødvendigvis. Stigmatisering uten rot i virkeligheten... sandersander, tambur4, Ess og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ess Skrevet April 10, 2019 Share Skrevet April 10, 2019 7 timer siden, humpfy skrev: Man kan kanskje konkludere med at det ikke har noe med bilvalg å gjøre, nødvendigvis. Stigmatisering uten rot i virkeligheten... Nettopp. Å knytte bilmerke eller hva det måtte være til visse handlinger eller meninger, blir for dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 10, 2019 Share Skrevet April 10, 2019 På 5.4.2019 den 21.13, Fredrik 90 skrev: Hmm, snakker vi tidenes største løgn? Denna er pålitelig, 61 år gammel og fyra på første etter 1 år uten bruk. Har en 1990 Golf stående og, har ikke bytta annet enn oljer og servicedeler på de 10 åra jeg hadde den i bruk, så noen VW var faktisk ikke så verst sveigis, Marius2002 og Larsinnj reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå