Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

På 25.10.2019 den 10.59, ahj skrev:

Det er faktisk luken for Defa de har der. Det BMW sa til meg :) 

Er det slik det er ja, sikkert en løsning de gjør kun for politiet da. Kan ikke huske å ha sett dette på noen andre G31 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.10.2019 den 12.56, Fredrik 90 skrev:

Sånn som det blir i Oslo nå så tror jeg det beste hadde vært om en annen Norsk by fikk overta som landets hovedstad. Jeg kan ikke få sagt hvor lykkelig jeg er over at jeg bor her nede i Arendal, langt unna de gale folka som styrer Oslo. Jeg er også glad jeg sjelden har noe i Oslo å gjøre, annet enn hygge og fritid. Dette er det jo selvsagt slutt på nå, så nå legger vi weekendturer til andre byer, jobben legger kurser og seminarer til andre deler av landet. Synd, for Oslo en en veldig fin by som jeg alltid har likt å besøke..

Enten bør vi bytte hovedstad, Kristiansand, Stavanger, Bergen, Trondheim eller gud forby Tromsø bør få tittelen. Så bør vi kutte ALL bistand fra Fisk og olje til Oslo. Så kan de leke kule og hippe foran operaen uten hjelp fra oss.

At det er blitt "inn" å stemme MDG er det ingen tvil over. Mamma og pappa har skjemt dem bort så noen virkelighetsoppfatning skal man ikke kreve av MDG og velgerne. Det blir litt for urettferdig.  

- Vi avvikler Oljeindustrien.. JA! roper de, helt til et klokt hode blant dem krester frem et betydelig, men akk så kjipt spørsmål: Hva skal vi leve av da?? 

- Svaret venter vi fortsatt på. Hele landet kan ikke klippe hår og skjenke kaffe i kopper. Egentlig skulle vi dratt disse treklemmerne helt opp til øst-finnmark. Så kunne de klemme på buskene sine og forøkt å nekte lokalbefolkningen å kjøre dieselbil. Det ville vært et meget interessant skue.

Ellers vil jeg nevne at det marsjerer en masse skjeggete menn i Oslo i dag. De har ramponert en  bodyshop i sin iver etter å kaste lys over en sak som egentlig ikke har noe med Norge å gjøre? - Så, ikke dra til Oslo. Dra heller til sør/vest/nord! :) God helg og lenge leve BMW. 

Endret av Øyvind.J
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe annet er klimastreikende ungdom. Ta fra dem smart telefonen, moteklær, sydenturer og junk food så skal du se at pipa får en annen låt. Det er greit å gå i tog med plakater å kreve at andre foretar en forandring. Men når de vokser opp og ser hvordan samfunnet best fungerer så forandrer de nok mening.

Skjeggete sinte menn har marsjert i Oslo før, den gang oppfordret de til død og fordervelse over nordmenn, kristne, selvstendige kvinner, USA og egentlig alt som ikke var erkemuslimsk. Ledern for det hele viste seg å motta støtte fra nav... Begrepet møkkamann har vel aldri vært mer dekkende. "Berikelsen" kaller sosialistene det... Landet vårt er fullt av respektfulle, hardtarbeidende, ydmyke og trivelige innvandrere som jobber hardt for å være en del av det norske samfunn. Men som i så mange andre tilfeller så hjelper det ikke at de aller fleste oppfører seg, så lenge noen få ødelegger for alle de andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer fra Venstre får jo våte drømmer av disse matcho mennene som graver ned sine døtre og steiner dem til døde for å ha blitt voldtatt utenom ekteskapet.. Heldigvis kun Venstre-damer uten hijab som tillater seg denne fasinasjonen av disse analfabetene. Resten av de MED hijab, ønsker seg nok laaaangt bort fra sine påtvungne ektfeller. Som de har blitt voldtatt av siden de var 9 år eller hva enn den seksuelle lavalder fra Islam er.

Visstnok blitt hipt å bare følge Soros og alle de andre grense-nedleggerne. Synd Erna og de er for nettopp dette, kun for å skaffe seg selv en fet jobb.. På bekostning av millioner av nordmenn. For et kjipt ettermæle. Vi prater jo enda om de gamle: Petter Dass, Olav den hellige osv. Så kommer quislingene i hopetall. Venstre har flest av de.  " jeg ofrer lett mine nærmeste for multikulti" herregud for en gjeng idioter. Og det værste: IDIOTENE SOM STEMMER PÅ DISSE. Heldigvis ikke majoriteten. Jeg har bodd, jobbet og møtt folk i mange fylker i hele Norge og jeg kan si at de fleste er oppegående. Så hvorfor trumfer Islam Krisendommen? Hvorfor tapte Svenskene mot Eu? Svaret er vanskelig, men dog så opplagt:  valgfusk.

 

 

Endret av Øyvind.J
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan vel alle være enige om at og arrangere to slike demonstrasjoner med 2 timers mellomrom bare var dumt men kurderne har i det minste en god sak og slåss for. Skal bli interessant og se når de for evaluert det hvem som startet. 

Da har jeg mye mindre sympati for de tullingene her. https://www.nrk.no/sport/stoppet-kampen-mellom-vif-og-lsk-etter-kasting-av-fyrverkeri-1.14758173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.10.2019 den 10.57, tennbrikket skrev:

Siklet litt på dem, men var usikker på om de var heldekkende? Om man får "snurpet" de helt igjen. Fikk uansett carwise sine fra BilXtra i går, blir nok omlegg i helgen, så skal få testet dem og kommet med en tilbakemelding

Gjør nytten. Virker sterke i håndtakene. Prisen på under 500kr for opp til 20" felg syns jeg også er meget bra. Får en varm anbefaling fra meg hvert fall

15721843135155780885245724524749.jpg

15721855284414204377188308295591.jpg

Endret av tennbrikket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter med planer om roadtrip i Italia. Derav ønsker jeg å leie noe gromt. Aller mest er vel ønsket om å leie noe nyere bil. Bmw står øverst på listen. Blant annet M8, M5, X4M.

Noen som har tips til evt andre biler? Har også tenkt tanken på Ferrari B12 evt. FF (trenger litt bagasjeplass til 2 vanlige trillekofferter/kabinstørrelse)
 

Trenger også tips til seriøse aktører ang. utleie. Som man kan bestille via nett og som ikke har noe tull i ved utleie (typ feil bil, ødelagte biler/manglende oppfølging service) 
 

Har lett litt på nettet og finner svært få som driver med utleie av M-biler.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lifeasiknowit_bmw skrev:

Sitter med planer om roadtrip i Italia. Derav ønsker jeg å leie noe gromt. Aller mest er vel ønsket om å leie noe nyere bil. Bmw står øverst på listen. Blant annet M8, M5, X4M.

Noen som har tips til evt andre biler? Har også tenkt tanken på Ferrari B12 evt. FF (trenger litt bagasjeplass til 2 vanlige trillekofferter/kabinstørrelse)
 

Trenger også tips til seriøse aktører ang. utleie. Som man kan bestille via nett og som ikke har noe tull i ved utleie (typ feil bil, ødelagte biler/manglende oppfølging service) 
 

Har lett litt på nettet og finner svært få som driver med utleie av M-biler.

 

Oppdater gjerne når du vet mer, ang. Priser osv. 😊 Lite gira på å kjøre egen bil i Italia så har tenkt samme tanke selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lifeasiknowit_bmw skrev:

Sitter med planer om roadtrip i Italia. Derav ønsker jeg å leie noe gromt. Aller mest er vel ønsket om å leie noe nyere bil. Bmw står øverst på listen. Blant annet M8, M5, X4M.

Noen som har tips til evt andre biler? Har også tenkt tanken på Ferrari B12 evt. FF (trenger litt bagasjeplass til 2 vanlige trillekofferter/kabinstørrelse)
 

Trenger også tips til seriøse aktører ang. utleie. Som man kan bestille via nett og som ikke har noe tull i ved utleie (typ feil bil, ødelagte biler/manglende oppfølging service) 
 

Har lett litt på nettet og finner svært få som driver med utleie av M-biler.

 

Som @awt har Sixt mye bra utvalg av biler. Blant annet MB AMG GT. Vi leide for to år siden M4 fra Mûnchen flyplass via Sixt. :) 

Veldig morsomt når man går til en egen lounge som bare de som leier litt mer enn standard Golf får tilgang til. Gratis mat og egen person som følger deg til bilen med egen utgang fra flyplassen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, ahj skrev:

Som @awt har Sixt mye bra utvalg av biler. Blant annet MB AMG GT. Vi leide for to år siden M4 fra Mûnchen flyplass via Sixt. :) 

Veldig morsomt når man går til en egen lounge som bare de som leier litt mer enn standard Golf får tilgang til. Gratis mat og egen person som følger deg til bilen med egen utgang fra flyplassen. :) 

Ja! Var inne og så på den. Vurderte egentlig en AMG GTS, men liker BMW sitt førermiljø bedre 🤔. Skal kjøre et godt stykke. Mulig jeg kanskje bør se nærmere på den.

M8 koster jo nærmere 600-700€ per dag 🤣💸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lifeasiknowit_bmw skrev:

Ja! Var inne og så på den. Vurderte egentlig en AMG GTS, men liker BMW sitt førermiljø bedre 🤔. Skal kjøre et godt stykke. Mulig jeg kanskje bør se nærmere på den.

M8 koster jo nærmere 600-700€ per dag 🤣💸

Billig er det ikke nei 😂

Vi betalte over 10k for en M4 en uke. Men for en uke med autobahn og alpene det var :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan anbefale Sixt på det sterkeste, flotte biler, ryddig og seriøst. Har brukt de en del ganger nå, veldig fornøyd. Bukker du i forkant så kan du også få veldige bilmodell selv og ikke bare ta til takke med "liknede". Ypperlig anledning til å forsøke litt forskjellige biler hvis man leier ofte. 

Kunde loungen synes jeg er oppskrytt, har ikke tid til å sitte der å henge. Ser greia med gratis mat da, men når jeg skal hente bil så vil jeg fortest mulig avgårde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...