liffi Skrevet Mars 11, 2022 Share Skrevet Mars 11, 2022 Fikk jo ordna en Lambo på bursdagen til guttungen som sto utenfor skolen når han slutta. Kan tro det ble ståhei når han ble kjørt avgårde 😂 snakkis en stund det!! Ikke like gromt som E34 men … Ampera, fupsaker, low is a lifestyle og 6 andre reagerte på dette 5 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 11, 2022 Share Skrevet Mars 11, 2022 Meeen Mer off topic . greit å få starta opp Corona Gymmen etter alt er åpna igjen. God plan under nedstenging første gang, men ble med planen å lite brukt. Sikkert flere som gikk på den smellen 😂 tennbrikket, Pekka og ahj reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 11, 2022 Share Skrevet Mars 11, 2022 1 time siden, lagunilla skrev: Er det bare jeg som syns det er flaut å hente ungene fra skolen/barnehagen med gromme biler😅? Aldri hentet de med M4n. Mulig jeg begynner å bli gammel👴🏼 Sludder og vas .. Hadde jeg hatt denne ,skulle jeg kjørt overalt og hentet barn ,bestemor ,gangstere osv 😊😊 ahj, HenrikSolberg, E.C. og 5 andre reagerte på dette 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Mars 11, 2022 Share Skrevet Mars 11, 2022 44 minutter siden, liffi skrev: Meeen Mer off topic . greit å få starta opp Corona Gymmen etter alt er åpna igjen. God plan under nedstenging første gang, men ble med planen å lite brukt. Sikkert flere som gikk på den smellen 😂 Fikk faktisk brukt min flittig til sentrene åpnet igjen. Kjøpte bare stang, hantler og noe kabler. Tror kanskje jeg bikka 1500kr i innkjøp. Reiste rett på jula og xxl når det stengte ned. Ble fort skrapa liffi og Pekka reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 11, 2022 Share Skrevet Mars 11, 2022 God helg da ! 🍻 tambur4, fupsaker, Saltkjelen og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maiken Benedicte Skrevet Mars 11, 2022 Share Skrevet Mars 11, 2022 2 timer siden, liffi skrev: Meeen Mer off topic . greit å få starta opp Corona Gymmen etter alt er åpna igjen. God plan under nedstenging første gang, men ble med planen å lite brukt. Sikkert flere som gikk på den smellen 😂 Du fikk vel trent deg på en annen måte 🤪 ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 11, 2022 Share Skrevet Mars 11, 2022 5 minutter siden, Maiken Benedicte Johansen skrev: Du fikk vel trent deg på en annen måte 🤪 Ja jo! Ble en liten utvidelse av familien kan man si … Fredrik 90, Maiken Benedicte og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maiken Benedicte Skrevet Mars 11, 2022 Share Skrevet Mars 11, 2022 2 minutter siden, liffi skrev: Ja jo! Ble en liten utvidelse av familien kan man si … Haha, skikkelig mann du 😉 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Mars 11, 2022 Share Skrevet Mars 11, 2022 3 timer siden, liffi skrev: Fikk jo ordna en Lambo på bursdagen til guttungen som sto utenfor skolen når han slutta. Kan tro det ble ståhei når han ble kjørt avgårde 😂 snakkis en stund det!! Ikke like gromt som E34 men … Du har aldri hentet meg med Lambo på bursdagen min 🥲 Skal huske på det! Marius2002, Fredrik 90, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 11, 2022 Share Skrevet Mars 11, 2022 Eneste som har henta meg på bursdagen min er en ambulanse, er det i samme kategori som en lambo @liffi? gallay, Marius2002, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 11, 2022 Share Skrevet Mars 11, 2022 Jentungen hadde bursdag idag så plukka ho opp på skulen i GT3 😁 Sitter lavt i bøttestolene så ikke mye ho ser men.. 😅 Og til @Lagunilla ja det er flaut! Men skaper gode minner for kidsa 😬 mslello, liffi, lagunilla og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 11, 2022 Share Skrevet Mars 11, 2022 9 timer siden, lagunilla skrev: Er det bare jeg som syns det er flaut å hente ungene fra skolen/barnehagen med gromme biler😅? Aldri hentet de med M4n. Mulig jeg begynner å bli gammel👴🏼 Er faktisk drit flaut 🤣 Spesielt når de forteller andre på skolen at pappa'en min kjører en sportsbil 😅 Marius2002 og lagunilla reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maiken Benedicte Skrevet Mars 12, 2022 Share Skrevet Mars 12, 2022 5 timer siden, Fahad skrev: Er faktisk drit flaut 🤣 Spesielt når de forteller andre på skolen at pappa'en min kjører en sportsbil 😅 Hvorfor? Bedre enn å komme kjørende i en gammel skrall. Skal jo være stolt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 12, 2022 Share Skrevet Mars 12, 2022 Dette må man ikke synes er flaut, 99% av både unger og foreldre synes dette er veldig kult 😀 Også skaper det gode minner for ungene og viser at bil kan være morsomt og kult. De får ørene tytet fulle av lærere om at biler ødelegger miljøet sånn at isbjørner og ekorn dør, og at elbiler er løsningen på all verdens store og små problemer…helt i tråd med lærerplanen virker det som. En tiåring i familien kom å lurte på hvorfor jeg absolutt ville kjøre "eksosbiler", for det var jo ikke bra hadde de lært på skolen. Da må man forklare at det finnes "eksosbiler" som slipper ut veldig, veldig lite farlig eksos..som f eks nyere dieselbiler. Og at disse bilene ofte er helt uskadelige for miljøet, mens man i gamle dager hadde biler uten eksosrensing og bensin som inneholdt skadelig bly 😀 Fahad, HenrikSolberg, Maiken Benedicte og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maiken Benedicte Skrevet Mars 12, 2022 Share Skrevet Mars 12, 2022 10 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Dette må man ikke synes er flaut, 99% av både unger og foreldre synes dette er veldig kult 😀 Også skaper det gode minner for ungene og viser at bil kan være morsomt og kult. De får ørene tytet fulle av lærere om at biler ødelegger miljøet sånn at isbjørner og ekorn dør, og at elbiler er løsningen på all verdens store og små problemer…helt i tråd med lærerplanen virker det som. En tiåring i familien kom å lurte på hvorfor jeg absolutt ville kjøre "eksosbiler", for det var jo ikke bra hadde de lært på skolen. Da må man forklare at det finnes "eksosbiler" som slipper ut veldig, veldig lite farlig eksos..som f eks nyere dieselbiler. Og at disse bilene ofte er helt uskadelige for miljøet, mens man i gamle dager hadde biler uten eksosrensing og bensin som inneholdt skadelig bly 😀 Støtter!! Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå