Marius2002 Skrevet Mars 30, 2022 Share Skrevet Mars 30, 2022 (endret) Vel, hvem av dere peiset forbi meg nettopp på Fursetfjellet i en nydelig blå G30 M550i/d sedan? Den mest uanstrengte forbikjøringen jeg har sett 🙌 Endret Mars 30, 2022 av Marius2002 G30 liffi, Pekka, ahj og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 31, 2022 Share Skrevet Mars 31, 2022 For å ikke spore av finn.no-tråden. Men bil og pynte(?)lys var nå et tema. Traff en E91 her forrige uke, der var det trukket ei led-stripe lik bildet fra dashbord/bunn A-stolpe og opprundt kant side/tak og rundt frontvinduet i interiøret. Det var lilla da vi møttes og grønn når vi skiltes. Når ble dette en trend? Jeg kjenner alt knyter seg når jeg ser slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 31, 2022 Share Skrevet Mars 31, 2022 Noen her som har takstativ til E34 Touring liggende å støve ? 😬 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Mars 31, 2022 Share Skrevet Mars 31, 2022 Artig build Anbefaler å se første klippet her : og sist men ikke minst en runde med bygget Dusy og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 1, 2022 Share Skrevet April 1, 2022 On 3/29/2022 at 2:09 PM, Nytern said: Interessant! Med meg selv vet jeg bare at jeg ikke klarer å ligge bak biler av arten Suzuki Baleno. Må være noe PTSD som trigges, for jeg blir helt rar, og legger de bak meg ved første trygge anledning. Artig. Suzuki Baleno har jeg hatt. Den ble kjøpt inn som en billig "nødbil" og er (foreløpig) den eneste bilen jeg har krasjet. Sklei i rompa på noen på glatta. Vet ikke om du føler deg tryggere med en slik en bak deg nå. Marius2002, Nytern, StigJ og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 1, 2022 Share Skrevet April 1, 2022 På 29.3.2022 den 20.41, Nytern skrev: Men, Fredrik! Vi deler disse synspunktene du her legger frem om 309! Du har helt rett i at disse egentlig skulle hett Talbot! 360k km var voksent! Min har gått 140ish, og virker foreløpig veldig fresh! Håper alt er vel i vakre Danmark! Og, tusen takk for de gode ordene om gården. Ønsker alle fikk bo et sted der de kunne finne sin egen ro. Jammen er det verdifullt. Prøver meg på å laste opp videoen jeg filma i stad. Vakker utsikt mot Tron (dette fjellet har norges høyeste vei til topp på 1666moh) og fuglekvitter. Min bedre halvdel bruker snart mer penger på å lage egen fuglemat enn på mat til oss tobeinte, men jeg klager ikke! Vel verdt det! VID_20220329_175907.mp4 92.28 MB · 0 downloads Det er fint der oppe! Marius2002, Fredrik, Nytern og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet April 2, 2022 Share Skrevet April 2, 2022 En takk burde vær på sin plass for oss sære sunnmøringer @Marius2002 https://www.nrk.no/mr/lars-petter-rye-aarseth-meiner-p-plassane-er-for-sma-_-vegvesenet-vurderer-a-gjere-dei-breiare-1.15912890 Marius2002, fupsaker, Saltkjelen og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 2, 2022 Share Skrevet April 2, 2022 4 minutter siden, Snagg30 skrev: En takk burde vær på sin plass for oss sære sunnmøringer @Marius2002 Får dere økt antall parkeringsplasser, legger til rette for skikkelig sykkelsti og kuttet litt drivstoffavgifter i samme slengen? Mortenej reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet April 2, 2022 Share Skrevet April 2, 2022 4 minutter siden, Marius2002 skrev: Får dere økt antall parkeringsplasser, legger til rette for skikkelig sykkelsti og kuttet litt drivstoffavgifter i samme slengen? Nei vår innsats stopper her! På tide dere over fjorden bidrar litt Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet April 2, 2022 Share Skrevet April 2, 2022 (endret) Apropo trange parkeringsplasser. Var vitne til (blant flere vitner) at en eldre dame rygget i en ganske ny Audi Q7 i dag, for så være på vei til å kjøre vekk fra stedet. Jeg fikk stoppet bilen, for å spørre om vedkommende bare hadde tenkt å stikke av. Viste seg at det var en eldre, skrøpelig dame som ikke hadde fått med seg at hun traff denne bilen selv om vi alle som sto utenfor hørte smellet. Med noe dårlig samvittighet over å være så tydelig ovenfor denne damen, tilbydde jeg meg å stå med henne og kontakte eier per telefon da hun åpenbart ikke hadde visst hvordan man gjør dette. Sa til henne at det hadde føltes utrolig kjipt om dette hadde vært min bil, noe hun var helt enig i. Hun var veldig ydmyk og var veldig glad jeg kunne hjelpe henne med å kontakte eier av bilen. Det jeg stusset over var det var flere vitner som kom bort og sa de hadde sett og hørt smellet. Lurer på hvorfor vi er så konfliktskye i dette landet, at vi ikke en gang tør å konfrontere folk når andres eiendler blir skadet? Kjente jeg ble litt irritert over det (spes. om dette hadde vært min bil). Hele enden på visa ble hvert fall god, og eieren av bilen tok det hele heldigvis med fatning og utviste forståelse ovenfor denne gamle damen Det var i grunn derfor jeg også sto igjen for å forsikre om at det ikke var en type som skulle utnytte alderen hennes og lure henne. Det var bare snakk om en knust refleks og at fangeren var ute av festet sitt. Endret April 2, 2022 av Dusy Marius2002, StigJ, E.C. og 7 andre reagerte på dette 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 2, 2022 Share Skrevet April 2, 2022 2 minutter siden, Snagg30 skrev: Nei vår innsats stopper her! På tide dere over fjorden bidrar litt Vel, vi har nok med det nye sykehuset inntil videre. Vi kan egentlig ikke gjøre mer enn én ting om gangen. Skal forøvrig bli ny og bedre vei fra Sykehuset og inn til byen og over Fursetfjellet mot Batnfjorden. Samtidig holder vi på med "Smart Molde", https://www.smartmolde.no/om-smart-molde/ , hvor styret er 10 personer og 9/10 er menn og snittalderen er høy, hvor smart er det? 🤷🏼♂️ Uansett, du skjønner vi er ute på bærtur om vi begynner med flere prosjekt Fredrik og Ron Jeremy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 2, 2022 Share Skrevet April 2, 2022 Flott gjort @Dusy 👍 Jeg tror at mange av disse påkjørselene skjer ved at fører ikke er klar over hva som har skjedd. Enten pga alder, stress eller bare at man så vidt tar borti den andre bilen. Surt er det uansett… Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet April 2, 2022 Share Skrevet April 2, 2022 Så sant @Fredrik 90, det er fort gjort, og som du sier, det skal jo ikke mye til for at det skal etterlate seg spor. Marius2002 og Fredrik 90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 3, 2022 Share Skrevet April 3, 2022 Pleide å gjøre det jeg kunne for å parkere helt inntil biler som parkerte over flere plasser med vilje. Det var da jeg kjørte noe det ikke var så nøye med om noen kjørte borti. Husker også hvordan det var å ha en stor bil. Var trangt nok med E38, men da jeg nyttet til Chevrolet Big Dooley ble det trangt i parkeringshus. Bilen var 6,37 lang og 2,4 bred. Da tok jeg bilder av bilen hver gang jeg gikk. Nå har jeg liten bil igjen, så nå er det enkelt å parkere igjen. Bare 5,13 lang og 2,01 bred nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 4, 2022 Share Skrevet April 4, 2022 Noen her inne som har hørt noe om BMWccn sin vårmønstringen i Oslo? De er litt dårlige på å gi svar på pm om dette. ///M-ini95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå