Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk jo ordna en Lambo på bursdagen til guttungen som sto utenfor skolen når han slutta. Kan tro det ble ståhei når han ble kjørt avgårde 😂 snakkis en stund det!!
 

 Ikke like gromt som E34 men … 91B425B6-C94E-4C77-82AE-8A50B2297014.thumb.png.20fb6e650281029c0fbdf825b9747200.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meeen Mer off topic . 
 

greit å få starta opp Corona Gymmen etter alt er åpna igjen. God plan under nedstenging første gang, men ble med planen å lite brukt. Sikkert flere som gikk på den smellen 😂 A10921D2-9341-4BDE-83B2-34F39DF58AE1.thumb.jpeg.88dd9a2f0ffdf733a720eb40eea7347c.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lagunilla skrev:

Er det bare jeg som syns det er flaut å hente ungene fra skolen/barnehagen med gromme biler😅? Aldri hentet de med M4n. Mulig jeg begynner å bli gammel👴🏼

B9326910-DCB6-4D9B-A34D-D576F3BF14B0.jpeg

Sludder og vas ..

Hadde jeg hatt denne ,skulle jeg kjørt overalt og hentet barn ,bestemor ,gangstere osv 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, liffi skrev:

Meeen Mer off topic . 
 

greit å få starta opp Corona Gymmen etter alt er åpna igjen. God plan under nedstenging første gang, men ble med planen å lite brukt. Sikkert flere som gikk på den smellen 😂 A10921D2-9341-4BDE-83B2-34F39DF58AE1.thumb.jpeg.88dd9a2f0ffdf733a720eb40eea7347c.jpeg

Fikk faktisk brukt min flittig til sentrene åpnet igjen. Kjøpte bare stang, hantler og noe kabler. Tror kanskje jeg bikka 1500kr i innkjøp. Reiste rett på jula og xxl når det stengte ned. Ble fort skrapa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, liffi skrev:

Meeen Mer off topic . 
 

greit å få starta opp Corona Gymmen etter alt er åpna igjen. God plan under nedstenging første gang, men ble med planen å lite brukt. Sikkert flere som gikk på den smellen 😂 A10921D2-9341-4BDE-83B2-34F39DF58AE1.thumb.jpeg.88dd9a2f0ffdf733a720eb40eea7347c.jpeg

Du fikk vel trent deg på en annen måte 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, liffi skrev:

Fikk jo ordna en Lambo på bursdagen til guttungen som sto utenfor skolen når han slutta. Kan tro det ble ståhei når han ble kjørt avgårde 😂 snakkis en stund det!!
 

 Ikke like gromt som E34 men … 


Du har aldri hentet meg med Lambo på bursdagen min 🥲 Skal huske på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, lagunilla skrev:

Er det bare jeg som syns det er flaut å hente ungene fra skolen/barnehagen med gromme biler😅? Aldri hentet de med M4n. Mulig jeg begynner å bli gammel👴🏼

B9326910-DCB6-4D9B-A34D-D576F3BF14B0.jpeg

Er faktisk drit flaut 🤣 Spesielt når de forteller andre på skolen at pappa'en min kjører en sportsbil 😅

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må man ikke synes er flaut, 99% av både unger og foreldre synes dette er veldig kult 😀 Også skaper det gode minner for ungene og viser at bil kan være morsomt og kult.

De får ørene tytet fulle av lærere om at biler ødelegger miljøet sånn at isbjørner og ekorn dør, og at elbiler er løsningen på all verdens store og små problemer…helt i tråd med lærerplanen virker det som. En tiåring i familien kom å lurte på hvorfor jeg absolutt ville kjøre "eksosbiler", for det var jo ikke bra hadde de lært på skolen. Da må man forklare at det finnes "eksosbiler" som slipper ut veldig, veldig lite farlig eksos..som f eks nyere dieselbiler. Og at disse bilene ofte er helt uskadelige for miljøet, mens man i gamle dager hadde biler uten eksosrensing og bensin som inneholdt skadelig bly 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Dette må man ikke synes er flaut, 99% av både unger og foreldre synes dette er veldig kult 😀 Også skaper det gode minner for ungene og viser at bil kan være morsomt og kult.

De får ørene tytet fulle av lærere om at biler ødelegger miljøet sånn at isbjørner og ekorn dør, og at elbiler er løsningen på all verdens store og små problemer…helt i tråd med lærerplanen virker det som. En tiåring i familien kom å lurte på hvorfor jeg absolutt ville kjøre "eksosbiler", for det var jo ikke bra hadde de lært på skolen. Da må man forklare at det finnes "eksosbiler" som slipper ut veldig, veldig lite farlig eksos..som f eks nyere dieselbiler. Og at disse bilene ofte er helt uskadelige for miljøet, mens man i gamle dager hadde biler uten eksosrensing og bensin som inneholdt skadelig bly 😀

Støtter!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...