Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har stor sans for Z8; og spesielt Alpina sin versjon som på Alpina-språket har fått navnet "Roadster V8". Den Alpina'en som går i Norge, er en USA-utgave og er bil nr 422 av 555 produserte. (450 USA-utgaver og 105 EU).

USA-Alpina'er har vanlig BMW-chassisnummer siden Alpina ikke har egen produsent status i USA i motsetning til i EU.

Endret av Orjan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt på siden av det vi vanligvis diskuterer her.... Er det noen som har noen tips til ett skikkelig effektivt ugressmiddel. En skikkelig hissig gift som ikke er miljøvennlig, Roundup funker jo ikke nå som den skal være så snill mot miljøet. Har lurt litt på enten diesel eller glykol? Er snakk om under en ugressduk hvor det skal ligge pyntegrus over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roundup er fortsatt like effektivt det, problemet er at den du kjøper i butikken er så utvannet. For og kjøpe sterkere saker så trenger du sprøytebevis. Kjenner du en bonde så er det det enkleste. Han kan kjøpe ordentlig Roundup til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Orjan skrev:

Jeg har stor sans for Z8; og spesielt Alpina sin versjon som på Alpina-språket har fått navnet "Roadster V8". Den Alpina'en som går i Norge, er en USA-utgave og er bil nr 422 av 555 produserte. (450 USA-utgaver og 105 EU).

USA-Alpina'er har vanlig BMW-chassisnummer siden Alpina ikke har egen produsent status i USA i motsetning til i EU.

Liker Alpina twist’en. Men den har litt kjip fjæring 🤔 og litt svakere motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Når selv naturen slår tilbake mot elbiler, da må noen ta hintet. I dag tok ett tre ut en Leaf og en Tesla i Oslo under en storm 😂

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/qLV3J1/voldsomt-lokalt-uvaer-tre-falt-over-flere-biler?utm_source=vgfront&utm_content=row-3

MDG står bak (været og offrene). Du hørte det her først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Når selv naturen slår tilbake mot elbiler, da må noen ta hintet. I dag tok ett tre ut en Leaf og en Tesla i Oslo under en storm 😂

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/qLV3J1/voldsomt-lokalt-uvaer-tre-falt-over-flere-biler?utm_source=vgfront&utm_content=row-3

Ja, jeg tror BMW etter å ha lest denne saken angrer som en hund på planene og utsiktene for en elektrifisert framtid de presenterte på #NEXTGen-arrangementet sitt nettopp. Kan ikke se annet enn at de snur på femøringen og kjører fullt på fossilt igjen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@papertiger

Jeg tror faktisk det var agenter fra BMW og Daimler som kuttet ned dette treet. For å få ett påskudd om at naturen nå slår tilbake mot elbiler. Da kan de stoppe sin satsing på elektrifiserte kjøretøy og heller konsentrere seg om det som de faktisk tjener shitloads med penger på...konvensjonelle fossilbiler 👍

Neida, det er godt man kan fleipe litt 😀

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, TRF skrev:

My point exactly! Jeg lever fint med at ett par elbilforkjempere her er uenige med meg, men jeg har tydeligvis støtte av bossen hos BMW i at europeere flest ikke vil ha elbiler 😀 Her i Norge lever vi i ett nøtteskall når det kommer til elbiler, her er det unntakstilstand i bilmarkedet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...